• 5
  • 6
2023-09-29, 18:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kebabmedpommes
Berätta utförligt hur du undviker bedrägerihandel (vad du nu ens menar för bedrägerier) av konsertbiljetter med hjälp av NFT:er.

Det låter ju faktiskt helt oerhört om du kan rensa en hel bransch från bedrägerier i ett nafs.

Konstigt att bara du vet om detta! Tipsa gärna alla företag i Sverige omgående om din upptäckt.

Du kan va lugn, Mr foliehatt. Berörda företag är redan på bollen. Du behöver varken veta eller godkänna att de använder sig utav NFT som teknik.
Citera
2023-09-29, 19:30
Medlem
kebabmedpommess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Richard-Heart
Du kan va lugn, Mr foliehatt. Berörda företag är redan på bollen. Du behöver varken veta eller godkänna att de använder sig utav NFT som teknik.
Redan på bollen efter att "tekniken" har funnits i årtionden?

Du vet uppenbarligen inte vad du pratar om, eftersom du inte ens vågar försöka dig på en förklaring om varför NFT:er skulle behövas till någonting alls. Du vet antagligen mycket väl att jag skulle bevisa utförligt varför du snackar skit.
Citera
2023-10-22, 22:58
Medlem
Fittfittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Natalz2
Kryptogamblingsajten DappGambl har släppt en rapport som visar att 95% av NFT-samlingar nu är värda noll, zipp och nada.

För 2 år sedan bedömdes marknaden vara värd hundratals miljarder dollar. Nu knappt något.

https://medium.com/@fridayenape10/wh...s-89fe4abdfc02

Hur fan kunde folk vara så jääävla dumma i huvudet? NFT var ju fan ännu mer korkat än tulpanlökarna.
Allt som har med krypto att göra är ju naturligtvis helt efterblivet så detta var ju ganska väntat.
Citera
2025-04-15, 22:35
Medlem
Insamlingskontrolls avatar
Jag har en musik-NFT. En låt. Funderar ibland på vad jag äger…
Citera
2025-11-01, 00:23
Medlem
pillifjongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Insamlingskontroll
Jag har en musik-NFT. En låt. Funderar ibland på vad jag äger…

NFTn kanske framkallar ett skratt - det är ju alltid en tröst
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in