Citat:
Ursprungligen postat av kekekeke
Klart som fan att vi vill höra mer! Horan jag pratade med passar ganska bra in i din beskrivning. Förutom att hon bara var där på besök. :P
Hade hon hyfsat små bröst?
Det kan ha varit min lite öl rusiga hjärna, kanske skulle hon hem till Spanien på besök och bodde här?
Nåväl, här kommer min historia som jag var med om igår:
Väl framme på hotellet så smusslande jag in henne.
När vi kom upp på rummet så frågade jag om hon ville sätta på sig ett par stay ups som jag köpt tidigare under dagen till en annan tjej som jag dejtar ibland. Inga problem sa hon.
Jag bad även henne sätta på sig sina högklackade skor.
Jag gick ut på balkongen och tog en cigg.
När jag kom tillbaka så var hon naken sånär som på stay upsen och sina högklackade stövlar.
Riktigt fräsh. Ett par extra kilon runt magen men inget störande. Rakad fitta med bara en liten mörk toffs på venusberget.
Fasta bröst i kanske A-B storlek. En verklig "putig" röv som såg djävligt klämvänlig ut.
Jag satt mig i soffan och bad henne posera lite. Smekte hennes snygga ben och böjde henne framåt så jag fick den mjuka och sköna rumpan framför ansiktet.
Underbar att knåda! Särade på skinkorna så jag fick se hela den rakade härligheten.
Hon satt sig i mitt knä och jag fortsatte smeka benen upp mot fittan. Hon särade ordentlig med benen så jag kunde smeka fittan ordentligt. Hon var riktigt blöt. Hon hade kanske tagit lite glidmedel när hon var på toa strax innan. Efter ett tag frågade hon om hon skulle suga mig, visst svarade jag.
Hon tog fram en kondom som trädde på min hårda kuk. Sedan började hon suga djupt. Djävligt skönt.
Efter ett tag ändrade hon ställning så jag kunde smeka hennes sköna rumpa och fitta medan hon sög mig.
Efter 5 minuter så la hon sig ner på soffan och jag la mig ovanpå och tryckte in kuken i hennes varma fitta.
När jag hade juckat ett tag så bad jag henne ställa sig på alla fyra på soffan.
Jag stod på golvet och körde in kuken igen. Riktig härligt att se min kuk åka in och ut i hennes väloljade fitta. Knådade och särade skinkorna ordentligt så jag fick en riktigt bra översyn över hela härligheten medan jag knullade.
Satte på henne riktigt hårt, tryckte ner hennes överkropp mot soffan och lät henne "smaka kudde".
Efter 10 minuter så sprutade jag i kådisen och satt mig på soffan igen.
Hon satte sig bredvid mig och vi pratade och kramades lite. Riktigt trevlig tjej, kallade mig för my caliante boy hela tiden

Innan hon gick fick jag hennes nummer för hon skulle komma tillbaka till Stockholm om ett tag.
Vi kind pussades och sedan försvann hon och jag gick och tog en dusch och en kall öl.
Hade ett par öl innanför västen men det är så jag kommer ihåg gårdagen.
Idag måste jag ut och köpa nya stay ups till min KK för jag hade lovat henne att komma med ett par. Inte mig emot, djävligt sexigt!
Peace out.