2023-09-29, 13:41
Medlem
Varför spränger en yngling från Kalix en bomb i Uppsala?
Hur ser sambandet ut?
Citera
2023-09-29, 13:47
Medlem
En tredje man är anhållen för medhjälp. Åklagaren har inte bestämt ännu om han ska begäras häktad.
Vem är det ?
Citera
2023-09-29, 13:48
Medlem
En ung oskyldig kvinna har mördats igen i gangsterkriget. De är de vi ska fokusera på. Först Adriana och så sker de igen. Jag har sagt de flera gånger förut och säger de igen. Nu är de hårt mot hårt som gäller. Och hade jag fått bestämma så skulle dessa personer hängas på torget inför orten/stadens invånare, statuera ett exempel, att så här blir de när ni utnyttjar gästfriheten i VÅRAT land
Senast redigerad av DeVaLaGott88 2023-09-29 kl. 13:51.
Citera
2023-09-29, 13:53
Medlem
Båda listas som FÖREKOMMANDE på Lexbase.
Citera
2023-09-29, 14:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tokugawa
33-åringen chilenska föräldrar
Är det fettot på övervakningskameran?
Citera
2023-09-29, 14:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
En ung oskyldig kvinna har mördats igen i gangsterkriget. De är de vi ska fokusera på. Först Adriana och så sker de igen. Jag har sagt de flera gånger förut och säger de igen. Nu är de hårt mot hårt som gäller. Och hade jag fått bestämma så skulle dessa personer hängas på torget inför orten/stadens invånare, statuera ett exempel, att så här blir de när ni utnyttjar gästfriheten i VÅRAT land
Långt ifrån säkert ännu att de sprängde fel hus. De kan ha varit efter Saad klanen. Utredningen får visa, de blir nog livstid för dessa två sprängare
Citera
2023-09-29, 14:03
Medlem
kordens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nantes
Varför spränger en yngling från Kalix en bomb i Uppsala?
Hur ser sambandet ut?

Kompis till en kompis osv som behöver pengar är min tanke.

Bara att låsa in dom i försvarets bunker och låt dom vara försökskanin på skumma saker sen avrättning med skott i bakhuvudet (efter några år)

Dessa packa ska inte ut på gatan
Citera
2023-09-29, 14:11
Medlem
ZtarZcreams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88

Det sjuka är, fattar inte folk att det finns hitta.se för att se om personen verkligen bor där eller ej? Tydligen var det ämnat till huset bredvid men måltavlorna har redan flyttat 🤦‍♂️
Citera
2023-09-29, 14:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZtarZcream
Det sjuka är, fattar inte folk att det finns hitta.se för att se om personen verkligen bor där eller ej? Tydligen var det ämnat till huset bredvid men måltavlorna har redan flyttat 🤦‍♂️
Vi har att göra med intelligensbefriade halvanalfabeter som är drogpåverkade.
Citera
2023-09-29, 14:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av .kungen77
Häktningsframställan

https://gofile.io/d/Zrx0R1

.

Tack som fan!

Inga "alibaba" det var otippat... men likväl störda jävlar.

Reyn_ldo B_rnett =a född-900307
Josh_a Sjöl_nd Di_trich =u, u, e född-010417
Citera
2023-09-29, 14:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SWEexpose
22-åringen verkar vara ett tappat fall av dålig familj, misslyckade soc-insatser, enligt instagram.

33- åringen har nog velat bli kvitt skuld eller något.
Har du möjligtvis länk till instagram?
Senast redigerad av nantes 2023-09-29 kl. 14:29.
Citera
2023-09-29, 14:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VarmaVindar
Med huckle och allt. Är diplomet från den där kriminelle indierns hittepåskola?

Hon som är död är inte involverad i kriminell verksamheter.

Hennes / deras granne Dyl@n S@eid står med på dödslistan men de bor inte där sen länge. Han har en lillasyster (H) som en vän till mig känner. De bor inte på där som deras adress står på.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in