2024-09-28, 22:34
Medlem
E-Mac.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ConspiracyHunter
Du har inte sen ditt feta arsle började hänga här kommit med något alls som ens försöker bevisa dina påståenden. Börjar nästan tro att det beror på låg intelligens men bara du vet om det beror på droger eller faktiskt låg intelligens.

Du skrev i ett inlägg nyligen att du skulle vilja undvika personangrepp, men på vilket sätt är du konsekvent när du skriver det ovan och kallar andra användare på tråden för "torskar" och "lågintelligenta"?

Citat:
Så lägg nu fram de säkrade vetenskapliga rapporter du grundar dina påståenden på, citera de avsnitt du stödjer dina påståenden på och förklara vetenskapligt varför etablerad vetenskap och konsensus har fel.

Vill du vänta tills ditt drogrus är över är det ok men tills dess får vi nog säga att etablerad vetenskap och konsensus har rätt, vaccinen är oerhört effektiva och säkra jämfört med de sjukdomar de skyddar mot.

Jag ser inga säkra vetenskapliga studier från dig om att vacciner skulle vara "säkra" och "effektiva".

Logiken säger då att konsensus måste vara att vacciner är farliga, ja rent av livsfarliga.

Och vi vet redan från forskningsfältet att MPR-vaccin orsakar autism.

Många människor har dessutom drabbats av hjärtmuskelinflammation (myokardit), men även perikardit, som ett exempel, på grund av det mycket skadliga mRNA-vaccinet.

Slutsatsen måste bli att det är med stor risk för hälsofara man låter något vaccin injiceras i kroppen, då det passerar många naturliga skyddsbarriärer.
Citera
2024-09-28, 22:48
Medlem
ConspiracyHunters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av E-Mac.
Du skrev i ett inlägg nyligen att du skulle vilja undvika personangrepp, men på vilket sätt är du konsekvent när du skriver det ovan och kallar andra användare på tråden för "torskar" och "lågintelligenta"?

Jag ser inga säkra vetenskapliga studier från dig om att vacciner skulle vara "säkra" och "effektiva".

Logiken säger då att konsensus måste vara att vacciner är farliga, ja rent av livsfarliga.

Många människor har dessutom drabbats av hjärtmuskelinflammation (myokardit), men även perikardit, som ett exempel, på grund av det mycket skadliga mRNA-vaccinet.

Slutsatsen måste bli att det är med stor risk för hälsofara man låter något vaccin injiceras i kroppen, då det passerar många naturliga skyddsbarriärer.

På vilket sätt är du lille fetröv konsekvent när du kräver bevis men inte ens kan ge bevis själv på dina påståenden som går emot etablerad vetenskap och konsensus?
Du har fått rätt många genom tråden men knarket har väl brutit ner din hjärna till apstadiet eller något, det vet bara du.

Men bevisa nu att du inte ljuger, lägg fram verifierade vetenskapliga studier som visar att etablerad vetenskap har fel och att konsensus är fel. Kan du inte det är det helt ok men då måste vi faktiskt säga att etablerad vetenskap och konsensus är korrekt och att vaccinen faktiskt är säkra och effektiva jämfört med de sjukdomar de skyddar mot.

Du är en naturlig fara, så man får hoppas du inte har barn eller skaffar några i framtiden, gör du det ändå lovar jag att komma och fira när de dör en plågsam död för att du inte tog ditt ansvar
Citera
2024-09-28, 23:07
Medlem
pyroclasms avatar
Citat:
Nej men det där stämmer inte utan vacciner är konstaterade att vara farliga för människor, och förmodligen för allt liv på jorden.

Ungefär på samma sätt som att tro på människans intellekt framför HERREN då antar jag?
Citera
2024-09-28, 23:08
Medlem
kjellkritisks avatar
Citat:

Det har angetts flertalet studier på vaccinens säkerhet och effektivitet, att du inte ser det visar på att du är blind av confirmation bias av inbillning.

Att du ens skriver ordet logik är en skymf mot dess innebörd.

Jaha är det studien som inte gjorde kopplingen mellan MPR vaccin och autism, utan något Wakefield påstod, trots att inte ett ord om det. Eller kan du citera det i studien?

Nej många drabbas inte av Myokardit eller Perikadit efter mRNA vaccinering. Det är en biverkning som förekommer efter vaccinering med mRNA vaccin, men förekomsten av det är lägre för vaccinerade än de som genomgår infektion av SARS-CoV 2.

Så slutsatsen är att du är antingen helt igenom korkad eller en svagbegåvad lögnare, vilket som babblar du utan att med en enda källa backa upp ditt babbel!
Citera
2024-09-28, 23:23
Medlem
Citat:

Du drar slutsatser ur arslet som vanligt. Var är din fakta för att backa upp din gallimatias?
Citera
2024-09-28, 23:39
Medlem
zombie-nations avatar
Citat:

Hur händer detta? De som påstår detta säger att barnet fick autism direkt och dessutom blev sjukligt. Då tror jag att det handlar om en inflammation i hjärnan. Autism är inte ett sådant tillstånd, det beror på att hjärnan är kopplad på ett annat sätt. Och detta kan inte hända på 48 timmar. Skulle man få autism skulle det ta ett år att utveckla. Autism är inte en hjärnskada.
Citera
2024-09-29, 00:27
Medlem
Citat:
Att man såg en högre incidens i vissa länder beror på den genetiska markören HLA-DQB1*06:02 som är mer vanlig i vissa populationer. Så visst fanns det genetiskt betingat, vad ville du ha fram av detta?
Det finns däremot inga batcher som skulle varit mer orsak än andra om det nu är vad du tror.

Citat:
Ursprungligen postat av kjellkritisk
https://www.forskning.se/2019/02/01/flera-gener-bidrar-till-narkolepsi-orsakad-av-pandemrix/ ger en bild av att det var genetiskt som orsakade det, inte batcher.

Tack för det. Men tyvärr är det så att de här påståendena om att Covid-vaccinet har rushats fram och är farligare än smittan har funnits tidigare och då visat sig stämma, nämligen med svininfluensavaccinet.

"Myten" om att Pandemrix rushats fram "debunkades" 21 oktober 2009 i New Scientist under rubriken:
Swine flu myth: The vaccine isn't safe - it has been rushed through tests and the last time there was a swine flu scare the vaccine hurt people. Why take the risk to prevent mild flu?
Det konstaterades i artikeln att risker finns nu också, precis som med svininfluensavaccinet 1976, men att det är långt värre att drabbas av svininfluensan:
Does this mean it is safer not getting vaccinated? Absolutely not. First, there is the risk of swine flu killing you. Second, what few people know is that flu itself is far more likely to cause Guillain-Barré than any flu vaccine. https://www.newscientist.com/article/dn18014-swine-flu-myth-the-vaccine-isnt-safe-it-has-been-rushed-through-tests-and-the-last-time-ther e-was-a-swine-flu-scare-the-vaccine-hurt-people-why-take-the-risk-to-prevent-mild-flu/
Men i en beräkning av bland annat f d statsepidemiologen beräknas Pandemrix ha räödat 6 till 60 liv i Sverige: https://www.vardfokus.se/patientsakerhet/smi-missvisande-statistik-om-antalet-raddade-liv-under-pandemin/

I denna artikel konstaterar även statsepidemiologen att det inte var etiskt värt det. Här, 2012, talas om 150 fall av narkolepsi, men senare steg den siffran till 300-500.

Så när det gäller Pandemrix var det i backspegeln säkrare att inte ta vaccinet än att ta det trots påståenden om motsatsen. Dessutom vill jag minnas att Sverige valde mellan 2 vaccin, och att Pandemrix var det billigaste.
Citera
2024-09-29, 04:16
Medlem
E-Mac.s avatar
Citat:
På vilket sätt är du lille fetröv konsekvent när du kräver bevis men inte ens kan ge bevis själv på dina påståenden som går emot etablerad vetenskap och konsensus?
Du har fått rätt många genom tråden men knarket har väl brutit ner din hjärna till apstadiet eller något, det vet bara du.

Men bevisa nu att du inte ljuger, lägg fram verifierade vetenskapliga studier som visar att etablerad vetenskap har fel och att konsensus är fel. Kan du inte det är det helt ok men då måste vi faktiskt säga att etablerad vetenskap och konsensus är korrekt och att vaccinen faktiskt är säkra och effektiva jämfört med de sjukdomar de skyddar mot.

Du är en naturlig fara, så man får hoppas du inte har barn eller skaffar några i framtiden, gör du det ändå lovar jag att komma och fira när de dör en plågsam död för att du inte tog ditt ansvar

Det där var onödigt mycket trams och off-topic.
Men där ser man, bakom ChatGPT fanns bara en hönshjärna.

Sanningen är att vacciner har skadat och dödat oerhört många oskyldiga människor. De har blivit bedragna av vaccintillverkarna som absolut inte talat om vad deras genmodifieringar och konstiga kemikalier gör i kroppen på människor.

Jag vet att tidigare har jag berört pentagons DARPA i samband med mRNA-vaccinets utveckling, men du vill inte gå in på det märker jag. Känsligt ämne va?

Vad har USAs militär med vacciner till miljarder människor att göra? Fråga er själva det.
Darpas uppdrag är att bedriva och finansiera forskning i syfte att utveckla teknologi för militära ändamål som stärker USAs nationella säkerhet (=makt åt skurkregeringen), men detta mål är inte samma sak som att tillverka säkra genmodifierande vacciner för allmänheten.
Så det är brottsligt rak av.

Sanningen börjar dock komma fram så smått. Då får du komma till mig skamset och göra avbön.
Citera
2024-09-29, 04:27
Medlem
zombie-nations avatar
E-mac. vågar inte svara på min fråga.
Citera
2024-09-29, 04:32
Medlem
E-Mac.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zombie-nation
Hur händer detta? De som påstår detta säger att barnet fick autism direkt och dessutom blev sjukligt. Då tror jag att det handlar om en inflammation i hjärnan. Autism är inte ett sådant tillstånd, det beror på att hjärnan är kopplad på ett annat sätt. Och detta kan inte hända på 48 timmar. Skulle man få autism skulle det ta ett år att utveckla. Autism är inte en hjärnskada.

"Det finns ofta en stark genetisk och ärftlig komponent vid autism men det har också visat sig att flera kända biologiska miljöfaktorer är förknippade med ökad risk för autism. Det kan till exempel vara infektioner, sjukdomar eller viss medicinering under graviditeten."

https://www.autismforum.se/om-autism/det-har-ar-autism/

Så, "medicinering" kan vara en orsak till autism.

Dessutom, "flera kända biologiska miljöfaktorer" (som orsak till autism) kan vara kvicksilver, något som återfinns i vacciner.

Citat:
E-mac. vågar inte svara på min fråga.

Vad menar du?
Senast redigerad av E-Mac. 2024-09-29 kl. 04:35.
Citera
2024-09-29, 04:34
Medlem
ConspiracyHunters avatar
Citat:
Det där var onödigt mycket trams och off-topic.
Men där ser man, bakom ChatGPT fanns bara en hönshjärna.

Sanningen är att vacciner har skadat och dödat oerhört många oskyldiga människor. De har blivit bedragna av vaccintillverkarna som absolut inte talat om vad deras genmodifieringar och konstiga kemikalier gör i kroppen på människor.

Jag vet att tidigare har jag berört pentagons DARPA i samband med mRNA-vaccinets utveckling, men du vill inte gå in på det märker jag. Känsligt ämne va?

Vad har USAs militär med vacciner till miljarder människor att göra? Fråga er själva det.
Darpas uppdrag är att bedriva och finansiera forskning i syfte att utveckla teknologi för militära ändamål som stärker USAs nationella säkerhet (=makt åt skurkregeringen), men detta mål är inte samma sak som att tillverka säkra genmodifierande vacciner för allmänheten.
Så det är brottsligt rak av.

Sanningen börjar dock komma fram så smått. Då får du komma till mig skamset och göra avbön.

Kolla där, rövhålet har inga vetenskapliga dokument som grund för sina påståenden, påståenden är alltså dragna rakt ur röven på rövhålet
Då vet vi att du ljuger konstant.

Ja men du ditt rövhål använder ju för fan DARPA-teknik när du spyr ut dina bedrägliga overifierade påståenden också och det tycker du ju går så bra så eller hur? Varför slutar du inte använda internet om du är så jävla rädd för DARPA ditt rövhål?

Man får önska att din familj råkar väldigt illa ut och behöver läkarvård, du kommer väl neka den totalt eller hur? För du vet väl varför tandvården är så bra idag, inte var den etisk och korrekt men den finns där och som det rövhål du är avstår du väl från sådant eller hur?

Har du lite verifierade vetenskapliga dokument där du kan citera valda delar som du grundar dina bedrägliga påståenden på? Kan du även förklara dessa vetenskapligt så att det klart framgår varför etablerad vetenskap och konsensus inte stämmer?

För annars stämmer ju faktiskt etablerad vetenskap och konsensus och vaccinen är oerhört säkra och effektiva jämfört med de sjukdomar de skyddar mot.
Citera
2024-09-29, 04:44
Medlem
zombie-nations avatar
Citat:
Det kan till exempel vara infektioner, sjukdomar eller viss medicinering under graviditeten.

OK, då kan ungen få autism om ungen redan i magen får påverkan. Dvs den får inte autism av något som händer efter den är född, t ex vaccin.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in