• 1
  • 2
2023-09-29, 18:53
Medlem
För att införa ett kontrollsamhälle med övervakningskameror överallt, BankID för att kunna ta sig in och handla på t.ex mataffären (Vilket de redan har börjats med på obemannade 24/7 butiker.) Det kommer även bli mer och mer vanligt med ansiktsigenkänning i butiker (används redan idag) och där du endast kan komma åt varorna efter att du har fått ditt ansikte skannat. Det har pratats om det här en längre tid nu och skrivits flera artiklar om det redan. BankID kommer även vara knutet till ett vaccinpass.

För att kunna använda samhällets funktioner så måste du också gå med på alla de krav som ställs på dig. Digitaliseringen är automatiseringen går hand i hand. Det handlar om att avbefolka jorden tills att man når en befolkning på runt 500 miljoner människor, istället för de 8 miljarder människor som finns idag.

Dock så ska man inte bara minska befolkningsmängden på jorden, man ska även sålla ut motstridiga individer som inte går med i ledet mot den här utvecklingen. Det ockulta vill skapa en identitetslös människa och det är därför man propagerar för både massinvandring samt rasblandning, i princip all reklam idag visar ett par som är av olika ras. Man måste "tvätta bort all form av identitet som en människa kan ha för att forma en individ som är identitetslös på alla plan. Alla nationer, kulturer och språk ska kokas ner till en och samma smörja. All gammal litteratur, konst, samt arkitektur ska tas bort och censureras.

Tänker inte dra ut på det hela, men de har helt enkelt påbörjat en kontrollerad demolering av samhället och det kommer nå den grad att folk kommer be om att det här kontrollsamhället ersätter total anarki.

Det spelar ingen som helst roll vilket parti du röstar på. Tänker inte krångla till det allt för mycket med att prata om det ockulta, men om intresset finns så kan jag skriva om det också. Det här är i alla fall vad som komma skall.

Kom på att jag också måste ha någon frågeställning för att tråden ska få stanna uppe och inte åka ner i papperskorgen.

Så frågeställningen är vad tycker du om det här? Tror du på vad jag skriver här eller är jag bara en fånig foliehatt. Behöver du mer bevis osv?
Citera
2023-09-29, 19:13
Medlem
Jag håller med dig i det du skriver, förutom vaccinpassen. Där är jag lite kluven.

Har alltid haft ett intresse för det ockulta. Kan du förklara sambanden mellan eliten och det ockulta??
Citera
2023-09-29, 19:14
Medlem
Vår statsminister är medlem i Bilderberg. Kvinnan bredvid Statsministern är en av Wallenbergs närmsta medarbetare och arbetar med AI. (dvs styra AI att tycka rätt saker)

video 1 minut
https://www.youtube.com/watch?v=0fiv...Skogssj%C3%B6n

Bilderberg är en överstatlig organisation som fattar hemliga odemokratiska beslut i skymundan likt en politbyrå. Politiker som tror på demokrati har givetvis ingenting på ett sådant möte att göra.
Senast redigerad av Kulturmarxist 2023-09-29 kl. 19:18.
Citera
2023-09-29, 19:25
Medlem
Vilka är "de" som ska fixa allt det du beskriver?
Hur menar du att vi ska gå från 8 000 000 000 människor till 5 000 000 människor genom att införa BankID-krav och genom att sätta upp övervakningskameror? Jag får inte ihop det.
Citera
2023-09-29, 19:35
Medlem
Brutus01s avatar
Politik: inrikes --> Konspirationer och alternativa teorier
/Moderator
Citera
2023-09-29, 20:01
Medlem
Satuanuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 255M
För att införa ett kontrollsamhälle med övervakningskameror överallt, BankID för att kunna ta sig in och handla på t.ex mataffären (Vilket de redan har börjats med på obemannade 24/7 butiker.) Det kommer även bli mer och mer vanligt med ansiktsigenkänning i butiker (används redan idag) och där du endast kan komma åt varorna efter att du har fått ditt ansikte skannat. Det har pratats om det här en längre tid nu och skrivits flera artiklar om det redan. BankID kommer även vara knutet till ett vaccinpass.

För att kunna använda samhällets funktioner så måste du också gå med på alla de krav som ställs på dig. Digitaliseringen är automatiseringen går hand i hand. Det handlar om att avbefolka jorden tills att man når en befolkning på runt 500 miljoner människor, istället för de 8 miljarder människor som finns idag.

Dock så ska man inte bara minska befolkningsmängden på jorden, man ska även sålla ut motstridiga individer som inte går med i ledet mot den här utvecklingen. Det ockulta vill skapa en identitetslös människa och det är därför man propagerar för både massinvandring samt rasblandning, i princip all reklam idag visar ett par som är av olika ras. Man måste "tvätta bort all form av identitet som en människa kan ha för att forma en individ som är identitetslös på alla plan. Alla nationer, kulturer och språk ska kokas ner till en och samma smörja. All gammal litteratur, konst, samt arkitektur ska tas bort och censureras.

Tänker inte dra ut på det hela, men de har helt enkelt påbörjat en kontrollerad demolering av samhället och det kommer nå den grad att folk kommer be om att det här kontrollsamhället ersätter total anarki.

Det spelar ingen som helst roll vilket parti du röstar på. Tänker inte krångla till det allt för mycket med att prata om det ockulta, men om intresset finns så kan jag skriva om det också. Det här är i alla fall vad som komma skall.

Kom på att jag också måste ha någon frågeställning för att tråden ska få stanna uppe och inte åka ner i papperskorgen.

Så frågeställningen är vad tycker du om det här? Tror du på vad jag skriver här eller är jag bara en fånig foliehatt. Behöver du mer bevis osv?

Det går redan prat om en central digital valuta. Att helt ta bort fysiska pengar. Och att man skall ha ett digitalt id där all fakta om en står. Där vi står under total kontroll av myndigheterna. Detta är nog inte så långt bort om ingen protesterar.

Det är bara att titta på organisationer som World Economic Forum och vad dom vill.

Men att detta skulle ha med det ockulta tror jag inte.
Citera
2023-09-29, 20:02
Medlem
rädsla (mentalt) -> förvirring (emotionellt) -> kontroll (handlingar) = kaos (resultatet)

Det gäller både i varje människa och samhället i stort. All kontroll som kommer införas mot gängen kommer bara skapa mer kaos.
Citera
2023-09-29, 20:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nasserasse45
Jag håller med dig i det du skriver, förutom vaccinpassen. Där är jag lite kluven.

Har alltid haft ett intresse för det ockulta. Kan du förklara sambanden mellan eliten och det ockulta??
Det ockulta är sammanknutet med Esoterism, definieras vanligtvis som hemliga läror och fördolda kunskaper knutna till hemliga sällskap. Hur och när det började är svårt att veta, men de allra flesta som har gjort djupdykningar i det här ämnet menar på att det hör i hop med den Vediska religionen, dock så lär det ha funnits något innan det också, dvs föregångaren till Hinduismen, världens äldsta religion bland de stora religionerna i världen. Dock så ska den uråldriga Vediska religionen skilja sig avsevärt mot dagens Hinduism. Den Vediska religionen ska i alla fall ha varit den första/äldsta indiska religionen med skriftlig tradition. Den ska ha varit en religion som praktiserades av ett nomadiskt stäppfolk som befann sig i regionen runt södra Ukraina på stäppen samt västra Asien, samt Centralasien, men som sedermera erövrade länder runt om i området och spred sig in i Europa, och ska vara förfäder till dagens Europeer, de var med andra ord indo-europeer. Detta stäppfolk brukar även kallas Arier eller Aryans vilket betyder ädel eller ärorik och dessa ord kopplas även samman med nobelt härskarskikt. Det sägs bland annat vara de första med att tämja hästen för runt 6000-8000 år sedan.

Det finns en hel del information att hitta om det här på nätet, men själv tycker jag det är riktigt spännande. Dock så menar vissa experter på att kunskapen har gått förlorad och att genom de ockulta sällskapen aktivt försöker finna den förlorade kunskapen. Samt sägs det även att kunskapen används i fel syfte, att den har blivit korrumperad. Att de olika ockulta sällskapen strider med varandra osv. Det finns ockulta sällskap som arbetar med att upplysa och frigöra människan, medans de finns ockulta sällskap som gör tvärtom.

Svenskar härstammar förövrigt från denna grupp, det sägs generellt sett att det germanska folket gör det. Det här var också anledningen till varför Hitler & Co hade en gren i SS som hette Ahnenerbe som bestod av Antropologer som reste runt om i världen, bland annat till Centralasien för att finna spår av detta uråldriga folk som har lagt grunden till civilisationen.
Senast redigerad av 255M 2023-09-29 kl. 20:09.
Citera
2023-09-29, 21:12
Medlem
Det Är ett krig som pågår mellan väst och diktaturerna i världen, hållt på sedan 70 talet när olja krisen slog till.

Dom som inte förståt detta är bortskämda medeklass ungar utan hår på bröstet, allt kaos kommer ifrån extrem vänstern, politikerna försöker hålla samhället stabilt, men vänster extrema jobbar åt diktaturerna för att förstöra samhället.

Mass invandringen är påtvinga, men mängden vi tog emot beror på vänster extremisterna som ville ha öppna gränser för att "rädda" invandrare.

Vi behövde inte ta emot så många, grattis vänstern, ni är ansvariga för alla som dör nu.

Sverige hade kunnat ta emot normal mängd för att sedan integrera invandrarna så hade detta kaos inte hänt, men extremisterna ville förstöra Sverige.

Politikerna vill ha stabila samhällen där slavarna jobbar på och är produktiva, ingen vill ha detta kaos, förutom extrem vänstern, fullt av psykopater inom den grupperingen.
Citera
2023-09-30, 02:13
Medlem
bulletproofsouls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Satuanus
Det går redan prat om en central digital valuta. Att helt ta bort fysiska pengar. Och att man skall ha ett digitalt id där all fakta om en står. Där vi står under total kontroll av myndigheterna. Detta är nog inte så långt bort om ingen protesterar.

Det är bara att titta på organisationer som World Economic Forum och vad dom vill.

Men att detta skulle ha med det ockulta tror jag inte.

Bitcoin är enda räddning från en digital valuta
Citera
2023-09-30, 02:19
Medlem
Ja. Uppenbarelseboken i Bibeln har det redan beskrivet.
Citera
2023-09-30, 02:42
Medlem
YolotheistDelusions avatar
Använd din uppmärksamhet för att avsiktsskolka från deras liv med koncentration som inte är skit så blir det bättre men det är din karma. De har fel ändå. De har inte mig.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in