2023-10-01, 00:37
Medlem
zombie-nations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LegendBenzema
Trams. Vi gjorde ett riktigt fysiskt test när vi var 20 och hon fick över 150 och jag över 160. Ja, jag är väldigt förmögen (i svensk mening, som andra inlägget sade så är jag inte alls rik i internationella sammanhang) och det beror nog på min hjärnkapacitet. Tro på det, tro på det inte. Bryr mig inte.

Min fru är en riktig fru på ett sätt som du inte ens kan förstå. Tramsa iväg någon annan stans.

Förstår du hur många människor som måste testas för att ett IQ på 160 ska kunna bekräftas?

Det är lite som att påstå att man är född den 32 juni.
2023-10-01, 01:50
Medlem
vasaduellers avatar
Vad är mest sannolikt att det finns bland molnen:
Chemtrails eller en gubbe med superkrafter?

Även om sannolikheten är låg för båda, så är den väsentligt lägre för gubben.

2023-10-01, 02:08
Medlem
Dystopikerns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LegendBenzema
Vi är starkt kristna, några barn. Jag är mångmiljonär med över 300m kr i aktier. Vi bor på en bondgård i Norrland.

Min fru och jag har alltid varit skeptiska till omvärlden. Vi visste alltid att vi var berättade falska grejer av myndigheterna men nu har det spårat totalt. Min fru är en jävla konspirationsteoretiker. New World Order, Schwab, Soros, Trump, ”scamdemic”, kemikaliespår från flygplan, genmodifierad mat för att göra männnen svagare och feminina så uppror ej tillkommer för kvinnor är handlingsförlamade och kan ej göra ett skit, böghets, segregering och kriminalitet, droger, chipp i hjärnan, minska befolkningen, fler män som går igång på femdom (kvinnlig dominans) än någonsin, östrogen i dricksvattnet och jävligt mycket mer.

Hon pratar om detta varje dag. VAD SKA KSG GÖRA? Barnen börjar prata om det om hur vi måste ha kontanter för att undvika kartläggning, övervakning, förföljelse och privatliv.

Obs! Ingen SOC ELLER PAJAS SKIT. Inget trams. I vår familj löses problem INOM FAMILJEN. Inte någon främling som vill förstöra familjer och anteckna saker och skit.

Du bör snarast omvärdera din egen roll i familjen.

Om kvinnor i ditt liv har påverkat dig till den milda grad att du ifrågasätter ditt eget sunda förnuft så har du helt tappat taget kring vad maskulinitet innebär i termer av att vara flockledare.

Kanske lider du av kemiska obalanser rörande testosteron, rådgör snarast med din husläkare.
2023-10-01, 02:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dystopikern
Du bör snarast omvärdera din egen roll i familjen.

Om kvinnor i ditt liv har påverkat dig till den milda grad att du ifrågasätter ditt eget sunda förnuft så har du helt tappat taget kring vad maskulinitet innebär i termer av att vara flockledare.

Kanske lider du av kemiska obalanser rörande testosteron, rådgör snarast med din husläkare.

Vad menar du ens?
2023-10-01, 03:11
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av GormDenGamle
Vad har din förmögenhet med din frus konspirationsteorier att göra?

Du verkar ju inte kunna detta med Flashback... Men okej, vanligtvis så brukar det vara kukstorleken man skryter om här, men all form av skryt faller under samma kategori.

TS vill därmed förstärka sin FB-status, så att vi förstår att han inte bara tramsar omkring och menar allvar.

...

Hur som helst, det verkar som din kvinna är otroligt klipsk!
Grattis, TS!
2023-10-01, 09:15
Moderator
Maviels avatar
Vi kommer inte längre här i denna tråd så det blir hänglåset på.

Skulle något revolutionerande uppkomma så är ni välkomna att kontakta moderatorerna i delforumet för upplåsning.

/Moderator
  • 8
  • 9

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in