2023-09-25, 22:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OneTap
stil e A o O. även om en 5/10 kille har helt skevt ansikte sålänge han e fräsch o har bra kläder o fräsch frilla så blir han snygg typ en 8/10. en gruv arbetare med snyggt ansikte men kaos stil blir ju typ en 5/10 :P

En kille med ’’skevt ansikte’’ är inte en 5 av 10 till att börja med.
Och självklart blir det inte en 8a bara för han fixar håret och sätter på sig snygga kläder.

Det handlar mest om ansiktet. Det spelar ingen roll hur bra kläder han tar på sig.
Däremot håller jag med om en snygg frisyr kan göra han några snäpp högre, helt klart. Men då måste han i grunden vara snygg också.

Citat:
Ursprungligen postat av Nico77
Självklart kan inte du det, men vi riktiga män kan naturligtvis välja och vraka och det kan även de kvinnor vi väljer.

Ja. Snygga män väljer och vrakar. Annars har dom övervärderat sig själva. Vilket är vanligt att killar gör.
Citera
2023-09-25, 23:03
Frustrerande är det. Ni killar tror att vi tjejer ligger runt och tjatar massa om att det är hur lätt som helst för oss att få sex, men ba för att många killar vill ligga med oss betyder det inte att vi vill sära på benen till dom. Ligger för sällan pga att jag sällan hittar nån jag finner attraktiv. Sen gör utstrålningen en del förstås men ja, det är inte ofta jag korsar väg med en som har såväl magnifik utstrålning, skarpt intellekt och ser bra ut. Tyvärr.
Citera
2023-09-25, 23:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lovii
En kille med ’’skevt ansikte’’ är inte en 5 av 10 till att börja med.
Och självklart blir det inte en 8a bara för han fixar håret och sätter på sig snygga kläder.

Det handlar mest om ansiktet. Det spelar ingen roll hur bra kläder han tar på sig.
Däremot håller jag med om en snygg frisyr kan göra han några snäpp högre, helt klart. Men då måste han i grunden vara snygg också.

Ja. Snygga män väljer och vrakar. Annars har dom övervärderat sig själva. Vilket är vanligt att killar gör.
Så det spelar ingen roll om killen har ölmage, kropp som en 10 åring eller liten penis?
Citera
2023-09-25, 23:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anabolahajen
Så det spelar ingen roll om killen har ölmage, kropp som en 10 åring eller liten penis?

Om han har lite mage så stör det väl inte så mycket.
Men säg en normal kropp, med snyggt ansikte så är det en 10a.

Han behöver varken vara tränad, och inte lång heller.
Citera
2023-09-26, 00:05
Medlem
Citat:
Om han har lite mage så stör det väl inte så mycket.
Men säg en normal kropp, med snyggt ansikte så är det en 10a.

Han behöver varken vara tränad, och inte lång heller.
Har du bra kropp då?

Känns som det enbart är tjejer som är vältränade / självsäkra som gillar vältränade killar. Tjejer som har dåligt självförtroende över sin kropp gillar inte vältränade killar.
Citera
2023-09-26, 00:43
Medlem
Citat:
Har du bra kropp då?

Känns som det enbart är tjejer som är vältränade / självsäkra som gillar vältränade killar. Tjejer som har dåligt självförtroende över sin kropp gillar inte vältränade killar.

Nej. Jag är inte vältränad.
Men jag har inte dåligt självförtroende över det.

Jag tycker inte vältränad är fint. Så det är nog därför jag inte gillar vältränade killar.
Utan gillar killar som har normal kropp som mig, utan att vara överviktig.
Och sedan dom killar som har fint ansikte. Och ja, det har jag också.
Citera
2023-09-26, 00:50
Medlem
Citat:
Nej. Jag är inte vältränad.
Men jag har inte dåligt självförtroende över det.

Jag tycker inte vältränad är fint. Så det är nog därför jag inte gillar vältränade killar.
Utan gillar killar som har normal kropp som mig, utan att vara överviktig.
Och sedan dom killar som har fint ansikte. Och ja, det har jag också.
Varför uppskattar inte tjejer en vältränad kropp på killar?

Medan många killar gillar om en tjej har fina bröst osv.
Citera
2023-09-26, 00:58
Medlem
Citat:
Varför uppskattar inte tjejer en vältränad kropp på killar?

Medan många killar gillar om en tjej har fina bröst osv.

Tycker inte att muskler och sånt är fint.
Det kanske beror på vad man själv har som du säger. Dom tjejer som är vältränade kanske gillar sånt. 🤷🏼‍♀️

Men sedan gillar jag inte att han är för lång heller. Hellre under 180 än över.
Citera
2023-09-26, 08:22
Medlem
Citat:
stil e A o O. även om en 5/10 kille har helt skevt ansikte sålänge han e fräsch o har bra kläder o fräsch frilla så blir han snygg typ en 8/10. en gruv arbetare med snyggt ansikte men kaos stil blir ju typ en 5/10 :P
Stil är mer en indikator på om denna person kan passa in i ens umgänge, med vissa undantag - te.x. är skjorta med uppkavlade ärmar något av en fetish för en stor grupp tjejer. Så en viss stil är alltid ett plus för en del och minus för andra.

Men det är gruvarbetaren som får ligga.
Citera
2023-09-26, 10:34
Medlem
halaltarzans avatar
Brukar kanske en gång i halvåret gå in och kika på något sånt där program där de ska para ihop folk som springer omkring i badkläder bara för att se hur snubbarna ser ut. Visst, brunbrända, läckra tattoos, sexpack, moderiktiga frisyrer, kritvita tänder, men alla har absolut inte fina ansikten. Men det verkar liksom ha blivit att är du bara rätt så är du också automatisk snygg. Rätt eller fel, vet ej fan?
Citera
2023-09-26, 11:18
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Brukar kanske en gång i halvåret gå in och kika på något sånt där program där de ska para ihop folk som springer omkring i badkläder bara för att se hur snubbarna ser ut. Visst, brunbrända, läckra tattoos, sexpack, moderiktiga frisyrer, kritvita tänder, men alla har absolut inte fina ansikten. Men det verkar liksom ha blivit att är du bara rätt så är du också automatisk snygg. Rätt eller fel, vet ej fan?

Gud, så skumt du nämner det ! Jag gjorde precis detta igår (för första gången någonsin )

Dom som är ansvarlig för programmet och fick som uppgift att välja deltagarna, burde får sparken. Vad fan tänkte dom med?

Ingen av deltagarna hade ett fin ansikte. Männen var värst. Katastrofalt! Och dom var inte så smarta heller :/

With all due respect, men såna killar finns över allt och att man anser dom att vara snygga av snyggaste är tragiskt. Är det vad ni menar med snygg.

Det är korrekt i att, är man rätt så är man också automatisk fin för den rätta personen. Och jo djupare man älskar personen jo klarar ser man inre och ytlig skönhet

Jag tror jo äldre man blir så utvecklas ens perspektiv i vad som definiera en snygg man.
Senast redigerad av Stalkerdelux 2023-09-26 kl. 11:20.
Citera
2023-09-26, 12:05
Bannlyst
Citat:
dom såg ut som luffare :P angående TS så ser ja ständigt väl vårdade o coola killar med fräsch frilla o trendiga kläder som mitt bena o bomber jacka o gucci skor =) mig inkluderad

Låter jättebögig
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in