• 1
  • 2
2023-09-25, 19:50
Medlem
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...dEntry=1167168

Vid 18:39 inkommer ett larm till polisen gällande ett bråk vid Skogslyckans centrum i Uddevalla, uppgifter ska ha förekommit om att någon ska ha varit beväpnad med kniv och att en annan ska ha varit knivskuren.

Strax efter påträffas en ung kille med knivskador på en annan adress som uppger att han blivit rånad.

Två personer har gripits misstänkta för inblandning i händelsen och den knivskadade har förts till sjukhus, uppger polisen på sin hemsida.

Skadeläget för mannen är i nuläget oklart.

Brottet rubriceras som försök till mord.

Det kaos
Citera
2023-09-25, 20:13
Medlem
Det börjar hänga mycket unghanar med adidasmundering på kvällarna i området. Hela kittet. Adidasbyxor, dunsväst och becknarväska. Var väl bara en fråga om tid innan detta skulle hända.
Citera
2023-09-25, 20:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ateistallan
Det börjar hänga mycket unghanar med adidasmundering på kvällarna i området. Hela kittet. Adidasbyxor, dunsväst och becknarväska. Var väl bara en fråga om tid innan detta skulle hända.

Lol

Ny knivattack i Uddevalla

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...dEntry=1167228

19:45 inkommer ett larm om att en man påträffats knivskadad i Uddevalla.

Mannen ska ha hittats vid en busskur med flertalet skador i bålen.

Mannen är avförd till sjukhus med oklart skadeläge och det finns i nuläget ingen gripen för händelsen.

Tidigare under kvällen hittades en ung man med knivskador på en annan adress i Uddevalla. Mannen fördes till sjukhus med oklart skadeläge.

Två personer greps misstänkta för inblandning i händelsen.

Polisen kan i nuläget inte se något samband mellan denna händelse och den som hände tidigare under kvällen i Uddevalla

– Det är alldeles för tidigt att säga, säger Stefan Gustafsson på polisen.
Citera
2023-09-25, 21:03
Medlem
Pruttar3000s avatar
Var påväg hem från coop skogslyckan när detta hände… såg två killar som verkade upprymda och en tredje kille liggandes på marken men såg inte blodet så förstod inte allvaret i det hela
Citera
2023-09-25, 21:44
Medlem
Oh, antar att du pratat med polisen?
Citera
2023-09-25, 21:51
Medlem
Nu hade stängt ner coop och det är poliser och bilar överallt.
Citera
2023-09-25, 22:49
Medlem
Pruttar3000s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av destero
Oh, antar att du pratat med polisen?
Nej de var inte på platsen vid tidpunkten. Tänkte tipsa men de har redan gripit två personer som jag antar är killarna som var vid brottsplatsen så vet inte riktigt vad jag ska tillägga
Citera
2023-09-26, 08:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pruttar3000
Nej de var inte på platsen vid tidpunkten. Tänkte tipsa men de har redan gripit två personer som jag antar är killarna som var vid brottsplatsen så vet inte riktigt vad jag ska tillägga
Vittnesmål i rätten kanske?
Citera
2023-09-26, 09:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pruttar3000
Du vet inte om rätt personer sitter hos polis! Du måste ringa in ditt vittnesmål.
Citera
2023-09-26, 09:36
Medlem
Att kriminella blattar knivhugger andra blattar har jag inte direkt problem med, självsanering helt enkelt. Bekymret med Skogslyckan är ju att det bor ganska mycket svenskar i närområdet som tyvärr kommer bli drabbade. Denna gången hoppas jag innerligt att det var andra utlänningar som även var offer.
Citera
2023-09-26, 10:01
Medlem
3 personer anhållna.
Citera
2023-09-26, 11:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ABN
Att kriminella blattar knivhugger andra blattar har jag inte direkt problem med, självsanering helt enkelt. Bekymret med Skogslyckan är ju att det bor ganska mycket svenskar i närområdet som tyvärr kommer bli drabbade. Denna gången hoppas jag innerligt att det var andra utlänningar som även var offer.
Det finns en del wiggers i området med full ghettoklädsel som pratar rinkebysvenska fastän de är pursvenska.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in