2023-09-13, 11:16
Medlem
OneTaps avatar
tja. blir så jävla lack. varenda jävla gång ja ska iväg på nån ute middag eller jobb möte så kaosar mitt hår o ser ut som en clown peruk (har krulligt ungefär som Edward blom). idag e ja sjukskriven o tittade mig i spegeln o som vanligt när ja e ledig så ser mitt hår perfekt ut. som taget ur en frisör reklam. (typ som benedict cumberbatch i sin prime). Varför blir de så här?? nån annan som e likadan? e de nåt fysiskt att när hjärnan vet att man ska vara på nåt viktigt så utsöndras kemikalier som havererar håret?
Senast redigerad av OneTap 2023-09-13 kl. 11:18.
Citera
2023-09-13, 11:25
Medlem
note-its avatar
Det sitter nog inte i håret utan mer inne i ditt huvud.
Citera
2023-09-13, 11:29
Medlem
OneTaps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av note-it
Det sitter nog inte i håret utan mer inne i ditt huvud.
nej ja nämnde de till min tjej o hon säger samma sak. får typ clown hår när vi e ute på middag eller fest medan när vi bara e hemma så frågar hon va ja gjort med håret för de va så fint :P
Citera
2023-09-13, 11:33
Bannlyst
Jag håller ofta med. Kan det ha att göra med att du har grejor i håret när du ska ut?

Hemma kör jag fluffet naturellt eller med gårdagens vax. Kanake har med detta att göra?
Citera
2023-09-13, 11:37
Medlem
SnutteFia03s avatar
Känner igen det där faktiskt. För mig handlar det antagligen om att jag ställer högre krav på utseendet när jag ska ut än när jag bara är hemma och iom det så upptäcker jag detaljer som jag annars bara haft överseende med.
Citera
2023-09-13, 12:18
Avstängd
Sagodjurs avatar
har väl att göra med när du tvättar håret
Citera
2023-09-13, 12:45
Medlem
auruns avatar
Är alltid skitsnygg
Citera
2023-09-13, 12:52
Medlem
Fantens avatar
Bembdelict Bumblesnatch är i sitt prime.

Och jag är tvärtemot TS. Ser förjävlig ut i håret hemma, men snygg som fan när jag går ut.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in