Citat:
Ursprungligen postat av
Stilichio
Raevrevisorn är avstängd och kontot skapades bara för några dagar sedan. Kan inte se inläggen. Antar att det bara var ett, som så många har svarar irriterat på. Var det svammel eller fanns det ett uns av sanning. Varför blev hen avstängd? Det finns väl inget inlägget som berättigar till avstängning? Eftersom kontot är avstängt så finns bara fragment sparat i andras inlägg.
Ursprungligen postat av RaevRevisorn
Händelseförloppskedjorna har passerat vissa gränser somliga inte längre är bekväma med att vara en aktiv deltagare i, och vars pakter slutna under helt andra premisser, därmed kan anses vara upplösta. På patetiskt svennespråk för patetiska svennar; det har gått alldeles för långt nu, och jag är redo att träda fram om än i anonym skepnad, vad jag vet kring den mördade Milo, 13.
DET var DIN begäran, du vet vem du är, som betalade mig en ansenlig summa att jag skulle ge dig en skriftlig redogörelse för vad jag visste och hade hört talas om avseende Kung Kurdiska Rävens transaktioner, vår mästare och välgörare, vars handlingar vi alla på gott och ont, väl