Jag har kämpat i 13 år o knappt fått hjälp m. min hälsa.. Österund/Jämtland Härjedalen är helt Värdelös..... Men även om allt gammalt iofs lagt sig, och tekniskt sett allt det som jag lider av idag säkert kan lägga sig, så vettefan om jag vill leva det liv som kommer efter asså. Anledningen till att jag mår så skit idag är för att min f.d Sambo Skrek o anklagade mig varannan dag för att vara otrogen, även med pensionärer, jag som 30 år.... Hon förstörde även 30% av en sömnutredning i Uppsala som varit livsviktig för mig, så vettefan om den utredningen gått rätt till; Sömndagbok, jag sover generellt 10h, hon höll mig vaken till kl 4-5, 4 dagar o skrek o anklagade om otrohet, av 12 dagar... Slog sin chiuhaha hund m. knytnävar o kastade den 3 meter in i ett badkar, lät den sitta i en 50x50 skrubb uppåt 12h oftast, kastade ut den på balkongen mitt i vintern där hunden bajsade o lät avföringen ligga kvar inpå sommaren... Har en 8 årig son som hon inte har vårdnaden över som hon låtit gå med, jag överdriver inte, en hel jävla Näve Avföring i Kalsongerna vid flertalet tillfällen... Samtidigt som jag försökt kontakta Psykiatrin, Parterapi och Socialtjänsten, men ingen hjälp eftersom hon måste söka det själv.... Det tog slut, vilket är väl bra egentligen, men.... Nu inväntar jag Tingsrätt pga att jag begick brott mot mor o far för att Vården o AF o fsk o socialtjänsten inte hjälpte mig på 6-9 månader, trots express fart från inneliggande på sjukhus 2 månader; Det blev för mkt psykisk smärta så allt bara balla ur av nån anledning... Nu sitter jag här o vet inte vad jag ska ta mig till. Har några få vänner, fruktansvärt isolerad, inget jobb eller sysselsättning, orkar inte ens spela spel m. bästa vänner o bröder lol. O känns som att allt drar sig närmre Sprit o Hängning, som en abstinens typ om nån förstår? O nu Önskar jag inget annat än Kontakt, vänskap eller svar ifrån min F.D, orka med att att skapa musik, konst o träning o jobb..., (skriver gärna ut hennes Fb, insta el nåt, men vet inte hur flashback fungerar....); Min mor förstör min Terapi o Min far fick nyligen Cancer igen i Express fart. O jag somnar m. Fruktansvärda Tankar o sorg o elände, mardrömmar, o vaknar till detsamma. Sen snurrar det på näst intill Konstant Varje jävla dag, kan inte fokusera på annat, blir som hypnotiserad av tankarna osv. Sitter o dagdrömmer om elände i timtal varje dag...
Allt går så FRUKTANSVÄRT LÅNGSAMT; FSK o AF ljög dessutom o påstod att det är mitt fel att jag inte är ute i arbetsträning, men det stämmer inte enligt mig och vittnen i samtalen...
Vad ska jag ta mig till? Jag har ingen Livsglädje, ingen Energi, Inget jobb, ingen fritid, inget hopp annat än att min F.D pratar m. mig, men det ser ju inte ut som det, vilket kanske är bra så jävlig som hon var... MEN, mitt liv suger ändå, så vad gör jag? Ser ut som en massa Sprit o Hängning snarast, för jag vet Ärligt inget annat. Förstår att folk säger saker som "Skit i fruntimmer som är fitter", "Ryck upp dig", "sök Hjälp" - Jo men jag har sökt hjälp men jag får det inte. Jag blir mer o mer utmattad i tankarna, försöker hela tiden tänka positivt o röra mig framåt mot mina mål, men tankarna kommer ofrivilligt och drar ned mig...
Konkreta ideer som inte inte handlar om att glömma o släppa, för jag försöker verkligen... ?
Allt går så FRUKTANSVÄRT LÅNGSAMT; FSK o AF ljög dessutom o påstod att det är mitt fel att jag inte är ute i arbetsträning, men det stämmer inte enligt mig och vittnen i samtalen...
Vad ska jag ta mig till? Jag har ingen Livsglädje, ingen Energi, Inget jobb, ingen fritid, inget hopp annat än att min F.D pratar m. mig, men det ser ju inte ut som det, vilket kanske är bra så jävlig som hon var... MEN, mitt liv suger ändå, så vad gör jag? Ser ut som en massa Sprit o Hängning snarast, för jag vet Ärligt inget annat. Förstår att folk säger saker som "Skit i fruntimmer som är fitter", "Ryck upp dig", "sök Hjälp" - Jo men jag har sökt hjälp men jag får det inte. Jag blir mer o mer utmattad i tankarna, försöker hela tiden tänka positivt o röra mig framåt mot mina mål, men tankarna kommer ofrivilligt och drar ned mig...
Konkreta ideer som inte inte handlar om att glömma o släppa, för jag försöker verkligen... ?