Citat:
Ursprungligen postat av
troyanhorsefinder
Ni kriminella som verkar i Sverige lever felaktigt och är ofta mördare men oftast så skadar ni människor endast tror jag. Det dödliga bombdådet idag på småtimmarna var som att återskapa helvetet på jorden för oskyldiga och ni måste sluta använda dödligt våld och narkotika i ert levnadssätt. Inget sådant ska förekomma i Sverige på ett kriminellt sätt! Det finns människor som felaktigt manipulerats till att använda narkotika som senare dött och dessa hörs det inte så ofta om fast någon borde ta fram siffror på narkotika-dödligheten i den allmänna debatten nu också! Våldsbrotten plus alla som dör och får permanenta kroppskador av narkotika är sammanlänkade dödsfall som är helt onödiga och sänker landets BNP. För vi borde lösa politiska problem i Sverige och med våra kyrkor aktiva fortfarande bygga landet stort, fint, fredligt och mäktigt! Jag har själv hat mot svenska psykiatriska politiken fast jag har aldrig tänkt tanken på att använda dödligt våld eller börja med kriminell narkotikahandel på grund av mitt stora missnöje med svensk politik som angriper vanliga svenska medborgare med lögner och giftiga psykiatriska mediciner som liknar narkotika och kan klassas som narkotika utan problem och det borde göras också. Nej, vägen för att ändra samhällen för ett bättre liv ska vara genom fredliga sätt och inte med dödligt våld och livsfarliga droger samt psykiatriska mediciner!
Typ alla är kriminella. Man kör för fort, man bränner sprit, man snattar, man friserar momsdeklarationen, man gör lite svartjobb, man tar i sina barn så att de får ont, man sitter på Flashback och kluddar ur sig HMF, osv. osv. osv.
Ditt påstående att alla i detta fläskberg är mördare är fullständigt befängt.