• 1
  • 2
2023-10-06, 10:06
Avstängd
Einár blev skjuten bakifrån samtidigt som han försökte låsa upp porten till hans familjs lägenhet men han sprang till fel port (förmodligen i ren panik).

Nu har hans beundrare bjudit in till ett nationellt firande på fritidsgårdar runtom i Sverige.

Kommer du att deltaga?

Mottot är "En för alla - alla för en!"
Citera
2023-10-06, 10:06
Moderator
Meijis avatar
Citat:
Den 21 oktober arrangeras eventet ”En för alla alla för en” på Fryshuset i Stockholm till minne av rapartisten Einár som sköts till döds för två år sedan.

https://bulletin.nu/har-vagrar-arran...ar-minnesevent

/Moderator
Senast redigerad av Meiji 2023-10-06 kl. 22:57.
Citera
2023-10-06, 10:17
Medlem
Hedra en "kriminell-blatte" whannebee?! Fy faan.
Citera
2023-10-06, 10:47
Medlem
sykkelpumps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av likmasken
Einár blev skjuten bakifrån samtidigt som han försökte låsa upp porten till hans familjs lägenhet men han sprang till fel port (förmodligen i ren panik).

Nu har hans beundrare bjudit in till ett nationellt firande på fritidsgårdar runtom i Sverige.

Kommer du att deltaga?

Dom flesta som hänger här på FB borde vara för gamla för att hänga på fritidsgårdar, om dom inte jobbar som ledare. Så nej jag kommer inte att delta.

För övrigt så tycker inte jag att någon med en kriminell livsstil är lämplig att hylla på på fritidsgårdar eller andra samlingsställen för unga, några vuxna borde avstyra detta.
Men det är väl att hoppas för mycket antar jag, för fritidsgårdarna är väl fulla av godhetsknarkande unga vuxna ledare, med vänstersympatier...
Citera
2023-10-06, 10:49
Medlem
che3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av likmasken

Kommer du att deltaga?

Du måste fan vara galen, vad finns att hedra när det gäller en kriminell slusk.
Citera
2023-10-06, 10:51
Medlem
krillekroks avatar
En människa har dött och andra människor känner sorg över det, det är simpelt. Har ni aldrig känt sorg? Och att det finns en mening att dela den sorgen med andra.
Citera
2023-10-06, 11:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av krillekrok
En människa har dött och andra människor känner sorg över det, det är simpelt. Har ni aldrig känt sorg? Och att det finns en mening att dela den sorgen med andra.
Nej, jag har ingen sorg för folk som leker dumma lekar och vinner dumma priser.

Live by the sword..
Citera
2023-10-06, 11:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av krillekrok
Varför hedras inte alla andra som dött i skjutningar? Hedra de oskyldiga som dog istället, Einar var med i leken.
Citera
2023-10-06, 11:03
Medlem
Sjukt att samhället fortfarande glorifierar kriminella, "gangsters", mördare och alla whannabies istället för att ta avstånd. Själv tycker jag att han var pinsam och en väldigt dålig förebild för unga. Man förstår ju varför samhället ser ut som det gör och vart vi är på väg.
Citera
2023-10-06, 11:20
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Khorasan1515
Varför hedras inte alla andra som dött i skjutningar? Hedra de oskyldiga som dog istället, Einar var med i leken.

Du tycker negrar och blattar ska hedras för att de är här och kaosar? Vad för meddelande sänder det?

Hur du borde tänka istället.... : Hade ni inte varit här, hade Einar inte dött..
Citera
2023-10-06, 11:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vildhane
Du tycker negrar och blattar ska hedras för att de är här och kaosar? Vad för meddelande sänder det?

Hur du borde tänka istället.... : Hade ni inte varit här, hade Einar inte dött..
Mongo jag snackar om de som dog oskyldigt dvs fel skjutningar. Vaddå om ni? Ingen bad Einar spela gangster. Som många spelar här på Flashback också
Citera
2023-10-06, 11:58
Medlem
krillekroks avatar
Det är inte ni som ska hedra en kriminell halvblatte. Det är de som arrangerar som ska göra det, och de gör det på en plats som vi har valt att subventionera i Sverige för exempelvis sådant. Bra för dem! Jag är kritisk till mycket mina skattepengar läggs på, men det här är inte ett exempel på det.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in