2023-09-29, 22:30
Bannlyst
Vi är starkt kristna, några barn. Jag är mångmiljonär med över 300m kr i aktier. Vi bor på en bondgård i Norrland.

Min fru och jag har alltid varit skeptiska till omvärlden. Vi visste alltid att vi var berättade falska grejer av myndigheterna men nu har det spårat totalt. Min fru är en jävla konspirationsteoretiker. New World Order, Schwab, Soros, Trump, ”scamdemic”, kemikaliespår från flygplan, genmodifierad mat för att göra männnen svagare och feminina så uppror ej tillkommer för kvinnor är handlingsförlamade och kan ej göra ett skit, böghets, segregering och kriminalitet, droger, chipp i hjärnan, minska befolkningen, fler män som går igång på femdom (kvinnlig dominans) än någonsin, östrogen i dricksvattnet och jävligt mycket mer.

Hon pratar om detta varje dag. VAD SKA KSG GÖRA? Barnen börjar prata om det om hur vi måste ha kontanter för att undvika kartläggning, övervakning, förföljelse och privatliv.

Obs! Ingen SOC ELLER PAJAS SKIT. Inget trams. I vår familj löses problem INOM FAMILJEN. Inte någon främling som vill förstöra familjer och anteckna saker och skit.
2023-09-29, 22:34
Bannlyst
Det roliga är att allt hon har sagt är rätt. Det är du som blundar för allt.

Du är ett bevis på att även rika mångmiljonärer kan vara hjärntvättade får och du vet att 300m kr/30m dollar är INGENTING internationellt. De torkar röven med sådant.
2023-09-29, 22:59
Medlem
GormDenGamles avatar
Vad har din förmögenhet med din frus konspirationsteorier att göra?
2023-09-29, 23:04
Medlem
Franz.Biberkopfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LegendBenzema
....
Obs! Ingen SOC ELLER PAJAS SKIT. Inget trams. I vår familj löses problem INOM FAMILJEN. Inte någon främling som vill förstöra familjer och anteckna saker och skit....

Varför vänder du då dig till Flashback?
2023-09-29, 23:33
Medlem
Citat:
Vi är starkt kristna, några barn. Jag är mångmiljonär med över 300m kr i aktier. Vi bor på en bondgård i Norrland.

Tror inte du har läst din Bibel. Vad sa Jesus till månglarna i templet?
Typ så här: Det är lättare för en kamel att komma igenom ett nålsöga än en rik att komma in i Guds rike. Mark 10:25
Tankar på det?
2023-09-30, 00:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SnickeliSnack
Tror inte du har läst din Bibel. Vad sa Jesus till månglarna i templet?
Typ så här: Det är lättare för en kamel att komma igenom ett nålsöga än en rik att komma in i Guds rike. Mark 10:25
Tankar på det?

Lugnt för TS.

”Jesus can and ultimately did provide a way for rich people—and all who believe in Him—to enter God's Kingdom. Peter seemed stunned by Jesus' statement that it's humanly impossible for the rich to inherit God's Kingdom. He said, “We have left everything to follow you!” (Mark 10:28, NIV).”
2023-09-30, 00:23
Medlem
revodnebs avatar
Citat:

Min fru och jag har alltid varit skeptiska till omvärlden. Vi visste alltid att vi var berättade falska grejer av myndigheterna men nu har det spårat totalt. Min fru är en jävla konspirationsteoretiker. New World Order, Schwab, Soros, Trump, ”scamdemic”, kemikaliespår från flygplan, genmodifierad mat för att göra männnen svagare och feminina så uppror ej tillkommer för kvinnor är handlingsförlamade och kan ej göra ett skit, böghets, segregering och kriminalitet, droger, chipp i hjärnan, minska befolkningen, fler män som går igång på femdom (kvinnlig dominans) än någonsin, östrogen i dricksvattnet och jävligt mycket mer.

Hon pratar om detta varje dag. VAD SKA KSG GÖRA? Barnen börjar prata om det om hur vi måste ha kontanter för att undvika kartläggning, övervakning, förföljelse och privatliv.

Obs! Ingen SOC ELLER PAJAS SKIT. Inget trams. I vår familj löses problem INOM FAMILJEN. Inte någon främling som vill förstöra familjer och anteckna saker och skit.

Jag hoppas att ni skrivit äktenskapsförord och att det är dina pengar, dumpa ragatan! Det kommer inget gott ur det här.
2023-09-30, 00:49
Avslutad
Citat:

Hon har rätt, MEN, det låter också som hon har tvångssyndrom.
Deet är en psykisk sjukdom som inte kan lösas i familjen.
Inte med miljoner osv.
inte med tro på gud.
Bäst att hon får prata med en psykolog iallafall
2023-09-30, 01:15
Medlem
rtyuios avatar
Låter som din fru är smartare än dig. Du kanske borde lyssna på henne.
2023-09-30, 01:34
Medlem
RedRights avatar
Du säger att din fru tror på massa skit! Vad fan gör inte DU då? Bibeln är en ljudbok full i lögner från omslaget och framåt. Sopa rent framför din egen dörr först.
2023-09-30, 01:45
Medlem
Vore en ära att få trippa med en sådan människa.
2023-09-30, 01:47
Medlem
boqpods avatar
Tyvärr delar jag inte din religösa uppfattning, därför blir det svårt för mig att vara seriös och saklig. Om den delen inte var ett faktum hade jag kunnat bistå med hjälp information av utmanande frågor som du måste ställa din fru, och dig själv.
Religion äter människor på exakt samma sätt som foliehattsteorierna som din fru uppenbarligen har börjar anamma. Och än värre - fört över till era barn.

Är du seriös lider jag med dig.
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in