2023-10-01, 12:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Qnazzibo65
Ja och dessa kvinnor är till stor del Svenska kvinnor, så nej inte off topic.
Vad jag har för nationalitet på min kvinna är ointressant .

Det vet du inte. Kan likaväl vara utländska kvinnor som utnyttjas sexuellt av de gängkriminella för att betala av kriminella skulder. Oavsett vad så ska de gångkriminella ha indraget medborgarskap och utvisas. Och kvinnorna bör få hjälp med de trauman de med stor sannolikhet upplevt.

Du kanske alltså är en del av dem som har "mixat ursprung" på din avkomma, ur den statistik du själv länkade en källa till. Jag gissar att din fru är thailändska.
Citera
2023-10-01, 12:48
Medlem
Citat:
Okey posta en länk som bevisar ditt påstående då.

Bevisar vad? Att jag främst ser svenska kvinnor med svenska (eller ja, nordiska) män? Jag känner ingen kvinna som är tillsammans/gift/sambo med en MENA-man. Känner inte ens till någon sådan kvinna.

och som sagt: kvinnorna tråden handlar om kan lika gärna vara utländska.
Citera
2023-10-01, 13:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Bevisar vad? Att jag främst ser svenska kvinnor med svenska (eller ja, nordiska) män? Jag känner ingen kvinna som är tillsammans/gift/sambo med en MENA-man. Känner inte ens till någon sådan kvinna.

Ja och kvinnorna är till stor del Svenska men sanningen svider .
Citera
2023-10-01, 13:10
Citat:

Citat:

Det är bara massa ensams män som intalar sig själva att det är utländska män som gäller för svenska kvinnor. Kan det andra om 2-5% av svenska kvinnor som har utländsk män?
Citera
2023-10-01, 13:11
Medlem
Citat:

Vilken sanning? Att det absoluta flertalet svenska kvinnor vill ha nordiska män?

Eller att en pytteliten klick svenska kvinnor kan vara de som är utnyttjade sexuellt av gängkriminella för att betala tillbaka kriminella skulder?

Varför skulle den "sanningen" svida, menar du?

För att de absoluta flertalet svenska kvinnor inte vill ha en sydlänning som mig? Skit samma, jag vill ändå bara ha mitt livs stora kärlek som jag har barn ihop med. Så den sanningen svider inte. Utan är bara ett realistiskt konstaterande: absoluta flertalet svenska kvinnor vill ha nordiska män/västerländska män. "Lika barn leka bäst".

Och de kvinnor som trådens topic handlar om, är det riktigt synd om oavsett om de är utländska eller svenska. Det är dock endast en liten klick av alla kvinnor som finns. Tack och lov.
Citera
2023-10-01, 13:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av InPain
Det är bara massa ensams män som intalar sig själva att det är utländska män som gäller för svenska kvinnor. Kan det andra om 2-5% av svenska kvinnor som har utländsk män?

Exakt. Svenska kvinnor vill i regel ha svenska eller iaf. vita västerländska män...

Och vad gäller trådens topic, så är det ju förmodligen så att det är en del utländska kvinnor bland de som utnyttjas.
Citera
2023-10-01, 13:16
Citat:
Nu är jag gift så du kan stoppa upp ditt incelsnack i din betacuckröv.
Du vet mycket väl att Svenska kvinnor ratar Svenska män till förmån för all sköns patrask världen över.
Men det svider i din lilla feminiserade svenne kropp att jag har rätt.

Ah du har hämtat kvinna utomlands med just den ursäkten?
Du har inte haft en tanke på att jobba på dig själv och bli mer attraktivt för kvinnor? Men givetvis är det kvinnorna det är fel på!
Hur många kvinnor känner du som lever ihop med invadera? Hur många ser du på stan? Svenska kvinnor vill ha svenska män.
Citera
2023-10-01, 13:23
Medlem
Citat:
Ah du har hämtat kvinna utomlands med just den ursäkten?
Du har inte haft en tanke på att jobba på dig själv och bli mer attraktivt för kvinnor? Men givetvis är det kvinnorna det är fel på!
Hur många kvinnor känner du som lever ihop med invadera? Hur många ser du på stan? Svenska kvinnor vill ha svenska män.
Ja om märsta i sigtuna kommun är utomlands så visst, vet du föresten var det ligger, jag jobbar tillsammans med två mulatter där mödrarna är Svenska, min son hade 4st mixade ungar i klassen där mammorna va Svenska.
Jag jobbar i en bransch dår jag är hemma hos folk och typ var tredje par är mixat och mestadels vita kvinna.
Men du har aldrig träffat på ett mixat par där kvinnan är Svensk.
Citera
2023-10-01, 13:25
Medlem
Citat:
Vilken sanning? Att det absoluta flertalet svenska kvinnor vill ha nordiska män?

Eller att en pytteliten klick svenska kvinnor kan vara de som är utnyttjade sexuellt av gängkriminella för att betala tillbaka kriminella skulder?

Varför skulle den "sanningen" svida, menar du?

För att de absoluta flertalet svenska kvinnor inte vill ha en sydlänning som mig? Skit samma, jag vill ändå bara ha mitt livs stora kärlek som jag har barn ihop med. Så den sanningen svider inte. Utan är bara ett realistiskt konstaterande: absoluta flertalet svenska kvinnor vill ha nordiska män/västerländska män. "Lika barn leka bäst".

Och de kvinnor som trådens topic handlar om, är det riktigt synd om oavsett om de är utländska eller svenska. Det är dock endast en liten klick av alla kvinnor som finns. Tack och lov.
Kul att du talar för och representerar hela den Svenska delen av kvinnliga befolkningen i Sverige.
Måste fråga var bor du?
Citera
2023-10-01, 13:26
Medlem
Citat:
Nej tyvärr du har fel.
Citera
2023-10-01, 13:27
Medlem
Citat:
Kul att du talar för och representerar hela den Svenska delen av kvinnliga befolkningen i Sverige.
Måste fråga var bor du?

Jag talar för vad jag ser omkring mig. Lyft blicken du också, så kommer du se.

Mellanstor svensk stad. Vilken vill jag givetvis inte outa på ett anonymt forum.

Men vad har detta ens med topic att göra?
Citera
2023-10-01, 13:39
Medlem
Citat:
Jag talar för vad jag ser omkring mig. Lyft blicken du också, så kommer du se.

Mellanstor svensk stad. Vilken vill jag givetvis inte outa på ett anonymt forum.

Men vad har detta ens med topic att göra?
Ja vad har det med topic att göra, hade du bott i storuman sä hade jag haft lite förståelse varför du inte ser det vi andra ser men helst inte skulle vilja se.
Men bor du i en mellanstor stad så förstår jag att du pratar skit.
Hade sommarstuga i hultsfred för 10år sen där såg man många par med Svensk ung tjej och somalier memn tydligen inte i staden du bor i.
Konstigt va.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in