Jag läste att levern kan växa tillbaka, därmed med om man transplanterar typ halva levern så ska det inte göra så stor skillnad eftersom att den växer tillbaks. En lever går för typ 300-500k, hur går jag tillväga för att sälja min lever? Hur många gånger kan jag sälja den per år?
Jag läste att levern kan växa tillbaka, därmed med om man transplanterar typ halva levern så ska det inte göra så stor skillnad eftersom att den växer tillbaks. En lever går för typ 300-500k, hur går jag tillväga för att sälja min lever? Hur många gånger kan jag sälja den per år?
Vilket skick är din lever i?
Citat:
Jag har druckit alkohol nästan varje dag dom senaste 2 månaderna. Pengarna börjar ta slut. Vad är den billigaste spriten att bli full på?
Har även tänkt att gå och donera blod precis innan jag dricker spriten så att alkoholen kickar hårdare.
Lite misstolkande rubrik väl? Du vill sälja, eftersom du frågar hur man sedan gör för att sälja den.
Du ska inte sälja, eftersom du inte vet någon som vill ha den?
Rätt kaxigt att veta vad den är värd, utan att ha en aning om var du kan sälja den. Vem har gjort värderingen till dig? Fråga denne.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!