• 1
  • 2
2023-10-05, 21:06
Jämför med Dumpen men för vuxna kvinnor i Sverige utan dejting. AI-foton av icke existerande alfamän går att framställa från olika perspektiv i olika miljöer. Det finns även riktiga män som inte kan beröras av olaga identitetsanvändning.
För att locka ut det sexuella och perversa ur kvinnor så behövs antingen högstatus alfamän eller löften om gåvor eller pengar.

Hur mycket skulle förkortningar i chattloggarna hålla som bevisning att syftet var journalistiskt och att ingen betalning var tänkt, dvs att det inte var försök till sexköp?
Exempel på förkortning JJAhiaafks.Mesäacmdssj. =
Citat:
Jag Jan Assange har ingen avsikt att försöka köpa sex. Mitt enda syfte är att chatta med dig sexuellt som journalist.
Kan AI-män eller någon som inte är en själv men som säger sig vilja betala för sex ändå vara jag i bedömningen försök till sexköp?
Citera
2023-10-05, 21:13
Medlem
Men... huh?
Du vill alltså skapa en AI-bot som försöker sexchatta med kvinnor, utan att det ska kopplas till dig genom sättet boten skriver på?!
Vad är det du vill ha ut utav det hela? Att kvinnor skickar sexuellt material till dig utan att kunna göra en anmälan som leder någonstans när de kommer på att du bluffat med allt?

Varför inte bara skapa AI nudes och runka till det istället? :P
Citera
2023-10-05, 21:23
Citat:
Ursprungligen postat av daTkonshens
Men... huh?
Du vill alltså skapa en AI-bot som försöker sexchatta med kvinnor, utan att det ska kopplas till dig genom sättet boten skriver på?!
Vad är det du vill ha ut utav det hela? Att kvinnor skickar sexuellt material till dig utan att kunna göra en anmälan som leder någonstans när de kommer på att du bluffat med allt?

Varför inte bara skapa AI nudes och runka till det istället? :P
Håll dig gärna till topic men eftersom att det förutom det lagliga sexuella motivet och journalistiska även går att göra business på innehållet.
Sälja allt bakom betalvägg som en sajt, tex gifta svenska kvinnors vildaste sexfantasier.

För att förtydliga så är det ingen bot som chattar. AI producerar bara korten och bilderna som inte går att skilja från verkliga fotografier.
Citera
2023-10-05, 21:33
Medlem
Kallebrogens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Assange71
Jämför med Dumpen men för vuxna kvinnor i Sverige utan dejting. AI-foton av icke existerande alfamän går att framställa från olika perspektiv i olika miljöer. Det finns även riktiga män som inte kan beröras av olaga identitetsanvändning.
För att locka ut det sexuella och perversa ur kvinnor så behövs antingen högstatus alfamän eller löften om gåvor eller pengar.

Hur mycket skulle förkortningar i chattloggarna hålla som bevisning att syftet var journalistiskt och att ingen betalning var tänkt, dvs att det inte var försök till sexköp?
Exempel på förkortning JJAhiaafks.Mesäacmdssj. = Kan AI-män eller någon som inte är en själv men som säger sig vilja betala för sex ändå vara jag i bedömningen försök till sexköp?
Otydligt exakt vad din fråga är, men ditt exempel på förkortning kan inte i sig användas som bevis mot någon eftersom den är ren rappakalja för alla som läser den.
Citera
2023-10-05, 21:44
Citat:
Ursprungligen postat av Kallebrogen
Otydligt exakt vad din fråga är, men ditt exempel på förkortning kan inte i sig användas som bevis mot någon eftersom den är ren rappakalja för alla som läser den.
Är det rappakalja även för dig eller vad försöker nasse säga... Frågan är om tex en viss given förkortning i chattloggar som knappast kan stå för något annat är vad förkortningen betyder i hela meningen,
och om jag som äkta person men som falska AI-genererade top-notch män kan dömas för försök till sexköp om chattloggarna dessutom visar att uppsåtet var journalistiskt, dvs att det inte var försök till sexköp?
Citera
2023-10-05, 21:47
Medlem
Kallebrogens avatar
Citat:
Är det rappakalja även för dig eller vad försöker nasse säga... Frågan är om tex en viss given förkortning i chattloggar som knappast kan stå för något annat är vad förkortningen betyder i hela meningen
och om jag som äkta person men som falsk AI-genererade top-notch män kan dömas för försök till sexköp om chattloggarna dessutom visar att uppsåtet var journalistiskt?
Jag förstår fortfarande inte frågan om förkortning... Det du skrev som exempel såg ut som en slumpmässig teckenkombination. Den kanske betyder något för dig, men knappast för någon annan.

Om du uppsåtligen försöker köpa sex så kan du dömas för det. Om du använder falska bilder eller låtsas vara någon annan gör det inte mindre brottsligt.

Jag är osäker på vad du menar med journalistiskt uppsåt? Frågan är om du köper/försöker köpa sex eller ej. Om du gör det så är det olagligt, oavsett vad syftet är.
Citera
2023-10-05, 21:57
Citat:
Jag förstår fortfarande inte frågan om förkortning... Det du skrev som exempel såg ut som en slumpmässig teckenkombination. Den kanske betyder något för dig, men knappast för någon annan.

Om du uppsåtligen försöker köpa sex så kan du dömas för det. Om du använder falska bilder eller låtsas vara någon annan gör det inte mindre brottsligt.

Jag är osäker på vad du menar med journalistiskt uppsåt? Frågan är om du köper/försöker köpa sex eller ej. Om du gör det så är det olagligt, oavsett vad syftet är.
Menar du att personer som inte finns i verkligheten men som var tex jag som i lagliga grävande journalistiska sexchattsloggar med insmugna förkortningar i chattarna som vid eventuellt polisförhör förklarar exakt överensstämmande vad bokstavsföljden var förkortning på och betydde ändå kan dömas för försök till sexköp?

Hur kan jag dömas för försök till sexköp som någon som inte alls var jag i verkligheten och när jag kan bevisa att syftet inte var försök till sexköp?
Citera
2023-10-05, 22:14
Om det mot mitt förnuft ändå skulle gå att döma för försök till sexköp hur avgörande vore det då om jag fysiskt var i ett land där sexköp är tillåtet när jag fejkchattade som journalist med kvinnor i Sverige?
Citera
2023-10-05, 22:21
Medlem
Kallebrogens avatar
Citat:
Menar du att personer som inte finns i verkligheten men som var tex jag som i lagliga grävande journalistiska sexchattsloggar med insmugna förkortningar i chattarna som vid eventuellt polisförhör förklarar exakt överensstämmande vad bokstavsföljden var förkortning på och betydde ändå kan dömas för försök till sexköp?

Hur kan jag dömas för försök till sexköp som någon som inte alls var jag i verkligheten och när jag kan bevisa att syftet inte var försök till sexköp?
Citat:
Om det mot mitt förnuft ändå skulle gå att döma för försök till sexköp hur avgörande vore det då om jag fysiskt var i ett land där sexköp är tillåtet när jag fejkchattade som journalist med kvinnor i Sverige?
Jag är rädd att du spånar för mycket och för otydligt. Kan du ge ett konkret, påhittat exempel?
Citera
2023-10-05, 22:36
Citat:
Jag är rädd att du spånar för mycket och för otydligt. Kan du ge ett konkret, påhittat exempel?
Vad kan jag förklara mer än säga samma sak en gång till med andra ord... I frågan när porr- och sexchattarna har lockande ekonomiska löften i utbyte mot sexuella tjänster:
1. Jag är journalist och kan genom utgivningsbevis och med förklarande förkortningar vid ev. förhör bevisa att uppsåtet inte var att försöka köpa sex, utan att som journalist gräva och avslöja.
2. Männen som syns på fotografierna och adresserna som uppges är inte jag.
3. Jag som äkta person när detta sker befinner mig i länder där sexköp är lagligt men riktar "försöken till sexköp" mot kvinnor i Sverige, och att det inte var i Sverige jag var kan bevisas.
Citera
2023-10-05, 22:45
Medlem
Kallebrogens avatar
Citat:
Vad kan jag förklara mer än säga samma sak en gång till med andra ord... I frågan när porr- och sexchattarna har lockande ekonomiska löften i utbyte mot sexuella tjänster:
1. Jag är journalist och kan genom utgivningsbevis och med förklarande förkortningar vid ev. förhör bevisa att uppsåtet inte var att försöka köpa sex, utan att som journalist gräva och avslöja.
2. Männen som syns på fotografierna och adresserna som uppges är inte jag.
3. Jag som äkta person när detta sker befinner mig i länder där sexköp är lagligt men riktar "försöken till sexköp" mot kvinnor i Sverige, och att det inte var i Sverige jag var kan bevisas.
1. Att du är journalist och/eller har utgivningsbevis gör ingen skillnad här. Hur tänker du att dina "förklarande förkortningar" ska påverka saken?
2. Det spelar ingen roll.
3. Köper du sex av kvinnor i Sverige så spelar det ingen roll att du var utomlands när du påbörjade "affären."
Citera
2023-10-05, 23:10
Citat:
1. Att du är journalist och/eller har utgivningsbevis gör ingen skillnad här. Hur tänker du att dina "förklarande förkortningar" ska påverka saken?
2. Det spelar ingen roll.
3. Köper du sex av kvinnor i Sverige så spelar det ingen roll att du var utomlands när du påbörjade "affären."
1. Vad förkortningarna betyder i chattarna kan inte förklaras förrän ev. efteråt till polis för att inte avslöja det journalistiska syftet/uppsåtet. När konversationerna sker kan de bara sägas vara feltryckningar.
2. Vem är det som på riktigt försöker köpa sex när männen inte finns mer än som förljugna fejkmän med bara påhittade namn, adresser och identiteter?
3. Kan tex ecuadorianska medborgare dömas i Ecuador eller i Sverige för försök till sexköp i Sverige när "affärerna", i tex Ecuador inte var påbörjade affärer och som aldrig ledde till några försök till att köpa sex på svensk mark?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in