Det sjukaste (iaf nu i efterhand) var nr jag var 16 och dejtade en 33 rig polis. Jag var glad fr fick dricka vin och springa runt i hans lgenhet, knna mig vuxen. Men idag kan jag tnka att man kunde vara lite mer... beskyddande? Mot ett barn.
Vi knullar. Han dirigerar ofta vad vi ska gra, typ lgg dig s, ganska hrt sex. Ofta efter sex eller under sex sa han "Jag ska gra dig p tjocken (smllen)". Som att han skulle komma i mig fast han ej fick, nstan stolt. Jag tnkte bara fuuuck no vill inte vara teen mommy. Och sa ju till honom att det fr du fan inte gra. Speciellt nr han pratar om sitt 30 riga ex efter sex med mig som om jag vore en terapuet haha. Too much to handle som 16 ring.
Annat. 15 r p hemmafest. En blyg men st kille p festen som var magiker, ofc. Han blir asfull och vi brjar strula. Tar han till ett rum, vi ska ha sex. Han gr ner p mig nr mitt underliv uppenbarligen luktar jvligt illa och jag sger att jag haft s ett tag och kollat upp det och det r pH balans osv. Jag tnker, fyfan, stackare. Men frsker njuta nu nr han gav sig in i det. Senare rider jag han. Medan jag gr det avbryter han lite, och sger "Jag mste bara bertta en sak. Jag var oskuld, tills nu". Inombords rullar tankarna men sger typ "det gr inget" och fortstter. Sen kommer min tjejkompis in full, med tv andra, och skriker typ "omg fyfan vad det luktar fisk". Jag skmdes, men han fick det vrre. Lste in sig p toan, drack massa vodka och fick bli hmtad av frldrarna. Hahahah

teens are messy