Citat:
Ursprungligen postat av
LegendBenzema
Vi är starkt kristna, några barn. Jag är mångmiljonär med över 300m kr i aktier. Vi bor på en bondgård i Norrland.
Min fru och jag har alltid varit skeptiska till omvärlden. Vi visste alltid att vi var berättade falska grejer av myndigheterna men nu har det spårat totalt. Min fru är en jävla konspirationsteoretiker. New World Order, Schwab, Soros, Trump, ”scamdemic”, kemikaliespår från flygplan, genmodifierad mat för att göra männnen svagare och feminina så uppror ej tillkommer för kvinnor är handlingsförlamade och kan ej göra ett skit, böghets, segregering och kriminalitet, droger, chipp i hjärnan, minska befolkningen, fler män som går igång på femdom (kvinnlig dominans) än någonsin, östrogen i dricksvattnet och jävligt mycket mer.
Hon pratar om detta varje dag. VAD SKA KSG GÖRA? Barnen börjar prata om det om hur vi måste ha kontanter för att undvika kartläggning, övervakning, förföljelse och privatliv.
Obs! Ingen SOC ELLER PAJAS SKIT. Inget trams. I vår familj löses problem INOM FAMILJEN. Inte någon främling som vill förstöra familjer och anteckna saker och skit.
Hon har rätt, MEN, det låter också som hon har tvångssyndrom.
Deet är en psykisk sjukdom som inte kan lösas i familjen.
Inte med miljoner osv.
inte med tro på gud.
Bäst att hon får prata med en psykolog iallafall