Citat:
Ursprungligen postat av
Precisvemsomhelst
Ja han har brutit sig in hos flera kvinnor och stulit dildos och trosor. Detta är en farlig man och förhoppningsvis är han topsad nu så om det händer fler saker i byn kan man börja leta på rätt ställe. Han gillar även att kissa på folk, inte undra på att hans fru stinker…
Citat:
Ursprungligen postat av
Psychogullet
Tack för svar på mitt onödigt långa och otydliga utlägg!
Gör ett nytt försök att formulera mina funderingar:
Det är just kategorin "obehagliga händelser som inte anmäls" jag är intresserad av.
Har det förekommit liknande brott (trosstölder) i området som inte polisanmälts?
Har t.ex hyresvärden mottagit klagomål eller har grannar i hyreshuset lagt märke till "skumma incidenter"?
Var inbrottet en isolerad händelse eller var det bara första gången han fastnade på kamera?
Var M.G.M intresserad av B.O eller var inbrottet en tillfällighet/impulshandling för att fönstret stod öppet?
Missade din fråga därför sent svar.
Vad jag förstår har flera kvinnor blivit utsatta av dildomannen, Detta enligt TS
Precisvemsomhelst,se skribentens inlägg här ovan.
Det tycks råda en viss tystnadskultur i byn därför vill nog inte fler träda fram med vad de vet/ har blivit utsatta för.
Precisvemsomhelst har de senaste dagarna levererat fler uppgifter som varit högst obehagliga för de inblandade. Dessa inlägg har därför anmälts till admin och raderats. Vi är nog rätt många som hann läsa dem och man får tolka det för vad det kan vara värt. Min syn på saken är att om man är ivrig att anmäla brukar det finnas sanning i påståendet