• 1
  • 2
2023-09-19, 03:03
Medlem
Dessutom så sparar man pengar på att sluta använda det.

Vad tycker ni?

I delar av asien, indien och mellanöstern använder man denna teknik.

Vad tycker ni
Någon som provat?
Tycker ni att det är mer hygieniskt?
2023-09-19, 03:20
Medlem
scoremaxs avatar
Varför är det inte miljövänligt?
2023-09-19, 03:30
Medlem
Laxons avatar
Detta har väl varit på tapeten ett tag nu, visst? Till och med South Park gjorde en grej av hur många negativa aspekter det fanns med toalettpapper och hur det var en kapitalistisk konspiration styrd av ”Big TP” [toilet paper] lol (S26E3).

Jag har personligen bara använt bidéer när jag varit i utvecklingsländer och kunde inte vänja mig vid det. Framförallt ogillar jag känslan av att bli blöt vilket innebär att man ändå måste torka sig.

2023-09-19, 03:36
Avstängd
Kickassfarsans avatar
Jag brukar torka arslet med handen. Man tvättar ju ändå händerna efteråt.
2023-09-19, 04:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scoremax
Varför är det inte miljövänligt?

All skog som skövlas för att folk ska torka sin röv och sitt kiss...
2023-09-19, 04:05
Medlem
scoremaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adventurer6
All skog som skövlas för att folk ska torka sin röv och sitt kiss...

Du menar en förnybar resurs som i praktiken betalar hela Sveriges Petroleumnota??
2023-09-19, 04:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Jag brukar torka arslet med handen. Man tvättar ju ändå händerna efteråt.

Det låter ju äckligt men grejen är ju att det är det enda rätta sättet.

Jag testade idag att först squada på toan och sen rengjorde jag röven med handen och vatten direkt efteråt i duschen. Sen tvål på händerna och så torkade jag mig med en handduk. Kändes ju fan så mkt fräschare efteråt och gick snabbt. Även uppfriskande.

När man tvättat kuken efter man pissat kan man göra det med en vattenflaska och antingen använda en handduk eller lufttorka när man är hemma.
2023-09-19, 04:52
Medlem
Europes avatar
Jag använder vatten och papper. Vad gör det med TS dikotomi?
2023-09-19, 04:54
Medlem
UndeadNinjas avatar
Citat:
Det låter ju äckligt men grejen är ju att det är det enda rätta sättet.

Jag testade idag att först squada på toan och sen rengjorde jag röven med handen och vatten direkt efteråt i duschen. Sen tvål på händerna och så torkade jag mig med en handduk. Kändes ju fan så mkt fräschare efteråt och gick snabbt. Även uppfriskande.

När man tvättat kuken efter man pissat kan man göra det med en vattenflaska och antingen använda en handduk eller lufttorka när man är hemma.

Wow.

Du har alltså en vattenflaska på toan som du använder för att skölja eller doppa penis i efter urinering och du torkar din ändtarmsöppning genom att föra in handen mellan skinkorna och gnugga den i avföringen.

Flashback i sitt esse.
2023-09-19, 05:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UndeadNinja
Wow.

Du har alltså en vattenflaska på toan som du använder för att skölja eller doppa penis i efter urinering och du torkar din ändtarmsöppning genom att föra in handen mellan skinkorna och gnugga den i avföringen.

Flashback i sitt esse.

Det är inte konstigare än att duscha...
2023-09-19, 05:17
Medlem
Citat:
Det är inte konstigare än att duscha...

Hen kanske inte tvättar röven när den duschar
2023-09-19, 05:19
Medlem
När man har smutsiga kläder framme i tvättkorgen ska ändå tvättas 60 grader och torka för kissa... Smörja anus med anuskräm ta små tvättlappar som klipp gamla kläder handdukar sängkläder m.m. sen slänga den om man vill eller tvättas. Obs! Lägg dom i hink med vatten.. lättare bli av med..

Obs! Viktigt smörja anus med kräm. Anus ska inte va torra och rester fastnar på anus kring. Annars blir det klåda eller lukt.
SmörjKräm går anus smidigt ut med korv utan fastnar på anus " munhud "

Dyra toapapper i onödan åker i toalettstol ...
Gratis med gamla klipp tyg...
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in