2023-10-20, 04:22
Medlem
nousernameneededs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kedox
Är det inte viss orättvisa i att klubbarna i CHL får spela hela jäkla tiden?
Mitt Färjestad spelar varannan dag hela denna veckan i CHL & SHL och det ser inte alltid bättre ut andra veckor.
De ska ta sig kors och tvärs över Europa medan andra klubbar kan lata sig och vila.
Känns inte som optimal uppladdning inför rivalmöte mot Frölunda på lördag.

Kunde man inte gjort detta snyggare? Ovärt om vissa lag ska riskera att slita ut sig.

Svenska klubbar bör ju bara vägra att spela i CHL... är det någon svensk som bryr sig om det tramset? Även de närmast sörjande supportrarna.
Citera
2023-10-20, 05:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nousernameneeded
Svenska klubbar bör ju bara vägra att spela i CHL... är det någon svensk som bryr sig om det tramset? Även de närmast sörjande supportrarna.

Jag gjorde faktiskt när Rögle va med och vann! Va kul att få möta andra lag från andra ligor. Speciellt Rikard Grönborg jävla vad arg han blev när han torskade visade dive täcken och allt möjligt.

Är sjukt besviken på Ryfors i Rögle. Inte alls kommit upp i nivå ännu. Hoppas det tar sig snart för honom och hela laget.
Citera
2023-10-20, 08:23
Medlem
erwynns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pyssen87
Jag gjorde faktiskt när Rögle va med och vann! Va kul att få möta andra lag från andra ligor. Speciellt Rikard Grönborg jävla vad arg han blev när han torskade visade dive täcken och allt möjligt.

Är sjukt besviken på Ryfors i Rögle. Inte alls kommit upp i nivå ännu. Hoppas det tar sig snart för honom och hela laget.
Ni bar ju upp honom duktigt inför säsongen, såg några som bland annat hävdade Ryfors som en större/bättre värvning än Oscar Lindberg och att Engström dessutom skulle överglänsa Pelikka. Dom har lite kvar för att nå upp i den nivån/förväntningarna i alla fall.
Citera
2023-10-20, 08:47
Medlem
perry2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av erwynn
Ni bar ju upp honom duktigt inför säsongen, såg några som bland annat hävdade Ryfors som en större/bättre värvning än Oscar Lindberg och att Engström dessutom skulle överglänsa Pelikka. Dom har lite kvar för att nå upp i den nivån/förväntningarna i alla fall.

Vi kollar efter säsongen
Oskar L 4 mål så långt
Citera
2023-10-20, 10:21
Medlem
AutumnInNewYorks avatar
Avskaffa disciplinnämnden.
Citera
2023-10-20, 14:13
Medlem
Elias Salomonsson fick 2 matcher för sin crosschecking upp mot ansiktet på Abols igår kväll.

helt okej hade hoppats på 3+ matcher

https://www.shl.se/article/ulc1alny5-403dd/view
Citera
2023-10-21, 15:54
Medlem
snurresprettiss avatar
https://www.gp.se/sport/ishockey/fr%C3%B6lunda-s%C3%A4ger-nej-till-goa-gubbar-som-drabbats-av-massavhopp-1.113206961

Vad handlar denna artikeln om?
Citera
2023-10-21, 17:53
Moderator
vfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snurresprettis
https://www.gp.se/sport/ishockey/fr%C3%B6lunda-s%C3%A4ger-nej-till-goa-gubbar-som-drabbats-av-massavhopp-1.113206961

Vad handlar denna artikeln om?

Det handlar om att många lämnat goa gubbar och att de inte får bli officiell supporterklubb för Frölunda HC. Lite om div saker de sålt och inte redovisat korrekt.

Ett citat:

Citat:
Jag har i deras ögon säkert varit för jobbig. Jag har efterlyst ekonomiska redovisningar. Jag har efterfrågat styrelsens lojalitet mot oss medlemmar. För utan oss medlemmar – vad vore föreningen då, undrar den före detta medlemmen Kajsa Ljung.
Citera
2023-10-21, 17:57
Medlem
snurresprettiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vf
Det handlar om att många lämnat goa gubbar och att de inte får bli officiell supporterklubb för Frölunda HC. Lite om div saker de sålt och inte redovisat korrekt.

Ett citat:

Kan man säga att det ligger en hund begraven?
Citera
2023-10-21, 20:31
Medlem
Avgå allt o alla i Leksand
Citera
2023-10-21, 20:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snurresprettis
Kan man säga att det ligger en hund begraven?

Här ligger det nog en hel kennel begraven
Citera
2023-10-21, 20:45
Medlem
perry2s avatar
OSKAR Lindbergs hopptackling.....

Valtteri Viljanen anklagades av Jonas Andersson i Svt för att ligga kvar på isen för att vinna fördelar. Nu befarar Rögle att backen drabbats av hjärnskakning och sportchefen Chris Abbott slår tillbaka mot kritiken från SVT:s expert.

Chris Abbott reagerar på vad som sagts efter smällen.
– Jag var extra irriterad över kommentarerna jag hörde i media efteråt. Viljanen kan vara en av de tuffaste spelarna jag träffat, gällande vad han kan spela sig igenom. Att antyda att han la sig eller stannade på isen för att han inte var skadad… de clowner i media som pratade på det sättet frustrerar mig väldigt mycket, säger Chris Abbott.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in