Jag är inte jude/Israel men pro Israel
Jag kan historia gubben så inte din dag
15 ggr har Jerusalem vart erövrat och nerbränt av både nuvarande/dåtida kulturer
Så alla har tagit Jerusalem med våld.
Men israelerna är civiliserade, pride, ateister, alla religioner är där, demokrati . Så jag väljee de alla ggr i veckan än personer som hänger homosexuella.
Sen delningsplanen som då var BRITTISK styre som gav Jerusalem neutral. 45 % araber, 55% judar och JA judar bodde där med så snacka inte skit.
Judarna gick med på planen , men NI ARAB LEAGUE ville gå i krig för ni trodde judarna var svaga efter WWII, men judarna i MÖ som Sharon är inget lamm att slakta..
Israelerna slog skiten ur Arab League
1948-56-67-73-82 och nu när Israel är så starka blev ni pratsugna...men för sent...
Ni ska lära Er en läxa. Är man redo att gå i krig får man också ta konsekvenserna i krig
Jag vill ha Estland
men får inte.... man får släppa historiken
Du trodde jag inte hade koll eller hur?
Jag var sveriges FM och mitt bord var MÖ
så verkligen fel person att försöka med "läs historia "
kan alla generaler i Syrien, Egypten Israel, Transjordsnien/Jordanien under ALLA krig och underrättelse på den tiden
Jag kan historia gubben så inte din dag
15 ggr har Jerusalem vart erövrat och nerbränt av både nuvarande/dåtida kulturer
Så alla har tagit Jerusalem med våld.
Men israelerna är civiliserade, pride, ateister, alla religioner är där, demokrati . Så jag väljee de alla ggr i veckan än personer som hänger homosexuella.
Sen delningsplanen som då var BRITTISK styre som gav Jerusalem neutral. 45 % araber, 55% judar och JA judar bodde där med så snacka inte skit.
Judarna gick med på planen , men NI ARAB LEAGUE ville gå i krig för ni trodde judarna var svaga efter WWII, men judarna i MÖ som Sharon är inget lamm att slakta..
Israelerna slog skiten ur Arab League
1948-56-67-73-82 och nu när Israel är så starka blev ni pratsugna...men för sent...
Ni ska lära Er en läxa. Är man redo att gå i krig får man också ta konsekvenserna i krig
Jag vill ha Estland
men får inte.... man får släppa historiken
Du trodde jag inte hade koll eller hur?
Jag var sveriges FM och mitt bord var MÖ
så verkligen fel person att försöka med "läs historia "kan alla generaler i Syrien, Egypten Israel, Transjordsnien/Jordanien under ALLA krig och underrättelse på den tiden