• 1
  • 2
2023-09-23, 19:16
Medlem
Någon mer som får känslan av att det är väldigt mycket kaos kring Andreas Ståhlberg senaste tiden?
Hans storhetsvansinne börjar spåra ur... Någon som har skvaller om snubben?
Citera
2023-09-23, 19:20
Medlem
TeamAbruptos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mantarell
Någon som har skvaller om snubben?

Det sägs att han är Sveriges starkaste man.
Citera
2023-09-23, 19:30
Medlem
OneTaps avatar
va är de som pågår på hans insta? han hänger ut nån random kvinna av nån anledning :P
Citera
2023-09-23, 19:31
Medlem
Enders.Aldebrinks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mantarell
Någon mer som får känslan av att det är väldigt mycket kaos kring Andreas Ståhlberg senaste tiden?
Hans storhetsvansinne börjar spåra ur... Någon som har skvaller om snubben?
Visste inte att han fanns innan jag såg Extra Ekstrand på SVT.
Det enda jag funderade över var om han verkligen är starkare än vad Magnus Samuelsson en gång var.
Nåt annat spelar ingen roll för mig
Citera
2023-09-23, 19:46
Medlem
Jag såg också hans insta idag, han verkar ha fått ett nervsammanbrott.
Han attackerar alla som ifrågasätter honom……kan det vara drogerna som har ställt till det i Hjärnkontoret
Citera
2023-09-23, 19:57
Medlem
Oj han ser inte frisk ut.. psykos?
Citera
2023-09-23, 20:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OneTap
va är de som pågår på hans insta? han hänger ut nån random kvinna av nån anledning :P

Har du nån länk? Jag hittar inget sånt?
Citera
2023-09-23, 20:04
Han må vara Sveriges starkaste man, och som han stolt tillkännager utan att någon uppmanat honom så säger han på insta att hans armar mäter över 60 cm.

Sveriges smartaste man är han dock inte eftersom han pratar om sina rättsprocesser inför öppen ridå. Ännu mer patetiskt blir det när man ser att han bara har 8k följare...
Citera
2023-09-23, 20:08
Medlem
Andysteelmoutain på Instagram
Citera
2023-09-23, 20:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DipsMedSlips
Han må vara Sveriges starkaste man, och som han stolt tillkännager utan att någon uppmanat honom så säger han på insta att hans armar mäter över 60 cm.

Sveriges smartaste man är han dock inte eftersom han pratar om sina rättsprocesser inför öppen ridå. Ännu mer patetiskt blir det när man ser att han bara har 8k följare...

Håller med, verkar skapligt egenkär.
Om han har rätt i sin rättsprocess, varför känner han då ett behov av att behöva hävda sig konstant?
Citera
2023-09-23, 20:26
Medlem
Citat:

Enligt av hans egna inlägg beskriver han sig som sverige stördaste pedagog. Har denna man altså som lägger upp kuk bilder på sig själv jobbat med små unga inlåsta flickor?

Intressant. Såg precis på hans video där han hänger ut olika kvinnor . Jag kan förstå att kvinnor är från en annan planet, men denna herre måste ju ha någon störning?
Citera
2023-09-23, 20:28
Medlem
BekraftadNegers avatar
Citat:
utan att någon uppmanat honom så säger han på insta att hans armar mäter över 60 cm.

Värre än Lou Ferringo alltså!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in