2025-08-31, 23:59
Medlem
Och ändå så åker fartyget mot Turkiet
Ska vi slå vad att det fartyget kommer vara i Turkiet förtöjd imornn ?

Få tyst på dig en ggn för alla

😂 Du kan inget om handel....
Inte ens EU kan helt och hållet stoppa ryska fartyg för kontrakt brott , detta gäller även Turkiet och Israel. 😂

Du är dåren här som tror seriöst att handeln kommer stoppas.

Om det hade vart som du sa : Så stoppas allt inom 24 timmar, 🥺

Citat:
Ursprungligen postat av Pusher.
Men din jävla dåre

De har ju precis gått ut med uttalandet. Tom en dåre som du fattar väl att allt inte händer på samma dag
Citera
Igår, 00:07
Medlem
Så med ditt resonemang 🥺 så menar du att Turkiet kommer stödja "folkmordet " en liten stund till🥺? inte stoppa med omdelbar verkan?

Dock lilla palle... så är det 24 timmar handelsembargo sker.... Så ska vi slå vad.. Jag vet att inget embargo kommer ske än på Erdogans käft...

Citat:
Men din jävla dåre

De har ju precis gått ut med uttalandet. Tom en dåre som du fattar väl att allt inte händer på samma dag
Citera
Igår, 00:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av David1982
Så med ditt resonemang 🥺 så menar du att Turkiet kommer stödja "folkmordet " en liten stund till🥺? inte stoppa med omdelbar verkan?

Dock lilla palle... så är det 24 timmar handelsembargo sker.... Så ska vi slå vad.. Jag vet att inget embargo kommer ske än på Erdogans käft...

Det är lugnt, juden lilla

Israel är inte lika kaxiga när det gäller ett land med riktig militär. Vågar man gå emot NATO?
Eller kommer pappa USA ta er i förhuden?
Citera
Igår, 01:27
Medlem
🥺Blev lilla Pusher ledsen? att hans världsbild spolades ner Så nu när du har accepterat att handeln fortgår... hur känns det för dig ?

Klart Israel vågar utmana NATO om de skulle anfalla Israel. Israel kommer inte släppa Jerusalem vem som än knackar på deras dörr utan en kamp, dock så har NATO och Israel kärnvapen så de båda håller sig på sin kant och varför skulle civiliserade kristna europeer som jag och Israeler kriga mot varandra?? Är du hög??? Så fortsätt drömma som Iran gjorde tills Israel satt Iran, Assad, Gaza, Houthis , Hizbollah på plats. 🥺 Du kommer aldrig se pallar få en 1mm2 mark i Jerusalem 😂😂😂

Men tro inte USA skulle komma till Turkarnas hjälp om Israel anföll pappa Erdogan 😂 Eller Grekland, eller Ngn annan 🥺

Nu om du ursäktar vill jag se när "kvinnor och barn " i Gaza lär sig lite hyfs😊

Citat:
Det är lugnt, juden lilla

Israel är inte lika kaxiga när det gäller ett land med riktig militär. Vågar man gå emot NATO?
Eller kommer pappa USA ta er i förhuden?
Senast redigerad av David1982 Igår kl. 01:32.
Citera
Igår, 07:00
Medlem
angeroves avatar
Citat:
Vi tar det en gång till eftersom du är så jävla hjärndöd:

Från din länk ang Turkiet:

Nu ska vi om landsförrädaren David kan svara på ett simpelt inlägg.

Vilket land har han förrått och på vilket sätt, om man får fråga?
Citera
Igår, 09:00
Medlem
Citat:
🥺Blev lilla Pusher ledsen? att hans världsbild spolades ner Så nu när du har accepterat att handeln fortgår... hur känns det för dig ?

Klart Israel vågar utmana NATO om de skulle anfalla Israel. Israel kommer inte släppa Jerusalem vem som än knackar på deras dörr utan en kamp, dock så har NATO och Israel kärnvapen så de båda håller sig på sin kant och varför skulle civiliserade kristna europeer som jag och Israeler kriga mot varandra?? Är du hög??? Så fortsätt drömma som Iran gjorde tills Israel satt Iran, Assad, Gaza, Houthis , Hizbollah på plats. 🥺 Du kommer aldrig se pallar få en 1mm2 mark i Jerusalem 😂😂😂

Men tro inte USA skulle komma till Turkarnas hjälp om Israel anföll pappa Erdogan 😂 Eller Grekland, eller Ngn annan 🥺

Nu om du ursäktar vill jag se när "kvinnor och barn " i Gaza lär sig lite hyfs😊

Jag ser att du totalt undviker frågan
Klart Pissrael kommer undvika turkarna. Det är lite skillnad, serru
Citera
Igår, 14:09
Medlem
Ett kärnvapen och Ankara finns inte.

Lilla Erdogan ville en ggn skicka sin flotta för bryta blockaden och när IDF sa att alla krigsfartyg som kommer in utan tillstånd kommer sänkas.

🥺 Turkarna verkade inte vilja. Verkade vara de som var rädda...Israel godtar vilken nation som helst...bara försök 🥺

Turkar kan inte ens ta Syrien helt...😂

Citat:
Jag ser att du totalt undviker frågan
Klart Pissrael kommer undvika turkarna. Det är lite skillnad, serru
Citera
Igår, 15:13
Medlem
Citat:
Ett kärnvapen och Ankara finns inte.

Lilla Erdogan ville en ggn skicka sin flotta för bryta blockaden och när IDF sa att alla krigsfartyg som kommer in utan tillstånd kommer sänkas.

🥺 Turkarna verkade inte vilja. Verkade vara de som var rädda...Israel godtar vilken nation som helst...bara försök 🥺

Turkar kan inte ens ta Syrien helt...😂

Ett kärnvapen och Pissrael har NATO på sig
Försök bara
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in