2023-09-25, 05:27
Medlem
Mjälls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anabolahajen
Det är knappast snyggt att vara lika vårdad som en hemlös som samlar pantburkar, med svettigt hår efter att ha spelat dator hela natten.

Tror du att dator är ett spel eller? Det heter spela datorspel eller spela spel på datorn.
Citera
2023-09-25, 09:38
Medlem
Hovslättsmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anabolahajen
Ärligt, hur känner ni kvinnor över att det finns så få killar som ser bra ut?

Det är gravt argumentationsfel, att inta en kontroversiellt ståndpunkt, och låtsas som att den vore allmänt vedertagen.

Har inte ens läst förbi första inlägget än, men det är så sjukt förutsägbart att diskussionen kommer att handla om huruvida det faktiskt ÄR så att få killar ser bra ut, och så kommer TS hävda att det är off topic. Vilket slöseri med tid...
Citera
2023-09-25, 09:41
Kvinnor lever för uppmärksamheten. Därav 1 kg spackel. Dumpa spacklet så kan vi jämföra.

Kvinnor lägger jävligt mycket tid och pengar på att försöka se bra ut och tror alla de förtjänar en 10:a lol.
Citera
2023-09-25, 11:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hovslättsmannen
Det är gravt argumentationsfel, att inta en kontroversiellt ståndpunkt, och låtsas som att den vore allmänt vedertagen.

Har inte ens läst förbi första inlägget än, men det är så sjukt förutsägbart att diskussionen kommer att handla om huruvida det faktiskt ÄR så att få killar ser bra ut, och så kommer TS hävda att det är off topic. Vilket slöseri med tid...
Citera
2023-09-25, 15:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OneTap
dom såg ut som luffare :P angående TS så ser ja ständigt väl vårdade o coola killar med fräsch frilla o trendiga kläder som mitt bena o bomber jacka o gucci skor =) mig inkluderad
Ok, men vi som inte är intresserade av 15-åriga gängmedlemmar...

Jag träffar ändå en hel del fysiskt attraktiva män, men då är det ju deras eget utseende som räknas och stil har mindre betydelse - såvida han inte klär sig riktigt fjantigt. Visst, de tar inte lika väl hand som sig som tjejer, men det vill jag inte ha heller. Ren men inte rädd för att bli skitig, ungefär.
Citera
2023-09-25, 15:38
Medlem
OneTaps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AllHatNoCattle
Ok, men vi som inte är intresserade av 15-åriga gängmedlemmar...

Jag träffar ändå en hel del fysiskt attraktiva män, men då är det ju deras eget utseende som räknas och stil har mindre betydelse - såvida han inte klär sig riktigt fjantigt. Visst, de tar inte lika väl hand som sig som tjejer, men det vill jag inte ha heller. Ren men inte rädd för att bli skitig, ungefär.
stil e A o O. även om en 5/10 kille har helt skevt ansikte sålänge han e fräsch o har bra kläder o fräsch frilla så blir han snygg typ en 8/10. en gruv arbetare med snyggt ansikte men kaos stil blir ju typ en 5/10 :P
Citera
2023-09-25, 19:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OneTap
stil e A o O. även om en 5/10 kille har helt skevt ansikte sålänge han e fräsch o har bra kläder o fräsch frilla så blir han snygg typ en 8/10. en gruv arbetare med snyggt ansikte men kaos stil blir ju typ en 5/10 :P
Mm men det är ovanligt, därför man får så bra resultat
Citera
2023-09-25, 20:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av poxxaq
Det 'normala' är att tjejer ser bättre ut än killar, så är det i typ alla länder. Frågan är hur bra tjejerna ser ut utan 1kg smink i ansiktet?

Faktum är att de flesta svenska tjejer inte ser speciellt bra ut utan smink. Det kan ju iofs bero på att man inte är van. Ungefär som när någon tar av sig glasögonen och går över till linser. I början ser människan inte klok ut, men sedan vänjer man sig.
Citera
2023-09-25, 20:10
Medlem
Nico77s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emoll
Vilken verklighet lever du i? Tror du på allvar att män har kvinnor som står på rad för dem? Inte ens 1% av alla män i världen har det så. Du tänker på kvinnor nu. Eftersom du själv är en kvinna. Stolpskott.

Självklart kan inte du det, men vi riktiga män kan naturligtvis välja och vraka och det kan även de kvinnor vi väljer.
Citera
2023-09-25, 20:18
Medlem
Bullfettas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av larsjohansson
Om du inte har förstått det än så; kvinnor bryr sig mer om andra aspekter av män än mäns yttre utseende.

Njavars, som kvinna kan jag enbart delvis hålla med dig. Man får ju högre status om en karl ser bra ut OCH dessutom kan det där med att betala notan. I mitt egna sexliv så är snygga killar inte alls särskilt ovanliga, men det är ju bara min personliga upplevelse.
Citera
2023-09-25, 20:51
Medlem
Emolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nico77
Självklart kan inte du det, men vi riktiga män kan naturligtvis välja och vraka och det kan även de kvinnor vi väljer.
Ja antagligen Nico... Klart du kan det.
Citera
2023-09-25, 21:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bullfetta
Njavars, som kvinna kan jag enbart delvis hålla med dig. Man får ju högre status om en karl ser bra ut OCH dessutom kan det där med att betala notan. I mitt egna sexliv så är snygga killar inte alls särskilt ovanliga, men det är ju bara min personliga upplevelse.
Lek inte, du kan som bäst få någon flintskallig gubbe med ölmage.

Typiskt narcissister som ska överdriva på flashback.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in