• 4
  • 5
2023-09-24, 12:39
Medlem
Run3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sv3rigegatis
Folk från Balkan har ju högre tendens till kriminalitet än nordeuropeer. Albaners IQ är ju lägre än irakier eller turker. Så alla européer är inte lika mycket värda. Det samma gäller för Sydeuropas del.
Små skillnader europeer emellan. Om en skandinavisk viking tar en östeuropé till hustru så integreras hon snabbt och deras barn kommer vara helt svenska.
Citera
2023-09-24, 13:33
Medlem
peterpanps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xyxzopol
Tror du att nazister skulle träffa några främlingar. Inte en chans. Det räcker inte med att vara rasren, du måste även ha bra rasrena gener. SD är inte lojala till vår ras, och det är dom som träffar thailändare, som simpla liberala ovetande människor.

De nazisterna motiverar det med att deras fruar är så som svenska fruar borde vara (vilket jag tycker är fel, för att vara transparent här); lydiga, lojala med sina män, konservativa om relationer, gillar att vara i hemmen och laga mat, passa upp på sin man, etc. De verkar även ha mindre problem med att de är nazister än många vanliga svenskor. Det är det som de lyfter fram iaf.

Men jag håller med om att det verkar inkonsekvent, och känns mest som bortförklaringar (deras egna handlingar går inte ihop med deras egna ideologi).

Håller med dig helt där, även om jag inte själv delar dina idéer.
Citera
2023-09-25, 12:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peterpanp
Vet en del med nazistiska åskådningar (inget jag har själv, för att vara transparent och ärlig här) med fruar även från Thailand och Filippinerna. Verkar vara extremt nöjda.

Ha! Visa tar för snabbt på sig äran att bära.
Dem där degenererade människorna får nog nöja sig med att åskåda..När japanerna hämtar hem Thai -filippiskorna för o arbeta gruvan så skickar vi med packet på köpet.
Citera
2023-09-26, 08:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av inburatdjur
Det är denna väg jag också går, det funkar helt klart även om det tar lite tid.

Ja, naturen programmerade mannen till att leda och kvinnan till att följa. Just nu är trenden att vara godhetssignalerande varför kvinnor lutar åt det hållet.
Citera
2023-09-26, 13:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Suomalainen14
Ja, naturen programmerade mannen till att leda och kvinnan till att följa. Just nu är trenden att vara godhetssignalerande varför kvinnor lutar åt det hållet.

Vissa män snarare, beroende på gruppdynamik finns det helt klart män som ej är lämpade att styra skeppet.
Citera
2025-10-23, 20:48
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Run3
Små skillnader europeer emellan. Om en skandinavisk viking tar en östeuropé till hustru så integreras hon snabbt och deras barn kommer vara helt svenska.

Hur kommer barn till en vit man och asiatkvinna vara? Kommer de se svenska ut?
Citera
2025-10-24, 11:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson
Hur kommer barn till en vit man och asiatkvinna vara? Kommer de se svenska ut?

Beror på vilken del av Asien hon kommer ifrån. Är det en ljushyad asiat med mandelformade ögon lär barnet nog se mer svenskt än asiatiskt ut.
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in