2023-09-21, 06:04
Medlem
Jag var 18 och hade sex med min dvarande killes gifta farsa. Det hnde ngra gnger och vi blev aldrig pkomna trotts att hans fru allts min pojkvns morsa var i huset vid ett tillflle.
Citera
2023-09-21, 15:38
Medlem
Bret-Harts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av California
Var 20 bast. Var supasugen och gick ut p krogen ensam full som en riktig flashbackare. Lyckas p ngot stt komma in p haket och stter mig i baren och brjar hinka. Mrker ett tjejgng som fnittrar och kollar p mig s jag tnker; vadfan lets go! Nsta minne r att jag sitter p golvet i min etta och halvgrter medans jag tittar p en 150 kg tung sjukskterskestudent som sitter med ppen drr p min toalett och vrlbajsar och grter samtidigt som hon skriker att ngon annan mste ha drogat henne tidigare under kvllen. (Vem fan laxerdrogar ngon?) Jag skicka hem henne med TAXI. Tror jag. Jag har ett dimmigt minne av att jag skulle ha analsex.

Det sjukaste i den historien var varfr hon sket med ppen drr?
Citera
2023-09-21, 16:53
Medlem
dartagnas avatar
Jobbade som bartender vilket alltid r ett attraktivt yrke bland yngre tjejer. Mot slutet av kvllen satt tv snygga 18 riga tjejer och en lika ung kille kvar s jag gick fram och satte mig ner och frklarade att det var dags fr stngning. Knde samtidigt att det fanns en hrlig sexuell stmning i luften och frgade om de ville med och efterfesta.

20 min senare var vi framme vid min lgenhet och en av tjejerna viskade i mitt ra att hon ville ha gruppsex. Jag tnder inte p killar och svarade med att han i s fall behver lmna, vilket de vertalade honom att gra. Kvarten senare satt de p varsitt kn p balkongen, jag tnder en joint, skickade vidare spliffen och drog samtidigt ner ena tjejens beh och brjade suga p hennes vlformade brst. Det hela kndes som en drm, frn en trtt natt till det hr. Vi gick in och hade det galnaste sexet dr de slickande och fingerpullade varandra varvat med en del dirtytalk samtidigt som jag knullade de bakifrn.
Fantastisk kvll. Upprepade det ngra kvllar till men sedan rann det ut i sanden.
Citera
2023-09-21, 17:08
Medlem
WalterPinkmanBitchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Damonite
Nr jag lg med en s knde jag pltsligt en rejl smrta i min arm och att det brjade rinna blod. Det visade sig eftert att personen i frga tnde p rakbladssex och passade drfr p att snitta mig helt oannonserat. Blodet var det enda som sprutade ut ur mig den kvllen kan man sga.
Fyfan vad sjukt dr snackar vi grov misshandel!!
(troligen normalgraden enligt rtten men jag anser den vara grov, fyfan!)
Citera
2023-09-22, 00:01
Medlem
fyrtionios avatar
Det sjukaste (iaf nu i efterhand) var nr jag var 16 och dejtade en 33 rig polis. Jag var glad fr fick dricka vin och springa runt i hans lgenhet, knna mig vuxen. Men idag kan jag tnka att man kunde vara lite mer... beskyddande? Mot ett barn.

Vi knullar. Han dirigerar ofta vad vi ska gra, typ lgg dig s, ganska hrt sex. Ofta efter sex eller under sex sa han "Jag ska gra dig p tjocken (smllen)". Som att han skulle komma i mig fast han ej fick, nstan stolt. Jag tnkte bara fuuuck no vill inte vara teen mommy. Och sa ju till honom att det fr du fan inte gra. Speciellt nr han pratar om sitt 30 riga ex efter sex med mig som om jag vore en terapuet haha. Too much to handle som 16 ring.

Annat. 15 r p hemmafest. En blyg men st kille p festen som var magiker, ofc. Han blir asfull och vi brjar strula. Tar han till ett rum, vi ska ha sex. Han gr ner p mig nr mitt underliv uppenbarligen luktar jvligt illa och jag sger att jag haft s ett tag och kollat upp det och det r pH balans osv. Jag tnker, fyfan, stackare. Men frsker njuta nu nr han gav sig in i det. Senare rider jag han. Medan jag gr det avbryter han lite, och sger "Jag mste bara bertta en sak. Jag var oskuld, tills nu". Inombords rullar tankarna men sger typ "det gr inget" och fortstter. Sen kommer min tjejkompis in full, med tv andra, och skriker typ "omg fyfan vad det luktar fisk". Jag skmdes, men han fick det vrre. Lste in sig p toan, drack massa vodka och fick bli hmtad av frldrarna. Hahahah teens are messy
Citera
2023-09-22, 15:51
Medlem
Bret-Harts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fyrtionio
Det sjukaste (iaf nu i efterhand) var nr jag var 16 och dejtade en 33 rig polis. Jag var glad fr fick dricka vin och springa runt i hans lgenhet, knna mig vuxen. Men idag kan jag tnka att man kunde vara lite mer... beskyddande? Mot ett barn.

Vi knullar. Han dirigerar ofta vad vi ska gra, typ lgg dig s, ganska hrt sex. Ofta efter sex eller under sex sa han "Jag ska gra dig p tjocken (smllen)". Som att han skulle komma i mig fast han ej fick, nstan stolt. Jag tnkte bara fuuuck no vill inte vara teen mommy. Och sa ju till honom att det fr du fan inte gra. Speciellt nr han pratar om sitt 30 riga ex efter sex med mig som om jag vore en terapuet haha. Too much to handle som 16 ring.

Annat. 15 r p hemmafest. En blyg men st kille p festen som var magiker, ofc. Han blir asfull och vi brjar strula. Tar han till ett rum, vi ska ha sex. Han gr ner p mig nr mitt underliv uppenbarligen luktar jvligt illa och jag sger att jag haft s ett tag och kollat upp det och det r pH balans osv. Jag tnker, fyfan, stackare. Men frsker njuta nu nr han gav sig in i det. Senare rider jag han. Medan jag gr det avbryter han lite, och sger "Jag mste bara bertta en sak. Jag var oskuld, tills nu". Inombords rullar tankarna men sger typ "det gr inget" och fortstter. Sen kommer min tjejkompis in full, med tv andra, och skriker typ "omg fyfan vad det luktar fisk". Jag skmdes, men han fick det vrre. Lste in sig p toan, drack massa vodka och fick bli hmtad av frldrarna. Hahahah teens are messy

Du gjorde hans dag i alla fall
Citera
2023-09-23, 11:13
Medlem
Onan-erarens avatar
Jag mitt ex hade gjort slut jag hll p att knulla andra tjejer bl,a exets vninna. En kvll s bjd mitt ex ver mig fr att snacka s jag gick dit, det slutade med att hon red mig p hallgolvet bara ngra timmar tidigare hade jag pumpat hennes vninna full av sperma. Fast det berttade jag ju inte frsts.
Citera
2023-09-23, 13:31
Medlem
llundberg57s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnutteFia03
Porr r kanske en del, men vi r ju s extremt amerikaniserade i sverige rent allmnt att jag inte tror att det ndvndigtvis behver vara just porr. Alla filmer, serier och mycket av den media som konsumeras r ju p engelska s det blir ju att folk i gemen plockar upp det.

Men att stna p engelska under akten lter rtt cringe, det hller jag med om.
Stna r vl inget sprk, lter likadant vem som n gr det.
Citera
2023-11-01, 10:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Neverind
Jag och en kompis hade sex med en brud. Kom lite okontrollerat och rkade spruta min kompis i pannan.
Han bara skrattade dock.

Hahahahaha s jvla sjukt
Citera
2023-11-01, 14:54
Medlem
Kpte sex i ett land i afrika.
Kom i kontakt med en kille som skulle fixa en tjej t mig.

Jag sa: " i need some young girl".
Det knackade p drren vid kvllstid och en tjej str dr ute.
Satan s ung hon sg ut, mste vart 12 eller nt, men det brydde jag mig inte om.

Frgade heller inte hur gammal hon va men det var iaf inget fel p sexet.
Citera
2023-11-01, 15:27
Citat:
Ursprungligen postat av HomoHitler
r i Prag nu och hade ngon dag sedan ett djvligt konstigt ligg...

Trffar filippinsk tjej, blond, lite, snygg figur. Vi har bra sex och eftert frgar hon ..

"Do you go to church?"

"Eh no" sger jag och tnker det r ett konstigt samtalsmne efter sex.

"if you have sex and is not married you will go to hell. You should start believe in god. Im very devoted."

"Ooook" sger jag

""We should pray and ask god forgivnes"

Lyckas ta mig drifrn innan bnen, inte det sjukaste men vldigt mysko upplevelse....

Eh, en blond filippinsk tjej? Om du hittar en blond tjej i Fillippinerna s r jag beredd att tro p din story.
Citera
2023-11-01, 15:31
Medlem
TrueDevils avatar
Finns det inte en stor trd om detta?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in