Problemet är inte muslimer din korkade jävel, hur ser UAE ut? Dubai? Saudi? Osv osv. Problemet är att vi fick ta över outbildat skitfolk som ingen vill ha att göra med. De är varken religiösa eller i närheten av det.
Jag är av den fasta åsikten att det visst handlar om religion. Koranen är ett gift som gör människor till grottfolk.
Ofattbart vilket hyckleri. Palestina anfaller Israel och muslimerna och vänsterpacket sitter i kommentarsfältet och jublar. Samma människor som fördömer Rysslands invasion av Ukraina.
Eller så kan man ju säga att Palestina skyddar sig från Israel. Som Ukraina gör mot Ryssland. Imperialism.
Vem är det som spelar ball egentligen? Du snackar om att komma till "fredens religions" högkvarter för att få stryk av dina "bruschor". Gå och ät bacon istället
Han hotade mig jag utmanar honom att verkställa det din tölp
"Tusentals raketer har under lördagsmorgonen avfyrats mot Israel, rapporterar*Sky News.
En person har dött och flera är skadade, enligt CNN.*
Den terroriststämplade gruppen Hamas har tagit på sig attacken.
Israel har gått in i ”krigstillstånd” och har svarat på attackerna genom bombningar av *Gaza-remsan, skriver Al Jaazera.*"
Största organiserade anfallet jag varit med om ifrån Hamas, kanske kan hoppas detta är vad som får IDF att ta av sig handskarna och ta hand om dessa terrorister en gång för alla
Så går det när man stjäl land och beter sig som fittor
Allright som jag trodde. Drönare kommer förändra denna konflikt. Israel kommer va skoningslösa nu. Undrar hur många blattar som dött redan. Hur många kidnappade israeler har Palestina!! Blir många skära halsen videos nu antar jag. Hoppas inte Israel viker sig nu.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!