• 1
  • 2
2023-09-17, 23:48
Medlem
Jag har sett flera annonser här på Flashback med "CP-Jesper" på sista tiden. Jag förstår inte vad det är reklam för. Någon som vet? Nyfiken.
Citera
2023-09-17, 23:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av tokismatte
Jag har sett flera annonser här på Flashback med "CP-Jesper" på sista tiden. Jag förstår inte vad det är reklam för. Någon som vet? Nyfiken.

Funderat på det också, är det något troll med pengar över som vill trolla lite?
Citera
2023-09-18, 00:04
Medlem
Vitiss avatar
Han är en klockren debattör som är cp-skadad.
Citera
2023-09-18, 00:10
Bannlyst
Det är väl "svenskt näringsliv". Märkligt nog gick den reklamen igenom min ad-block. Jag står inte bakom moderaterna i svensk näringsliv. Men visst kan dom få annonsera här. Kanske bättre det än reklam för sexleksaker och så. Eller inte, men det belyser ju att annonsörer respekterar flashbacks yttrandefrihet... Det tog ju några år.
Citera
2023-09-18, 00:36
Medlem
StudiumValors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nordsj
Jag bidrar som skribent till Flashback. Fattar du? .
Du tror att du har något viktigt att skriva. Så skriver du det och tycker att du bidrar. Då känner du att du gör en grej för någon annan medan du egentligen gör det för dig själv.
Så du är egocentrerad fast egot tar omvägen via Flashback.
Så du FÅR ju någonting när du skriver, annars ha de du ju inte skrivit.
Det är vad FÅR som du betalar för.
Fattar du?
Citera
2023-09-18, 10:40
Avstängd
Sagodjurs avatar
Citat:

Testa att klicka på den.
Citera
2023-09-18, 10:44
Medlem
Timbro
Citera
2023-09-18, 11:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av p125
Timbro

deras youtubekanal, mer specifikt
Citera
2023-09-18, 12:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sagodjur
Testa att klicka på den.
Det är tydligen bättre att någon annan gör det åt honom.
Citera
2023-09-18, 12:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vitis
Han är en klockren debattör som är cp-skadad.
Han har också för van att blockera alla som har "alternativa åsikter" och som har "Gilla SD" som profil.
Hans handikapp är bara en medveten manipulationstaktik när han torgför sina betalda Timbroåsikter.
Citera
2023-09-18, 12:47
Citat:

Klickar man hamnar man på en youtube-kanal som heter "Tankesmedjan Timbro", så det går väl ut på att marknadsföra den kanalen och dess innehåll?

Edit: Ok, onödig kommentar, andra hade redan skrivit det.
Citera
2023-09-18, 12:47
Medlem
TheGretaResets avatar
Jag sökte efter cp-jesper. Jag hade uppskattat om det fanns en person som hade något vettigt att säga oavsett om hen var cp, neger eller kvinna.

Nu får jag intrycket att han är någon form av Timbro-megafon.

Kopierar man bara vänstern tro? Man såg hur vänstern lyckades med CP-Greta och tänkte att vi måste också ha en cp galjonsfigur.

Jag är höger men får osmakliga vibbar av detta. Ungefär som någon direktör som klär ner sig för att vistas bland vanliga människor.

Folk har totalt missat Trumps storhet. Att han gör sig inte till. Han är sig själv. Går klädd som han brukar även till värsta hill-billy möte. Han byter inte åsikt beroende på vem han pratar med osv osv.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in