2023-09-12, 22:00
  #1
Medlem
BlitzDaddys avatar
Hej! Skriver här lite för att undvika överdos då jag går på bensodiazepiner och är naiv.

Hittade en flaska LARO-metadon DNE 5mg/ml
•bläckpenna signatur 28:e Augusti
•helfylld
•försegling bruten
•doftar vinbär men inte någon "kemiskt stark" doft.

Har ni någon åsikt om hur jag kan prova detta i 1ml pumpar och se om det är vatten, gift eller rentav en hel del metadon?

Hur mycket ska 1ml smaka frukt droppat på tungan?
__________________
Senast redigerad av BlitzDaddy 2023-09-12 kl. 22:33.
Citera
2023-09-12, 23:04
  #2
Medlem
BlitzDaddys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlitzDaddy
Hej! Skriver här lite för att undvika överdos då jag går på bensodiazepiner och är naiv.

Hittade en flaska LARO-metadon DNE 5mg/ml
•bläckpenna signatur 28:e Augusti
•helfylld
•försegling bruten
•doftar vinbär men inte någon "kemiskt stark" doft.

Har ni någon åsikt om hur jag kan prova detta i 1ml pumpar och se om det är vatten, gift eller rentav en hel del metadon?

Hur mycket ska 1ml smaka frukt droppat på tungan?
4ml smakar inte påtagligt fruktigt - lite lättöl-aktigt. Kan jag svepa hela? (90mg)
Citera
2023-09-13, 05:20
  #3
Medlem
BlitzDaddys avatar
Jag slukade 90mg/18ml med några Ikto och har knappnålspupiller - måste ha varit 8-20mg kvar blandat med vatten.
Score från något jag hittade på trottoarkanten!!!
Citera
2023-09-13, 07:44
  #4
Medlem
Muppetys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlitzDaddy
Jag slukade 90mg/18ml med några Ikto och har knappnålspupiller - måste ha varit 8-20mg kvar blandat med vatten.
Score från något jag hittade på trottoarkanten!!!
Var försiktig, min kompis slukade en hel flaska utan tolerans. Han vaknade aldrig igen...
Citera
2023-09-13, 07:59
  #5
Medlem
BlitzDaddys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Muppety
Var försiktig, min kompis slukade en hel flaska utan tolerans. Han vaknade aldrig igen...
Hey Muppety! Jag beklagar. Jag gjorde det ganska tydligt i tråden att jag undersökte styrkan (kom till slutsatsen att om 1cl av detta i en 4a jäger på krogen kan döda någon så är det här för svag smak för att vara oblandad). Härlig överraskning att jag fick effekt! 🤗
Citera
2023-09-13, 10:22
  #6
Medlem
PissBusss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlitzDaddy
Hey Muppety! Jag beklagar. Jag gjorde det ganska tydligt i tråden att jag undersökte styrkan (kom till slutsatsen att om 1cl av detta i en 4a jäger på krogen kan döda någon så är det här för svag smak för att vara oblandad). Härlig överraskning att jag fick effekt! 🤗

En fordom välkänd deltagare här slocknade och vaknade aldrig igen efter att ha gått på LARO och avrundat en inredningskväll med lite flödder.

Tillägg: Ser nu i kommentarer under en videoinspelning med honom och en annan fordom välkänd flashbackprofil att båda numera är avlidna. Får bli en försenad gravöl ikväll då.
__________________
Senast redigerad av PissBuss 2023-09-13 kl. 10:26.
Citera
2023-09-14, 10:25
  #7
Medlem
PissBusss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlitzDaddy
Hey Muppety! Jag beklagar. Jag gjorde det ganska tydligt i tråden att jag undersökte styrkan (kom till slutsatsen att om 1cl av detta i en 4a jäger på krogen kan döda någon så är det här för svag smak för att vara oblandad). Härlig överraskning att jag fick effekt! 🤗

Andas du fortfarande?
Citera
2023-09-14, 13:27
  #8
Avslutad
en bekant till mig brukade späda sina flaskor med vatten. Vet att han skulle ge mig ett par flaskor och det var 95% vatten äckliga råtta som han är. "Men hallå det här ju bara vatten!?" han hade sagt innan att han hade spätt dom lite men han blev väl sugen och drack upp det med och fyllde på med ytterligare vatten. RÅTTA!! Så antar de e en grej.

Hoppas det var så och du mår bra nu och inte vaknar upp död. Dum blandning med ikto.
Citera
2023-09-14, 15:59
  #9
Bannlyst
Jag vaknade på akuten efter 120 mg och var omöjlig att väcka. Ingen kul upplevelse, rullades på en brits och allt kändes väldigt märkligt. Trodde för en stund det var Alien abduction. Metadon när man knappt har tolerans är ingen bra ide.
Citera
2023-09-14, 19:09
  #10
Medlem
Zabriskie.Points avatar
Eftersom tråden redan spårat:

Tog ~150mg metadon (med hög tolerans, körde vanligen 100mg/dag). "Sov" i 40 timmar. Sån där bäcksvart komasömn. Morsan trodde jag hade gått och dött men orkade väl inte ta itu med liket.

Skulle vart intressant att veta vad det var för frekvens på anding och hjärtslag sådär timma ~20.
Citera
2023-09-15, 09:07
  #11
Medlem
Muppetys avatar
Tycker metadon är väldigt lömskt.

För länge sen provade jag det själv utan någon tolerans. Tag tog 40 mg i form av 2 st tabletter o det blev jag väldigt dåsig av o ville bara stänga ögonen o sova, men blev rädd o kämpade mot att somna. Fick tankar så som - Somnar jag, så dör jag... Inget roligt! Jag tror jag somnade till sist ändå, men vaknade som tur var runt 8 timmar senare! O det sitter i länge!
Citera
2023-09-19, 04:35
  #12
Medlem
BlitzDaddys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PissBuss
Andas du fortfarande?
Yeah bro

Citat:
Ursprungligen postat av ruttenfimp
en bekant till mig brukade späda sina flaskor med vatten. Vet att han skulle ge mig ett par flaskor och det var 95%
Hoppas det var så och du mår bra nu och inte vaknar upp död. Dum blandning med ikto.
Exakt detta. När jag såg mina knappnålspupiller tog jag mer Ikto och halsade såna där 10,2%or som går ner snabbt tills jag blev medvetslös.

Citat:
Ursprungligen postat av Muppety
Tycker metadon är väldigt lömskt.
Tag tog 40 mg i form av 2 st tabletter o det blev jag väldigt dåsig av o ville bara stänga ögonen o sova, men blev rädd o kämpade mot att somna. Fick tankar så som - Somnar jag, så dör jag
Tycker att man inte bör oroa sig för att somna på lite Metadon naiv utan andra CNS-depressants. Men jag kan för lite om sånt här, trodde det var ovanligt att dö av opioider.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in