Citat:
Ursprungligen postat av
PissBuss
Andas du fortfarande?
Yeah bro
Citat:
Ursprungligen postat av
ruttenfimp
en bekant till mig brukade späda sina flaskor med vatten. Vet att han skulle ge mig ett par flaskor och det var 95%
Hoppas det var så och du mår bra nu och inte vaknar upp död. Dum blandning med ikto.
Exakt detta. När jag såg mina knappnålspupiller tog jag mer Ikto och halsade såna där 10,2%or som går ner snabbt tills jag blev medvetslös.
Citat:
Ursprungligen postat av
Muppety
Tycker metadon är väldigt lömskt.
Tag tog 40 mg i form av 2 st tabletter o det blev jag väldigt dåsig av o ville bara stänga ögonen o sova, men blev rädd o kämpade mot att somna. Fick tankar så som - Somnar jag, så dör jag
Tycker att man inte bör oroa sig för att somna på lite Metadon naiv utan andra CNS-depressants. Men jag kan för lite om sånt här, trodde det var ovanligt att dö av opioider.