2023-10-10, 17:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av onches
Henrik ville spela hockey hans farsa hade inte råd. Henrik sökte massa jobb på FB bland annat barnvakt mm.

Får ej in pengar, börjar deala åt Mohammad och hans bror genom Fabbe. Mohammad hittar på en skuld. Säger till Fabbe att lösa de då det är hans kontakt. Annara får han kniven i sig svaga fega Fabbe sticker ner Henrik.

Det vi ska lära här att utan Mohammad inget mord. Invandringen tar livet av Sverige.
Det måste vara nog snart.

Tror på att du är på rätt spår känns så , dessa bröder har härjat och har umgåtts tillsammans.
Även försökt att festa ihop men blivit utkastade av vuxna människor.
Citera
2023-10-10, 17:53
Medlem
Citat:
Henrik ville spela hockey hans farsa hade inte råd. Henrik sökte massa jobb på FB bland annat barnvakt mm.

Får ej in pengar, börjar deala åt Mohammad och hans bror genom Fabbe. Mohammad hittar på en skuld. Säger till Fabbe att lösa de då det är hans kontakt. Annara får han kniven i sig svaga fega Fabbe sticker ner Henrik.

Det vi ska lära här att utan Mohammad inget mord. Invandringen tar livet av Sverige.

Kan du inte bara släppa det där nu. Jag förstår att ditt hjärta blöder över att det var en etnisk svensk som eventuellt mördade en annan etnisk svensk. Förstår att ditt anus krampar över detta faktum. Att din rasistiska världsbild fått sig en törn. Men du kanske bara ska förlika dig med att även svenskar mördar? Det borde hjälpa dig att komma till ro.
Citera
2023-10-10, 18:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nofear99
Tycker det verkar väldigt konstigt att man går och möter någon man uppenbarligen inte litar på eller är rädd för och själv också? Varför tog han inte med sig nån vän?
Förmodligen "kom själv"
Citera
2023-10-10, 18:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jahre30
Man diskuterar ju huruvida man tror på en gärningsman eller flera. Jag tror inte personligen att gm var ensam om detta.

Det är precis så snacket går på Henriks skola också

Tror inte heller att gärningsmannen har gjort detta själv. Ang el kickarna som personerna i fråga åkte på kan ju vara min väns som bl.a. blev stulet hemma hos hen. Om det nu pratas om MD.
Citera
2023-10-10, 18:28
Medlem
Citat:

Källa bakom allt du berättar?
Citera
2023-10-10, 18:28
Medlem
De är väll bara att polisen får snorungen F att börja snacka ….
Citera
2023-10-10, 19:08
Medlem
Skaraborg2s avatar
Tror inte att GM var ensam.

Citat:
Ursprungligen postat av Jahre30
Man diskuterar ju huruvida man tror på en gärningsman eller flera. Jag tror inte personligen att gm var ensam om detta.

Det är precis så snacket går på Henriks skola också

Det tror inte jag heller.

Åtminstone ytterligare en eller flera personer var nog inblandade. Man får hoppas att F. börjar att berätta men jag tror inte det. I a f inte än på ett tag.
Citera
2023-10-10, 19:09
Medlem
Gojiiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nofear99
Tycker det verkar väldigt konstigt att man går och möter någon man uppenbarligen inte litar på eller är rädd för och själv också? Varför tog han inte med sig nån vän?
Han var kanske lite väl godtrogen och trodde att inget skulle hända?
Citera
2023-10-10, 19:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Förmodligen "kom själv"
Vad är det som talar emot att han inte blev upphämtad i bostad inugn och ro.(bottenvåning) Eller att han mötte mgm strax utanför hemmet ?
Mobilens uppkoppling försvann ju rätt kvickt ?
Senast redigerad av Tavelramskrok 2023-10-10 kl. 19:56.
Citera
2023-10-10, 19:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hello87
De är väll bara att polisen får snorungen F att börja snacka ….
Inte så lätt för du vet vad som väntar dig sedan om du pratar (golar ).
Det används kodord man pratar inte man hör inte och man ser inte .
stum döv och blind det var inget jag såg nej.
Citera
2023-10-10, 19:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gojiira
Han var kanske lite väl godtrogen och trodde att inget skulle hända?

Det var ju det han trodde, han var rädd för att bli rånad.
Citera
2023-10-10, 20:01
Medlem
Gojiiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karoline76
Det var ju det han trodde, han var rädd för att bli rånad.
Jaha det var så alltså.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in