2008-07-30, 16:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Julimannen
Vad kostar en hora på Malmskillnadsgatan? De ser ju oftast för jävliga ut och lär inte kunna ta lika bra betalt som många horor på nätet med finare kroppar. Jag köper inte sex men vore kul att veta vad prisnivån ligger på
Har redan sagt vad jag fick för svar på den frågan.

Citat:
Ursprungligen postat av kekekeke
Jag och en god vän tänkte att det var dags att se om det faktiskt står prostituerade där eller inte. Man har ju ändå hört i hela sina ungdomsår att de står där. Och ja, självklart står de där! 2000 kronor ville en italienare ha för en timma för hennes "company".

http://img509.imageshack.us/img509/774/dsc02537bd2.jpg

http://img258.imageshack.us/img258/5087/dsc02538nm4.jpg

http://img140.imageshack.us/img140/971/dsc02540lm2.jpg

Haha, otroligt.
Citera
2008-07-30, 17:27
Medlem
MrVici0uss avatar
Någon..

..som vet vem hon är?

[img=http://img258.imageshack.us/img258/5193/softbarsv5.th.jpg]

Lyckades ragga upp henne på malmskillnadsgatan för snart exakt ett år sen. Frågade om hon hade lust att följa med in på Softbar då hon sa att hon precis slutat sitt "pass". Har ett svagt minne av att hon berättade att hon inte står där så ofta och att hon pluggade till lärare på annan ort, 28 bast va hon iaf
Citera
2008-07-30, 17:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrVici0us
..som vet vem hon är?

[img=http://img258.imageshack.us/img258/5193/softbarsv5.th.jpg]

Lyckades ragga upp henne på malmskillndsgatan för snart exakt ett år sen. Frågade om hon hade lust att följa med in på Softbar då hon sa att hon precis slutat sitt "pass". Har ett svagt minne av att hon berättade att hon inte står där så ofta och att hon pluggade till lärare på annan ort, 28 bast va hon iaf

Japp hon är målsäganden i ditt framtida brottsmål..... hahahahhah Ditt ex va? inte s¨genom tänkt va? plus är det garanterat du som är snubben med det bort suddade huvudet Så hon kommer ju garanterat veta vem du är eller så är det du som är bakom kameran....hhahhahahahah
Lycka till
Citera
2008-07-30, 17:42
Medlem
MrVici0uss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WEEEDMAN
Japp hon är målsäganden i ditt framtida brottsmål..... hahahahhah Ditt ex va? inte s¨genom tänkt va? plus är det garanterat du som är snubben med det bort suddade huvudet Så hon kommer ju garanterat veta vem du är eller så är det du som är bakom kameran....hhahhahahahah
Lycka till

Hahaha, absolut inte mitt ex. Och det är inte jag på bilden, det är en gammal bekant.
Men du hade "nästan" rätt Sherlock
Citera
2008-08-03, 21:10
Medlem
hanoi_rockss avatar
Thaitjejer brukar gå där. De jag sett är inte några gammla rugg-uggler!
Citera
2008-08-07, 12:11
Medlem
rips avatar
Visst finns de där.
Jag knullade en igår...
Var verkligen inget planerat.
Jag hade jobbat sent och tog in på hotell istället för att åka hem.
Var ute och käkade en bit. På väg tillbaka till hotellet stannade jag till för en öl på "jugge" haket Malmskillnadsgatan/Mästersamuels gatan. De med plankstek och billig öl ni vet.
När jag gick därifrån så var det en tjej som frågade om jag ville ha sällskap på engelska med spansk brytning.
Fan flög i mig så jag frågade hur mycket. 2,500 sa hon. 2,000 för en timma svarade jag.
Ok, sa hon och vi gick mot mitt hotell.
Hon var riktigt söt. Spanjorska som sagt och kanske i 35-40 års åldern. Inte påverkad eller något sådant. Ganska kort men såg ut att ha en fin kropp.
Hon sa hon hette Maria och var på besök några dagar i Stockholm. Åkte väl på turne eller något i europa? Hon hade telefon kontakt med någon Finska som också stod på Malmis när vi gick mot hotellet. Det var vad hon sa i varje fall.

Vill ni höra hur det gick?
Jag skrev ner en recension men det blev fan som en hel novell
Citera
2008-08-07, 15:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rip
Visst finns de där.
Jag knullade en igår...
Var ute och käkade en bit. På väg tillbaka till hotellet stannade jag till för en öl på "jugge" haket Malmskillnadsgatan/Mästersamuels gatan. De med plankstek och billig öl ni vet.
När jag gick därifrån så var det en tjej som frågade om jag ville ha sällskap på engelska med spansk brytning.
Fan flög i mig så jag frågade hur mycket. 2,500 sa hon. 2,000 för en timma svarade jag.
Hon var riktigt söt. Spanjorska som sagt och kanske i 35-40 års åldern. Inte påverkad eller något sådant. Ganska kort men såg ut att ha en fin kropp.
Hon sa hon hette Maria och var på besök några dagar i Stockholm. Åkte väl på turne eller något i europa? Hon hade telefon kontakt med någon Finska som också stod på Malmis när vi gick mot hotellet. Det var vad hon sa i varje fall.

Klart som fan att vi vill höra mer! Horan jag pratade med passar ganska bra in i din beskrivning. Förutom att hon bara var där på besök. :P
Hade hon hyfsat små bröst?
Citera
2008-08-07, 15:51
Medlem
Antexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rip
Visst finns de där.
Jag knullade en igår...

Hur såg finskan ut /hette hon då ?
Citera
2008-08-07, 19:41
Medlem
rips avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antex
Hur såg finskan ut /hette hon då ?

Jag vet inte. Tyckte att det var lite pinsamt/nervöst att köpa sig en kvinna så där så jag tittade mest ner i backen eller på signorita Maria..
Citera
2008-08-07, 20:07
Medlem
rips avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kekekeke
Klart som fan att vi vill höra mer! Horan jag pratade med passar ganska bra in i din beskrivning. Förutom att hon bara var där på besök. :P
Hade hon hyfsat små bröst?

Det kan ha varit min lite öl rusiga hjärna, kanske skulle hon hem till Spanien på besök och bodde här?

Nåväl, här kommer min historia som jag var med om igår:

Väl framme på hotellet så smusslande jag in henne.
När vi kom upp på rummet så frågade jag om hon ville sätta på sig ett par stay ups som jag köpt tidigare under dagen till en annan tjej som jag dejtar ibland. Inga problem sa hon.
Jag bad även henne sätta på sig sina högklackade skor.
Jag gick ut på balkongen och tog en cigg.
När jag kom tillbaka så var hon naken sånär som på stay upsen och sina högklackade stövlar.
Riktigt fräsh. Ett par extra kilon runt magen men inget störande. Rakad fitta med bara en liten mörk toffs på venusberget.
Fasta bröst i kanske A-B storlek. En verklig "putig" röv som såg djävligt klämvänlig ut.
Jag satt mig i soffan och bad henne posera lite. Smekte hennes snygga ben och böjde henne framåt så jag fick den mjuka och sköna rumpan framför ansiktet.
Underbar att knåda! Särade på skinkorna så jag fick se hela den rakade härligheten.
Hon satt sig i mitt knä och jag fortsatte smeka benen upp mot fittan. Hon särade ordentlig med benen så jag kunde smeka fittan ordentligt. Hon var riktigt blöt. Hon hade kanske tagit lite glidmedel när hon var på toa strax innan. Efter ett tag frågade hon om hon skulle suga mig, visst svarade jag.
Hon tog fram en kondom som trädde på min hårda kuk. Sedan började hon suga djupt. Djävligt skönt.
Efter ett tag ändrade hon ställning så jag kunde smeka hennes sköna rumpa och fitta medan hon sög mig.
Efter 5 minuter så la hon sig ner på soffan och jag la mig ovanpå och tryckte in kuken i hennes varma fitta.
När jag hade juckat ett tag så bad jag henne ställa sig på alla fyra på soffan.
Jag stod på golvet och körde in kuken igen. Riktig härligt att se min kuk åka in och ut i hennes väloljade fitta. Knådade och särade skinkorna ordentligt så jag fick en riktigt bra översyn över hela härligheten medan jag knullade.
Satte på henne riktigt hårt, tryckte ner hennes överkropp mot soffan och lät henne "smaka kudde".
Efter 10 minuter så sprutade jag i kådisen och satt mig på soffan igen.
Hon satte sig bredvid mig och vi pratade och kramades lite. Riktigt trevlig tjej, kallade mig för my caliante boy hela tiden
Innan hon gick fick jag hennes nummer för hon skulle komma tillbaka till Stockholm om ett tag.
Vi kind pussades och sedan försvann hon och jag gick och tog en dusch och en kall öl.

Hade ett par öl innanför västen men det är så jag kommer ihåg gårdagen.
Idag måste jag ut och köpa nya stay ups till min KK för jag hade lovat henne att komma med ett par. Inte mig emot, djävligt sexigt!

Peace out.
Citera
2008-09-24, 20:09
Medlem
Antexs avatar
Ja nu ser det ut att vara full fart där igen
Citera
2008-09-26, 01:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Antex
Ja nu ser det ut att vara full fart där igen