2024-02-09, 20:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Furiluran
Jag vill inget hellre än att fler brottsoffer hittas. Nu finns det ett, och av omtanke för henne så kan jag inte avslöja mina källor utan att riskera hennes chans till rättvisa.
Ni får tro vad ni vill men närsomhelst är det dags för huvudförhandling i Kalmar och då kan ni ju läsa i FUP själva. Har jag hittat på allt så är det ju bara mitt problem, men jag tror Tjalle tvärvigg blir betydligt lenare i truten när han får se att han hetsat upp sig i onödan. Men den som lever får se👍
Kan vara klokt att knipa innan huf. Kan bli något som MGM annars kan använda sig utav i sitt försvar och det vill man ju inte... Tur han blivit stoppad iaf. Blir spännande läsning när fup släppts.

Du hade mer snaskigheter att berätta om hans vandel. Undrar bl.a över Marinan, varför har Torbjörn hoppat av verksamheten han är ju fortfarande delägare?
Senast redigerad av DragonLoop 2024-02-09 kl. 21:34.
Citera
2024-02-10, 19:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DragonLoop
Du kan omöjligt veta vilka känningar Furiluran har.
Furiluran är själv en källa som berättar vad hen vet om MGM. Så är det i alla trådar att personer som känner den anklagade berättar så varför tycker du att det är tveksamt just i detta fall? Blev du kränkt för att hen tyckte det var fel att visa källa på de minderåriga som visar brösten? Du har häckat så pass länge på fb så du vet att det är idiotiskt att skjuta budbäraren.

Kollade din posthistorik för gårdagen och du verkar haft en dålig dag då du var allmänt grinig i dina inlägg. Alla kan ha en dålig dag.

du blir uppsnurrad av en viss person som inte haft något att komma med egentligen, ser det bara som förnedring, och det kan säkerligen vara kul för ett litet pisshuvud från figeholm att kränka någon när vederbörande är mycket värre själv.
Citera
2024-02-10, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tjalle99
du blir uppsnurrad av en viss person som inte haft något att komma med egentligen, ser det bara som förnedring, och det kan säkerligen vara kul för ett litet pisshuvud från figeholm att kränka någon när vederbörande är mycket värre själv.
Jag tror du har fel, jag tror att du blandar ihop två personer. Den du hatar kanske är polare med dildomannen, men det är inte han som skriver här.

Du verkar hata Figeholm oxå vilket är synd för det är en fint samhälle för övrigt tycker jag
Citera
2024-02-11, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Glidestar
Wow, den här tråden alltså.
Jag har varit en lurker i flera år, men den här tråden får mig att vilja skriva.
Jag vet en hel del om dom inblandade, inte bara om MGM alltså.
Nytt försök - du reggade dig här för att du hade nått du ville skriva om. Så, lätta ditt hjärta och leverera, bara det är topic förstås, Eller bara tomt prat?
Citera
2024-02-11, 20:21
Medlem
Jadu, jag ville skriva här för att någon satt och ljög ihop historier om två oskyldiga femtonåriga tjejer. Mer lowlife än så är svårt att bli, enligt min uppfattning.
Hoppas inte du tillhör skaran som gör deras liv till ett helvete.
Citera
2024-02-11, 20:50
Medlem
För det första, Tjalle är inte min kompis.
För det andra, det var inte Tjalle som spred ut lögnen om tjejerna, och det vet du mycket väl.
För det tredje, du vet väl om att det är jäävligt olagligt att söka på barnporr?
Citera
2024-02-11, 20:56
Medlem
För det fjärde, du vet väl också om att det är olagligt att förtala någon, särskilt om det handlar utsatta minderåriga.
För det femte, hur tror du situationen blev för dom på skolan, och då var dom redan mobbade innan.
Vilken ynkedom till människa gör något sådant, Furiluran?
Citera
2024-02-11, 21:08
Medlem
Citat:
Jadu, jag ville skriva här för att någon satt och ljög ihop historier om två oskyldiga femtonåriga tjejer. Mer lowlife än så är svårt att bli, enligt min uppfattning.
Hoppas inte du tillhör skaran som gör deras liv till ett helvete.
Håller med om att det var dåligt. Oavsett om det finns grund i påståendet så har ju dem inget med brottet att göra. Brottet vilket denna tråd handlar om. Tyvärr är det ofta så att personer nära en MGM dras med i fallet på sociala medier. Hoppas att tjejerna får stöd och tar sig igenom detta. Kudos!
Citera
2024-02-11, 21:16
Medlem
Citat:
För det första, Tjalle är inte min kompis.
För det andra, det var inte Tjalle som spred ut lögnen om tjejerna, och det vet du mycket väl.
För det tredje, du vet väl om att det är jäävligt olagligt att söka på barnporr?

Citat:
För det fjärde, du vet väl också om att det är olagligt att förtala någon, särskilt om det handlar utsatta minderåriga.
För det femte, hur tror du situationen blev för dom på skolan, och då var dom redan mobbade innan.
Vilken ynkedom till människa gör något sådant, Furiluran?
Ursäkta att jag lägger mig i men det var Precisvemsomhelst som kom med påståendet om tjejerna. Hen är för närvarande avstängd så du får inget svar därifrån.
Tjalle99 ville ha källan om jag minns rätt och då ingrep Furiluran och sa att det var olagligt att länka och anmälde troligen inläggen så de föll bort. Furiluran stod alltså på tjejernas sida som jag minns det.
Citera
2024-02-11, 21:28
Medlem
Tack för stöd dragonloop.
Jag svarade bara på din fråga om vad jag ville skriva här i tråden.
Citera
2024-02-11, 21:30
Medlem
Och sen svarade jag på furilurans påstående.
Jag antar att du inte vet vem precisvemsomhelst är.
Citera
2024-02-11, 21:33
Medlem
Hur gick det i detta fall har runkdåren dömts?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in