2023-09-12, 04:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KillenArCP
Ngon som har ftt en pizza p sig nr man har utfrt en avsugning, kanske knullat med ngon som r bra mycket ldre n en sjlv, kanske vaknat upp bredvid en flodhst efter en blt natt, kanske knullat med sitt exs pappa, eller vad tusan som helst.

Hr vill jag lsa om folks sjuka sexminnen, inget r fr sjukt! Sexfantasier vill jag inte lsa om och jag hoppas verkligen inte att trden sprar ur.

Sjlv har jag inte mycket sjukt att bertta om. Det mesta sjukaste som har hnt mig r att jag har hrt tv som har haft sex i samma rum som man har sovit i. Tyvrr inte s mycket roligare n s.

I desperata perioder har jag vart p besk p stllen jag grna vill frtrnga. nd skoj att kunna f bekrftat att man inte r den ende som blivit nedspydd av ngon flodhst.
Citera
2023-09-12, 04:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FuckingDuck
Inte ltt att pissa om man har stkuk. Han kanske var slak d eller?
Vnta nu hcklar du ngon dom precis berttat om ett trauma.
Citera
2023-09-12, 05:25
Medlem
Har flera men tv som kommer upp snabbt.
Trffade en tjej p krogen. Av ngon anledning hade jag tagit bilen. Vi sitter i bilen och vntar p min polare som skulle f skjuts hem men han tar tid p sig s vi brjar ha sex i bakstet. Efter ett tag bestmmer vi oss fr att ka hem. Nr jag brjar kra s glider hon ver mig och brjar rida. Helt sjukt att bli riden nr jag kr genom centrala delarna av huvudstaden. Blev sjukt immigt s sg knappt ut. Stannade vi ett rdlyse och torkar bort allt jag kan. Tv par gon stirrar nstan frskrckt p oss mitt p vergngsstllet. Gasar ivg och tjejen som rider mig utbrister "Aj, vxelspaken, min fot" Rkat klmma den i stressen att komma ivg. Avslutade hemma i sngen och trffades ett par gnger efter.

Nsta r inte lika angenm.
Jag vaknar upp i ett helsvart rum. Inget ljus alls som gr att man kan tyda konturer. Mrker att jag inte r hemma och hr ngon andas lugnt och ganska tyst bredvid mig. Ligger nra kanten och knner p golvet att det ligger klder dr s jag rafsar ihop dem tar p mig byxorna och ser d ngot som ser ut som svaga ljusstrimmor runt en drr. Trevar mig fram till drren. Snubblar fr att byxorna ker ner. Kommer fram till drren. Den r lst. Frsker knna efter om det gr att lsa upp och hr en kvinnorst sga "Vart ska du? Sger man inte hej d innan man gr?" Jag stammar fram ngot i stil med "Jo, sklart men jag behver g p toaletten. Hon tnder en lampa och nr jag vnder mig om s kommer ett ofrivilligt tjut ur min mun. Det r en av de tjockaste personer jag sett fr att inte tala om hur ful hon var. Bara tanken p att jag fumlat runt med henne fr mig att behva krkas. Hon reser sig upp naken och min rddning (hoppas jag) r att jag har kalsonger p mig s det borde inte hnt ngot. Hon strcker sig frbi mig och hon luktar surt innan drren glider upp. Hon sger "Om du vill kan du ta p dig dina egna klder, dem ligger p stolen dr borta". Har allts ftt p mig hennes klder. Har aldrig kunnat ha en tjejs klder och dessa var alldeles fr stora. Hon beskriver vgen till toaletten som r gemensam eftersom det r ett form av studentboende. Jag har sklart inte lyssnat alls utan gr direkt t fel hll. Gr frbi ett gemensamt kk dr det sitter ngra och frgar hur man kommer ut. De skrattar och visar. Nr morgonluften slr mot mitt ansikte knner jag ntligen att jag kan andas igen och jag hoppas att ingen jag knner har sett mig. Det hr skedde p en finsk med sjlvstyre s knde inte s mnga initialt. Har brjat glmma hur hon sg ut men kan fortfarande f rysningar nr jag rkar tnka p hndelsen.
Citera
2023-09-12, 07:28
Medlem
FetFulElaks avatar
Det fanns en tjej jag spanat p,.sg henne p parkeringen och grden s dr emellant... vi trffas p krogen och tycke uppstr. Taxi till min lgenhet, ner i sngen. Kr ett tag och sedan vill jag smaka p den rakade s jag gr ner... efter ett tag knner jag en sur, stinkande doft. Anar ord s jag ber henne g och tvtta sig lite. Hon frsvinner in p toa men kommer inte tillbaka s snabbt som hon borde varp jag gr dit. Ser henne hulkandes ver toan, naken, och mellan skinkorna typ ner p lren rinner det ltt grnfrgad diarr. Hon ringde dagen efter men jag svarade inte.

En annan gng slickade jag en brud i brunast nr hon stod lutad mot sngen - dm om min frvning nr hon pltsligt fick orgasm
Citera
2023-09-12, 09:06
Medlem
Jag och en kompis hade sex med en brud. Kom lite okontrollerat och rkade spruta min kompis i pannan.
Han bara skrattade dock.
Citera
2023-09-12, 09:28
Medlem
Bassplays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nilivn
Han brjade pissa i mig nr han sa att han skulle komma. ckligaste jag varit med om.
Jvlar vilket mongo!

Det var faktiskt en av de sjukare saker jag hrt , va fan en sak om man r verens om nt snt jsses
Citera
2023-09-12, 10:47
Medlem
Raggade upp en brud frn finska vertorne nr jag var ca 20 r,vi knullade och hon ville ha den i tvan & det blev problem att f in den och inget glidmedel fanns s vi tog en klick margarin och d gick det fint ....
Ett annat minne som dyker upp r d jag hamnade p ett hotellrum med tv brudar,tnkte att vi skulle f till en trekant,men den ena tjejen ville ej knulla,s fick endast fingerpulla henne medans jag knulla hennes polare
Citera
2023-09-12, 18:18
Medlem
Det hr utspelade sig fr ungefr 30 r sedan nr Heta Linjen var aktuell. Jag fick kontakt med en kvinna i grannstaden och vi kom verens om att vi skulle trffas nsta dag hemma hos henne. Nja, nsta dag kte jag ivg fr att trffa henne. En vardaglig kvinna lite ldre n mig ppnade lgenhetsdrren. Jag hade knappt hunnit f av mig skorna innan hon drog ner min gylf och brjade ge mig en helt ok avsugning. Drefter drjde det inte lnge innan det bar ivg till sovrummet.

Hon mer eller mindre drog av mig mina byxor och kalsonger och knuffade ner mig p rygg p sngen. Snabbt var hennes byxor avtagna och likas trosorna. P med en kondom och hon satte igng att rida mig. Just d plingade det p lgenhetsdrren. Ngon ppnade den olsta lgenhetsdrren och ropade:

- Hall, ngon hemma?

Kvinnan som red mig gjorde ett hyssjande ljud t mig nr hon sg att jag blev vit i ansiktet. Jag hrde hur en annan drr i lgenheten ppnades. Nr skulle, vem det nu var, verraska oss mitt i akten?

Viskande frklarade kvinnan att det var vaktmstaren som kom in fr att byta en duschslang. Hon hade helt glmt bort att det skulle ske just denna dag. Ritten fortsatte i ngot lngsammare tempo men det blev den tystaste orgasm jag ngonsin haft.

Efter en stund hrde vi hur vaktmstaren gick ut ur lgenheten och vra vningar kunde fortstta i ett ngot vildare tempo.
Citera
2023-09-13, 12:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Minimucher
I mina tidiga 20 s knullade jag min nrmare polares syrra OCH morsa samma helg.
Den sommarn jag var 24, var jag hemma ett tag efter att ha precis avslutat oficrsskolan i flottan. Vtrnad, och har vl aldrig sett bttre ut n d. Fick blickar av tjejer/kvinnor i alla ldrar.

Inom en helg knullade jag en p 17 p Fredan, och en p 52 p Lrdagen. Den ldsta var en ytlig kompis morsa. Gud vad sexhungrig och utsvulten hon va. Den gngen hade jag ingen aning om att s "gamla" kvinnor kunne bli s kta. Fina brst hade hon ocks trots sin lder, lagom stora s dom inte hade hunnit bli taxron eller krringpattar.
Nr hon fick knna min grova och hrda kuk blev hon helt utom sig av kthet och njutning, hon bde skrek och grt. Lust fder lust, och lycklig var jag som nu fick fullspruta en kvinna gng p gmg utan att tnka p fljder. Jag fyllde hennes slida, s det bara sipplade ur henne nr vi hll p.
Det var tur att hon bodde i smhus, annars hade nog grannarna ringt polisen. Detta var nog nt annat n gubbsexet hon var van vid, ja.
Citera
2023-09-13, 17:53
Medlem
Onan-erarens avatar
Ett annat minne r nr jag fljde med ett par hen mannen satt tittade p nr jag knullade hans fru, han gjorde inget sjlv utan satt bara tittade p men det fick han s grna gra. Jag fljde med dom hem ngra gnger till efter det han fick titta p hur mycket han ville.
Citera
2023-09-19, 22:16
Medlem
Damonites avatar
Nr jag lg med en s knde jag pltsligt en rejl smrta i min arm och att det brjade rinna blod. Det visade sig eftert att personen i frga tnde p rakbladssex och passade drfr p att snitta mig helt oannonserat. Blodet var det enda som sprutade ut ur mig den kvllen kan man sga.
Citera
2023-09-21, 06:03
Medlem
Californias avatar
Var 20 bast. Var supasugen och gick ut p krogen ensam full som en riktig flashbackare. Lyckas p ngot stt komma in p haket och stter mig i baren och brjar hinka. Mrker ett tjejgng som fnittrar och kollar p mig s jag tnker; vadfan lets go! Nsta minne r att jag sitter p golvet i min etta och halvgrter medans jag tittar p en 150 kg tung sjukskterskestudent som sitter med ppen drr p min toalett och vrlbajsar och grter samtidigt som hon skriker att ngon annan mste ha drogat henne tidigare under kvllen. (Vem fan laxerdrogar ngon?) Jag skicka hem henne med TAXI. Tror jag. Jag har ett dimmigt minne av att jag skulle ha analsex.
Senast redigerad av California 2023-09-21 kl. 06:08.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in