2023-10-06, 16:50
Jag läste att levern kan växa tillbaka, därmed med om man transplanterar typ halva levern så ska det inte göra så stor skillnad eftersom att den växer tillbaks. En lever går för typ 300-500k, hur går jag tillväga för att sälja min lever? Hur många gånger kan jag sälja den per år?
Citera
2023-10-06, 16:54
Medlem
GretaKnullbergs avatar
Minst 4 ggr per år.
Citera
2023-10-06, 17:15
Vill någon köpa en halv lever då?
Citera
2023-10-06, 17:18
Citat:
Ursprungligen postat av runx
Vill någon köpa en halv lever då?

ja det är klart, 2 halvor blir 1 hel
Citera
2023-10-06, 17:44
Medlem
En gång. .Och lev upp pengarna direkt. Du har kanske några månader på dig. Innan du dör en ganska plågsam död i leversvikt.
Citera
2023-10-06, 17:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Woodiedo
Jag läste att levern kan växa tillbaka, därmed med om man transplanterar typ halva levern så ska det inte göra så stor skillnad eftersom att den växer tillbaks. En lever går för typ 300-500k, hur går jag tillväga för att sälja min lever? Hur många gånger kan jag sälja den per år?

Vilket skick är din lever i?

Citat:
Jag har druckit alkohol nästan varje dag dom senaste 2 månaderna. Pengarna börjar ta slut. Vad är den billigaste spriten att bli full på?

Har även tänkt att gå och donera blod precis innan jag dricker spriten så att alkoholen kickar hårdare.

Jag är dedikerad behöver tips

(FB) Billigaste fyllan, alkohol

Mitt tips är att sluta med alkohol.
Citera
2023-10-07, 01:03
Medlem
Lite misstolkande rubrik väl? Du vill sälja, eftersom du frågar hur man sedan gör för att sälja den.
Du ska inte sälja, eftersom du inte vet någon som vill ha den?
Citera
2023-10-07, 01:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Woodiedo

Rätt kaxigt att veta vad den är värd, utan att ha en aning om var du kan sälja den. Vem har gjort värderingen till dig? Fråga denne.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in