2023-12-12, 02:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nilssonrof2
Menade hans frus lillebror sorry

Ok, vad bra!
Citera
2023-12-12, 02:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stilichio
De häktade 27 och 28 år. Dömda för "trafikförseelser". Den äldre hade ett skarpladdat vapen hemma (mordvapnet?) och kommer åtalas för vapeninnehav. Dessa borde gå att hitta. Söka bland Zero och jordgubbens allierade.

Dag att börja jobba!

Om jag säger såhär, den 28 åringen är ej kriminell o kommer aldrig bli det oavsett om han vill det eller ej så att säga.
Citera
2023-12-12, 07:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kriminallen
Handen, då kan Bandidos vara inblandade. Benzema (lätt efterbliven enligt media) från Fox golade ut C från Zero för mordet på Milo. Jordbro och Handen ligger rätt nära avståndsmässigt. Skulle inte förvåna mig om luffarna från Bandidos har med det här att göra. De gripna är mellan 25-30 år. Vågar man hoppas på någon spelare från röda linjen?
BMC skulle aldrig mörda en 13-åring. Det förbjuder deras moral (som för övrigt ja är väldigt låg)

Förutom det så skulle dom inte ta risken för dom är ingenting i den kriminella världen utan vill bara använda alkohol, droger och leva på sjukpension.
Citera
2023-12-12, 08:22
Medlem
Stilichios avatar
Citat:
I samband med gripandet hittades en skarpladdad pistol på 28-åringens adress. Han är nu även misstänkt för grovt vapenbrott. Vapen tros dock inte vara mordvapnet.

Ett vapen som inte är mordvapnet tyder på att det kan användas till ett annat mord. Den är ju trotts allt hos 27 Åringens bostad vilket i mina ögon tyder mer att han är den mer insatta.

Om nu hans lillebror är dömd för ringa narkotika så tyder det att han brukar narkotika ( Troligtvis )

Kanske det är en skuld som storebrorsan tagit över…? Det är troligast att en yngre person är kopplat till ny rekrytering än en äldre person så kanske det är något syskon snack där som fick storebrorsan att agera?.

Källa på att det inte tros vara mordvapnet. Tack! Jag har plöjt all media och inte läst det någonstans.
Citera
2023-12-12, 08:26
Medlem
Stilichios avatar
Dessa två kan ha fått betala en skuld genom mordet.

Milo skulle bränna någon, sägs det. Kanske överreagerar man då. Om tex barn och familjs liv hotas.

Glöm ej heller att Milos pappa förmodligen arbetar inom Kriminalvården.
Citera
2023-12-12, 08:32
Medlem
Citat:
Dessa två kan ha fått betala en skuld genom mordet.

Milo skulle bränna någon, sägs det. Kanske överreagerar man då. Om tex barn och familjs liv hotas.

Glöm ej heller att Milos pappa förmodligen arbetar inom Kriminalvården.

Dom är horturkarna från jordbro och brandbergen är bara pissluffare.
De har absolut inget med kriminalitet å göra från hela början de har bara fått order av Mazze och Calle och ska hävda sig för zero nu
Murat har sprungit bakom folk hundat i flera år fula jäveln
Citera
2023-12-12, 08:43
Medlem
Citat:
Källa på att det inte tros vara mordvapnet. Tack! Jag har plöjt all media och inte läst det någonstans.

https://www.gp.se/krim/tva-haktade-m...c-06010858663f

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/st...ilo-13--pr973y

Kan länka flera men sparar mig tiden. Gäller o leta mer gubben.
Citera
2023-12-12, 08:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tellusstar
Varför skulle han ta upp det? B. lät irriterad men det hade han ju varit ändå iof men att han uttryckte sig på det sättet "ni är tuffa mot stackars Milo 13 år men ni kan inte köra som män på gatan"

Polisen tror i alla fall att Milo var ute på uppdrag så det är det troligaste

En anledning till att han tar upp det är att kanske att han eller nån annan skabbräv är ansvarig och vill sätta spotlightsen på nån annan istället för sig själv. Min erfarenhet är att dem som försöker sänka andra genom att snacka om dem/den som en utan skrupler och moral oftast saknar dessa egenskaper själv.
Citera
2023-12-12, 08:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bredpung
En anledning till att han tar upp det är att kanske att han eller nån annan skabbräv är ansvarig och vill sätta spotlightsen på nån annan istället för sig själv. Min erfarenhet är att dem som försöker sänka andra genom att snacka om dem/den som en utan skrupler och moral oftast saknar dessa egenskaper själv.

Vem hade ens förlitat sig på en kriminell persons ord?
Benzema tillhör foxtrot som i sin tur valde att ya livet på Ismails Mamma. Han kan neka så mycket han vill under spotlighten men han är ju trots allt en ” hög uppsatt ” person inom foxtrot. Allt rör sig honom på ett eller annat sätt.
Citera
2023-12-12, 09:03
Medlem
Citat:
Benzema tillhör foxtrot som i sin tur valde att ya livet på Ismails Mamma. Han kan neka så mycket han vill under spotlighten men han är ju trots allt en ” hög uppsatt ” person inom foxtrot. Allt rör sig honom på ett eller annat sätt.

Inte jag, är ju en annan användare som verkar lita på den här smutsiga skabbiga kurd räven aka Benzemas ord. Skulle aldrig lita på en kriminell kurd eller en kriminell överhuvudtaget. Det är bara själviska människor som är kriminella och då räknar jag inte in nån som party knarkar eller röker marijuana till en netflix rulle som kriminella. Utan det är dessa som tycker en ak47:a i guldfärg är coolt att ha och en kedja runt halsen ovh tycker barn ska göra deras jobb. Lowlife människor som lär dö ensamma utan nån saknar dem.
Citera
2023-12-12, 09:18
Medlem
Citat:

Inte jag, är ju en annan användare som verkar lita på den här smutsiga skabbiga kurd räven aka Benzemas ord. Skulle aldrig lita på en kriminell kurd eller en kriminell överhuvudtaget. Det är bara själviska människor som är kriminella och då räknar jag inte in nån som party knarkar eller röker marijuana till en netflix rulle som kriminella. Utan det är dessa som tycker en ak47:a i guldfärg är coolt att ha och en kedja runt halsen ovh tycker barn ska göra deras jobb. Lowlife människor som lär dö ensamma utan nån saknar dem.
Citera
2023-12-12, 10:27
Medlem
Stilichios avatar
Citat:
https://www.gp.se/krim/tva-haktade-m...c-06010858663f

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/st...ilo-13--pr973y

Kan länka flera men sparar mig tiden. Gäller o leta mer gubben.

Tack!

Har läst bägge artiklarna.tidigare, de har dock uppdaterats sedan dess ( (DN igår 16:37 / GP idag 08.30 ca).
Senast redigerad av Stilichio 2023-12-12 kl. 10:32.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in