2023-09-15, 06:48
Medlem
Fiffiniffis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mullret
Svar på det fetade. Vi är inte ens intelligenta.

Jo.

Citat:
Biologiska varelser, aliens eller vad vi nu kallar dem, reser inte linjärt. De tar sikte på revor i multiversum.

Berättade de det för dig via analsond, eller hur kom du över denna information?

Citat:
Äkta eller, de finns säkert i vår närhet på ett eller annat sätt.

Nä.

Citat:
Människan tror vi kan bidraga med något. Men ”något” behövs inte i deras värld. Vi är för dumma helt enkelt. Vi brukar inte fråga myrorna om råd. På den nivån ligger skillnaden. Minst.

Så vad gör de här? Du som vet?
Citera
2023-09-15, 07:00
Medlem
Fiffiniffis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Framforallt
Sen vet vi inte om kropparna är äkta eller ej än.

Vad betyder ordet "vet" för dig? "Vet" du att solen går upp imorrn?

Eftersom det i all praktisk mening är helt uppenbart att det är fejk så känns det lite fånigt att säga att vi inte vet.

Om jag ritar en rosa alien i ms paint och säger att det är ett foto, men att de existerar i ett parallellt tecknat spektrum så kommer du inte efterfråga några tester, eller hur? Det här är precis lika uppenbart fejk.
Citera
2023-09-15, 07:14
Medlem
jymdjakets avatar
Flashback är en bunt flumkärringar.
Citera
2023-09-15, 07:14
Medlem
Viktor79xs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Synitize
Varför tror du att du sett dessa saker i film? Vart tror du dom fick allt ifrån?

Ja även dinosaurierna i jurrasic park är misstänkt lika dom skelett vi hittat runt om i världen.. mystiskt..🤔
Citera
2023-09-15, 07:16
Medlem
Viktor79xs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rustic5
Allt det här är något slags nonsens. Är det möjligt att tro på allt detta?

Ja det är fullt rimligt
Citera
2023-09-15, 07:17
Medlem
Mullrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fiffiniffi
Jo.
Berättade de det för dig via analsond, eller hur kom du över denna information?
Nä.
Så vad gör de här? Du som vet?

Hade jag haft alla svaren på dina frågor så hade jag haft Nobelpriset och varit kringresande orakel och dragit fulla hus i forskarvärlden. Ingen har 100% säkra svar idag. Människan är inte så smart ännu, återkom om några miljoner år.

Du får väl informera dig lite bland de som presenterar sin forskning inom de ämnen som är applicerbara på universum. Finns många skarpa tänkare och forskare som presenterar sina arbeten på nätet.

Om det ens finns tid kan man fundera över. Något som människan funderat ut, men finns den i universum? Vad för måttstock används i andra civilisationer? Ja, inte använder de sekunder, timme eller år. Ta bort tid i frågor om avstånd, så upptäcker du en märklig sak.
Senast redigerad av Mullret 2023-09-15 kl. 07:30.
Citera
2023-09-15, 07:19
Medlem
Viktor79xs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fiffiniffi
Vad betyder ordet "vet" för dig? "Vet" du att solen går upp imorrn?

Eftersom det i all praktisk mening är helt uppenbart att det är fejk så känns det lite fånigt att säga att vi inte vet.

Om jag ritar en rosa alien i ms paint och säger att det är ett foto, men att de existerar i ett parallellt tecknat spektrum så kommer du inte efterfråga några tester, eller hur? Det här är precis lika uppenbart fejk.

Om dom redan gjord nogranna scanningar och DNA analyser, hur kan det då vara fejk? Låter ju orimligt
Citera
2023-09-15, 07:27
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Viktor79x
Om dom redan gjord nogranna scanningar och DNA analyser, hur kan det då vara fejk? Låter ju orimligt

Har du sett vad DNA-analyserna visade? Det är mest bönpasta, oxdjur (sannolikt skallben från lamadjur) och människorester.. Scanningarna visar att benen inte ens sitter ihop med leder och många benbitar är avbrutna.

Labbet som gjorde i alla fall en av DNA-analyserna, kol14-analys och 3D-scanning har gått ut och sagt att det handlar om en uppenbar bluff.
Citera
2023-09-15, 07:47
Citat:
Ursprungligen postat av Dukater
Kan inte du länka till den exakta tiden. Jag orkar inte se igenom. Såg ingen ''aliens'' i alla fall. Jag är på 2h28minuter.

Vid 2:29:30 öppnar dom upp några boxar med vad som ska vara utomjordingar i.
Citera
2023-09-15, 07:48
Medlem
Fiffiniffis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mullret
Hade jag haft alla svaren på dina frågor så hade jag haft Nobelpriset och varit kringresande orakel och dragit fulla hus i forskarvärlden. Ingen har 100% säkra svar idag.

Men för helvete. Du skrev det ju som ett etablerat faktum....och nu har du inga svar?

Citat:
Människan är inte så smart ännu, återkom om några miljoner år.

Om du tittar runt om i världen, ser det ut som att det i dagsläget är en evolutionär fördel att vara intelligent för att få mer avkomma än övriga?
Citera
2023-09-15, 07:52
Medlem
Fiffiniffis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Viktor79x
Om dom redan gjord nogranna scanningar och DNA analyser, hur kan det då vara fejk?

För att det uppenbart är fejk för alla med IQ över rumstemperatur. Jag har inte sett några analyser och behöver inte se några. Precis som du inte behöver någon analys för en rosa alien i ms paint.

DET. ÄR. UPPENBART.
Citera
2023-09-15, 08:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Grusch riskerar inte fängelse eftersom han aldrig påstått sig ha sett något själv - han kommer knappast kastas i fängelse för att ha återgett hörsägen… Däremot riskerar han förstås att bli utskrattad om han bara anger källor som säger att han har fel, att han ljuger eller sådana källor bland hans vänner som redan visats vara värdelösa..
Han riskerar fängelse om han har ljugit om att vittnena berättat det han påstår dom har berättat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in