Du "jaktguide"......läste du hela mitt inlägg??? Jag ska vara lite TYDLIGARE.......barnbarnet har AUTISM, ganska grav sådan, men en rätt OVANLIG form.
Exempelsvis så ÄTER INTE hen utan distraktion, och trots det så går det mycket, mycket SAKTA när hen äter, och jag måste SKEDMATA hen!
Hen har grava sensory problem med ex munnen (sedan hen föddes, faktiskt) medans en vanligare form brukar vara att autister känner äckelkänslor för vissa saker de tar i händerna!
Därför har jag varit TVUNGEN att använda TV, Youtubebarnprogram, platta med spel under ex MATNINGEN!
Hen har fortfarande BLÖJOR (kan inte fysiskt/mentalt kontrollera avföringen, blir förvirrad av potträning), och jag måste fortfarande SKEDMATA hen, som är åtta och ett halvt år nu. Så håll käft med dina pekpinnar när du inte har en aaaaning om verkligheten och/eller en extremt kort näsa!!!!
Stavfel, hahaaa, klarar inte batikhäxorna av att köra ett rättstavningsprogram??
Nej, jag menar när batikhäxorna t.ex "omformulerar" läkarintyg/utlåtande, skriver "utredningar" utan vetenskapliga referenser......
Missade du denna artikel om just detta fall??
”Enhetschefen har under våren 2023 varit in i flera utredningar utan att handläggare blivit informerade, och raderat stora delar av informationen, skrivit om samtal som skett och ändrat formuleringar”.
Enligt Rickman är detta felaktigt och menar att det handlar om att hon skrev om en utredning då den inte följde de riktlinjer som finns.
– Jag har inte skrivit om samtal som skett. Dock har jag ändrat formuleringar som inte var adekvata eller korrekta i ett myndighetsdokument, svarar Rickman."
https://www.svt.se/nyheter/lokalt/norrbotten/handlaggare-i-alvsbyn-ivo-anmaler-egna-kommunen-efter-lvu-fallen--uvdups
Det är ju bra mycket värre än lite felstavning.
Tyvärr fungerar ju inte lagen om tjänstefel, om den användes ordentligt kanske det blir bättre kvalitet på "utredningarna"!!