2025-03-14, 10:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Whozthiz
Vad har jag att vnta om polisen tagit det? Eftersom det r rc s borde det inte vara nn strre fara va?

Ingenting d det r oklassat kan de bara ta det fast ring dom och sg du vill ha tillbaka det.
Om du dessutom tog rek fr du ett till utskick av dom eftersom rek r frskrat.
Har du sagt till dom det frsvann om inte gr det s dom skickar nytt.
Citera
2025-03-14, 10:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sugminflash
Dom r inte plitiga grabbar!!! Dom tar era pengar jag har blivit av med frst 150st difludiazepam och nu sist 25st s bestll inte...tvr rda...ni fr inte tillbaka ntt oavstt hur ni bestllt....om det e nn som svarar p dethr och sger ntt annat s e det deras vnner eller garen

Jo man fr tillbaka om man valde rek det fick jag nr mitt frsvann fast det frsvann iofs i postgngen s kanske drfr d.
Men det str vl rek frskrat har jag fr mig s d ska man fan f ett till utskick om det frsvinner. Jag har ej bestllt p lnge s vet inte vad det str nu eller deras regler.
Citera
2025-03-14, 10:39
Medlem
Fappy11s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Timothy.McVeigh
Ja men har du bestllt nyligen?
Jag fick ocks fr tv veckor sedan men nu vgar jag inte eftersom dom verkar ha tagit pengarna och stuckit.

Undrar bara varfr dom inte bara hjde priserna med ngra procent s hade dom bde tjnat mer och behllt trogna kunder.
Jag bestllde fr ngra dagar sen och fick p 2 dagar.
Citera
2025-03-14, 10:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Timothy.McVeigh
Ja men har du bestllt nyligen?
Jag fick ocks fr tv veckor sedan men nu vgar jag inte eftersom dom verkar ha tagit pengarna och stuckit.

Undrar bara varfr dom inte bara hjde priserna med ngra procent s hade dom bde tjnat mer och behllt trogna kunder.

Bestllde senaste den 27onde och det dk upp. Detta via REK
Citera
2025-03-14, 12:42
Medlem
KIFORSs avatar
Vet vi om frskringen gller ett paket beslagtaget av Polisen?
isf borde man bestlla mkt mkt strre, eller lgga ett hagel av bestllningar, fick sjlv idn om att posta 20st vykort till mig sjlv sprayade med en lsning av detta fr att se om det var hundarna men alla vykort kom fram s frstr inte hur de hittar dem. Tror ni det kan bero p form p paketet, fretaget de sger sig skicka ifrn har blivit flaggat p ngot vis?
Tror vi anvndare fr kliva in hr och hjlpa till med ngonting kreativt som lser det annars kanske det r ver fr den sista vettiga shoppen. Och om regeringen fortstter gra ALLTING olagligt s det inte finns ngra bra lagliga alternativ kvar kanske det bara r bst att g ver till dead drops frn archtyp.
Dom och deras nya phittade lagar mnad efter mnad, vill dom verkligen bara ha olagliga alternativ p gatorna s so be it. Men lt oss sl vra kollektiva hjrnor ihop och hjlpa dem, s vi slipper glida ver i olagliga alternativ.
Eller?
Citera
2025-03-14, 13:08
Medlem
Kp frfan inte..ni kommer inte f era grejer va smarta dom scammar folk..lyssna p vad jag skriver..kom inte och klaga om 2veckor
Citera
2025-03-14, 13:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fluclazolam
Jo man fr tillbaka om man valde rek det fick jag nr mitt frsvann fast det frsvann iofs i postgngen s kanske drfr d.
Men det str vl rek frskrat har jag fr mig s d ska man fan f ett till utskick om det frsvinner. Jag har ej bestllt p lnge s vet inte vad det str nu eller deras regler.
150 st diflu fick inte en krona ven att det var rekommenderat brev..dom sa att polisen tagit det men vldigt mrkligt att jag inte hrt ntt p 8mnader
Citera
2025-03-14, 13:32
Medlem
Grsom ni vill men ni kommer bli blsta..titta tillbaka p dethr medelandet nr ni mrker att det inte kommer n grejer vill bara hjlpa er d jag blivit lurad 3ggr s nu e det stopp oavstt hur abstinent jag e
Citera
2025-03-14, 13:46
Medlem
KIFORSs avatar
Citat:
Grsom ni vill men ni kommer bli blsta..titta tillbaka p dethr medelandet nr ni mrker att det inte kommer n grejer vill bara hjlpa er d jag blivit lurad 3ggr s nu e det stopp oavstt hur abstinent jag e

Nr du sger att du blivit lurad, antar att du bestllde REK, vart stannade paketet?
Citera
2025-03-14, 14:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KIFORS
Nr du sger att du blivit lurad, antar att du bestllde REK, vart stannade paketet?
Det stog bara regristrerad inte skickad
Citera
2025-03-14, 14:29
Medlem
Citat:
Det stog bara regristrerad inte skickad
Man har med andra ord kppt frakten men inte lmnat in den
Citera
2025-03-14, 15:43
Medlem
Citat:
Man har med andra ord kppt frakten men inte lmnat in den
Exakt s..sen sa man i chatten att polisen tagit det men har d inte hrt ntt s det r ett bra knep till att ta dom lite strre bestllningar..jag sger bara bestll p hur mycke ni vill men kom inte och klaga sen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in