2023-09-18, 18:28
Medlem
Vad krävs de för bevis?
Citera
2023-09-18, 18:33
Medlem
Bilder/ljudinspelningar tex. eller vittnen
Citera
2023-09-18, 18:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bekannelse
Bilder/ljudinspelningar tex. eller vittnen
Jag har bilder på blåmärken och även vittnen men min advokat förbereder mig på att de inte alltid räcker för att väcka åtal. Jag har till o med sms konversationer för han indirekt erkänner
Citera
2023-09-18, 19:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sweetbutpsycho02
Jag har bilder på blåmärken och även vittnen men min advokat förbereder mig på att de inte alltid räcker för att väcka åtal. Jag har till o med sms konversationer för han indirekt erkänner

Har du besökt sjukvården när dessa saker hände? Då finns det ju noterat där. Annars föreslår jag att du kanske byter advokat.
Citera
2023-09-18, 22:01
Medlem
KronPelles avatar
Har du tur så kan du få han dömd bara på fotografier av rivmärken/blåmärken och en historia ihopkokad med en vän, men bara om han blivit dömd tidigare för kvinnofridskränkning.

Bor ni ihop?
Citera
2023-09-19, 12:10
Avstängd
TS, hur vet vi att du inte ljugit och kokat ihop denna story för att du är förtvivlad/arg för att ditt kärleksintresse övergivit dig?

Det är standard nuförtiden att ta bilder/videoklipp på sexakten, på ev blåmärken osv. Bilden säger allt eller inget, beroende på narrativet. Ganska riskfritt att skapa ett alternativt narrativ för uppmärksamhet och sympati när man är övergiven.

Det är standard nuförtiden att skylla alla olyckor och besvikelser på precis allt och alla, men aldrig på sig själv.

Ovanstående betyder inte att du inte åkt på en riktig smäll. Ovanstående betyder bara att jag tror inte på ditt ord bara för att du säger det.
Senast redigerad av Nunjapiznes 2023-09-19 kl. 12:12.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in