Citat:
Du är iranier det säger väldigt mycket, jag har också iranier omkring mig i släkten, jag förstår att det islam ni har Iran är inte bra, de följer något helt annat än oss muslimer som följer sunnah och koranen. Du ska inte döma oss alla för sin regering i Iran missköter sig och förvränger islam och installerat sin ideologi. Men oroa dig inte vem som har rätt och fel kommer visa sig när vi alla dör det enda jag kan säga som muslim är att islam har räddat mig från helvetet Alhamdulillah, hade det inte vart för islam så hade antingen varit död, mördare kriminell eller knarkare om inte värre. Tänk på att döden kommer till oss alla och var inte högmodig. Kan du förklara varför Muhammad frid vare med honom får hundratusentals följare världen över varje år som konverterar från sina religioner till Muhammads religion frid vare med han. Hur kan det bli så? Han var ju den värsta människan enligt dig? För mig är han den bästa människan som satt sin fot på jorden och jag har belägg för det.
Jag anser att i debatten har allting redan sagts. Nu gäller det att agera. Muslimer är fångar i islam och förtjänar att bli fria från det helvete som den politiska ideologin islam innebär.
Är själv av iranskt ursprung. Min mamma och pappa lyckades fly till Sverige medan de flesta av deras vänner från universitetet mördades av det muslimska prästerskapet. Att vara intellektuell har sitt pris i ett muslimskt land. I 11 muslimska länder är det dödstraff att vara fritänkare. Förra året avrättades i Iran närmare 500 människor för påstådda brott mot Gud. Kärlekens och fredens religion är som den är. Jag vet dock inte vem islam är kärleksfull mot.
Den stora skillnaden mellan Kristendomen och Islam är vilken profet som man tillber. Muhammed var en massmördare, tjuv, stråtrövare, pedofil, krigsherre, torterare, mytoman och rakt igenom djävulen på jorden, medan Jesus var godheten själv.
Man kan aldrig bli en god människa med Muhammed som förebild. Därför är Islam det största hotet mot mänskligheten hittills, och att kalla någon islamofob för att de är oroliga är helt fel användande av ett ord. En fobi är en ogrundad rädsla. Vi människor på detta jordklot har all anledning att vara rädda för islam. Precis som du säger.
Är själv av iranskt ursprung. Min mamma och pappa lyckades fly till Sverige medan de flesta av deras vänner från universitetet mördades av det muslimska prästerskapet. Att vara intellektuell har sitt pris i ett muslimskt land. I 11 muslimska länder är det dödstraff att vara fritänkare. Förra året avrättades i Iran närmare 500 människor för påstådda brott mot Gud. Kärlekens och fredens religion är som den är. Jag vet dock inte vem islam är kärleksfull mot.
Den stora skillnaden mellan Kristendomen och Islam är vilken profet som man tillber. Muhammed var en massmördare, tjuv, stråtrövare, pedofil, krigsherre, torterare, mytoman och rakt igenom djävulen på jorden, medan Jesus var godheten själv.
Man kan aldrig bli en god människa med Muhammed som förebild. Därför är Islam det största hotet mot mänskligheten hittills, och att kalla någon islamofob för att de är oroliga är helt fel användande av ett ord. En fobi är en ogrundad rädsla. Vi människor på detta jordklot har all anledning att vara rädda för islam. Precis som du säger.
Senast redigerad av Caliphate1 2023-09-10 kl. 14:24.
Senast redigerad av Caliphate1 2023-09-10 kl. 14:24.