2023-10-01, 11:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karatematch
Du är medveten om att de svenska kvinnorna du refererar till är vad vi svenskar anser tillhöra skabbligan och knappast något vi gråter över direkt.

Tvärtom, vi skrattar dessa kvinnor i ansiktet när de senare försöker krypa tillbaks till den gröna hagen. Keep em, we dont fuck with them hoes
Ja jag är väl medveten att det är det sämsta av dom sämsta men när små feminiserade whiteknights ska försöka påstå att dom aldrig sett en Svensk kodum bimbo hand i hand med en nogger lakrits så svarar jag bara med sanningen.
Du vet jag vet att ett par där båda är Svenskar börjar bli jävligt ovanligt och jag spyr på rasförädare men tänker inte köra upp huvudet i arsket och säga.
Nä jag har aldrig sett mixade par i Sverige.
Citera
2023-10-01, 11:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bad_Boy_Rune
Du kollar för mycket på porrfilm,
Svenska kvinnor imponeras inte av blattar som beter sig exakt likadant, är lika korkade, lika osäkra som dom skyddar sig i bakom en falsk ”kax attityd”… Orten är små människor som bara imponeras av dom själva, och andra korkade ortenmänniskor
Det finns inget som Svenska män avgudar och försvarar som Svenska kvinnor och det finns inget som Svenska kvinnor spyr galla över som Svenska män.
Citera
2023-10-01, 11:38
Medlem
Asb3rger1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maurelius
Vad du kallar äkta feminister är de som hållit i taktpinnen under Sveriges förstörelse. Feministerna idiotförklarade hemmafrun och knäckte kärnfamiljen, mannen bortrationaliserades i samma andetag. Vi tjänar alla på feminism, har de skanderat. När så männen satte på sig förkläden och började ta hand om hemmet, för det skulle mer tid över för sex om hon inte hade så mycket att göra sas det, då sprang hon iväg kvällskurser som afrikansk dans, lärde sig swahali el något annat.

I takt med detta skulle alla kvinnor ut i arbetslivet och göra karriär, varpå inkvoteringar började i princip överallt. Detta har orsakat den upp och nedvända befolkningstriangel! I takt med detta har behovet av arbetskraft ökat och gjorde det därmed legitimt med ökad invandring. Samma tendens numera i hela västvärlden som håller på att stryka med pga mena-invandringen. Det vi ser just nu är förverkligandet av Kalergiplanen och det har feminismen lagt gunden för. Hur kan du inte förstå det?
Precis, detta skapade en våg av cancelculture i västvärlden. Och där tycka synd om/svagast först och "diskriminering" osv. De har blivit en rörelse där feminism, hbtq och pk tillsammans drivit hårt tack vare cancel culture. Dialog och forum har skadats. Och idioti har frodats och mannens egoism och konsumtion ska gr vika för natur, transexuellas frihet och svarta män.
Citera
2023-10-01, 11:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Qnazzibo65
Nu är jag gift så du kan stoppa upp ditt incelsnack i din betacuckröv.
Du vet mycket väl att Svenska kvinnor ratar Svenska män till förmån för all sköns patrask världen över.
Men det svider i din lilla feminiserade svenne kropp att jag har rätt.

Du är alltså gift med en svensk kvinna och du själv är en svensk man. Och förmodligen omger ni er med en massa andra svenska par. Ändå lever du i villfarelsen att svenska kvinnor väljer MENA-män.

Och som sagt. Det är inte ens trådens topic. Här handlar det om kvinnor som utnyttjas sexuellt av gängkriminella för att betala av kriminella skulder. Helt sjukt.
Citera
2023-10-01, 11:43
Medlem
Citat:
Det finns inget som Svenska män avgudar och försvarar som Svenska kvinnor och det finns inget som Svenska kvinnor spyr galla över som Svenska män.
Speak for yourself, låter som att du har ett tufft datingliv Känner många som gillar utländska tjejer och svenskar plockar från högsta hyllan även där, medans babbar får nöja sig med trashet. Trash dras till trash helt enkelt.

Sen har vi ju de välanpassade och trevliga delen av invandrarna, de unnar jag en svensk dam om de lyckas plocka en!
Citera
2023-10-01, 12:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Asb3rger1337
Jo du har rätt. Men de flesta feminister jag känner är kvinnor och de feminister jag pratar med är också PK och är motsägelsefulla som fan. Sen är många feminister unga och naiva och har mer o göra me ålder och intellektuell förmåga att göra än att de är feminister.
Feminist är ett cursed ord och har tappat din mening för många, därav flera rätr och fel i en diskussion.

De finns många av som som ändrat sig dock. Att de blivit så knasigt för feminister har o göra med att många uttalade feminister ä
I sverige är vita kvinnor och vänster, därav genom snäva umgänge och vancel culture anammar ett icke intellektuellt förhållningssätt. Varken till feminism, nationalekonomi, invandring och politik.
De har drivit på saker som direkt SKADAT kvinnor i Sverige.

Japp. Den gemensamma nämnaren är naivitet.
Sedan känner jag förvisso en del MENA-män som är jämställda och har en bra och fin kvinnosyn. Varför? Jo, de är intellektuella, pålästa och har omgivits av kvinnor de bryr sig om. Har mamma, systrar, kusiner, mostrar, fastrar, fru och döttrar som de bryr sig om. Så man ska ju inte dra alla över samma kant. Men de MENA-män med dålig kvinnosyn, vad har de ens i Sverige att göra? Vad har de här gängkriminella männen som utnyttjar kvinnor sexuellt för att betala kriminella skulder i Sverige att göra? Dra in medborgarskapet för dem och skicka ut dem att avtjäna fängelsestraff i länderna de kom ifrån. Jävla pajaser som förstör detta fina land.

Naivitet som sagt. De lever i sin egen lilla bubbla och ser endast det de vill se. Jag är själv 2:a och 3:e generationens invandrare (sydlänning) och har sedan barnsben matats med "sköt dig, gör rätt för dig, lär dig språket, integrera dig, håll dig till lagen och lär dig den" av mina föräldrar och mina äldre äldre släktingar. Så det blir faktiskt extra kännbart och irriterande när andra 2:a generationens invandrare beter sig som as i detta fina land. Jag vill inte förknippas med sådana pajaser. Vi ska vara tacksamma att vi tas emot av svenska folket. Bidra till landet. Sköta oss och vara en integrerad del av detta fina land. Man tar seden dit man kommer och beter sig respektfullt när någon visar en gästfrihet.
Citera
2023-10-01, 12:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UyCVswHfsnM2z3nH
Artikeln säger något annat:

https://www.dn.se/sverige/kvinnor-ut...angkriminella/

Själva utnyttjandet är ju alltid ett utnyttjande, även om man innan utnyttjandet kom in i bilden gick in i en relation frivilligt. Precis som misshandel alltid är misshandel, även om man innan dess stod i boxningsringen frivilligt.

Och de gängkriminella som utnyttjar dessa kvinnor sexuellt för att betala av kriminella skulder, ska givetvis straffas även för detta. Dra in medborgarskapet för dessa pajaser och utvisa dem. De kan gott avtjäna sina fängelsedomar i de länder de utvisas till. Är ju fullt i svenska fängelser och häkten.
Citera
2023-10-01, 12:18
Medlem
BizarreReverends avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saftxbulle
Araber går till horor hela tiden även efter giftemål. Det är därför jag aldrig skulle röra en sexarbetare, 9 av 10 kunder är araber. Har bott vid en tai-bordel så har sett klientellet.

Det är tillåtet för Mannen. Han är ju Mannen.

Bara i Sverige,som mannen är under kvinnan.
Citera
2023-10-01, 12:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dryskillet
Speak for yourself, låter som att du har ett tufft datingliv Känner många som gillar utländska tjejer och svenskar plockar från högsta hyllan även där, medans babbar får nöja sig med trashet. Trash dras till trash helt enkelt.

Sen har vi ju de välanpassade och trevliga delen av invandrarna, de unnar jag en svensk dam om de lyckas plocka en!
Okey men alla trådar på fb från ensamma soyboys säger något annat.
Citera
2023-10-01, 12:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Du är alltså gift med en svensk kvinna och du själv är en svensk man. Och förmodligen omger ni er med en massa andra svenska par. Ändå lever du i villfarelsen att svenska kvinnor väljer MENA-män.

Och som sagt. Det är inte ens trådens topic. Här handlar det om kvinnor som utnyttjas sexuellt av gängkriminella för att betala av kriminella skulder. Helt sjukt.
Ja och dessa kvinnor är till stor del Svenska kvinnor, så nej inte off topic.
Vad jag har för nationalitet på min kvinna är ointressant .
Citera
2023-10-01, 12:39
Medlem
Citat:
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...i-olika-lander

Har du kollat på din egen länk?
Detta handlar alltså inte om "svenska kvinnor som har barn med en utländsk man"
Utan den handlar om barn vars föräldrar är av olika kultur. Dvs. pappa kan vara från Iran och mamma från Pakistan (mixat ursprung, men barnet är fött i Sverige). Eller pappa kan vara Svensk och mamma thailändska (mixat ursprung och barnet är född i Sverige).

En absolut majoritet av svenska kvinnor vill ha svenska män eller iaf. män som är födda i Norden. Så är det.

Vad det nu ens har med topic att göra. Topic handlar som sagt om gängkriminella som utnyttjar kvinnor sexuellt för att betala av kriminella skulder. Dessa kvinnor kan likaväl vara utländska.
Citera
2023-10-01, 12:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Har du kollat på din egen länk?
Detta handlar alltså inte om "svenska kvinnor som har barn med en utländsk man"
Utan den handlar om barn vars föräldrar är av olika kultur. Dvs. pappa kan vara från Iran och mamma från Pakistan (mixat ursprung, men barnet är fött i Sverige). Eller pappa kan vara Svensk och mamma thailändska (mixat ursprung och barnet är född i Sverige).

En absolut majoritet av svenska kvinnor vill ha svenska män eller iaf. män som är födda i Norden. Så är det.

Vad det nu ens har med topic att göra. Topic handlar som sagt om gängkriminella som utnyttjar kvinnor sexuellt för att betala av kriminella skulder. Dessa kvinnor kan likaväl vara utländska.
Okey posta en länk som bevisar ditt påstående då.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in