2024-02-04, 21:06
Medlem
AutumnInNewYorks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pyssen87
ska icke vara mål punkt och slut.

https://www.tv4.se/artikel/3nYww68wseRiNjBL6LP6kx/bortdoemda-malet-foerklarat?utm_source=twitter_hockey&utm_medium=so cial&utm_campaign=tv4sport_nyheter
Werner rör sig utan några som helst problem
Citera
2024-02-05, 09:48
Medlem
perry2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av perry2
5 matchers avstängning

Jag tycker det är en 2a

https://www.aftonbladet.se/sportbladet/a/76WKRw/rogles-henry-bowlby-stangs-av-i-fem-matcher-for-tacklingen-mot-orebro

Citat:
Ursprungligen postat av Gromgutten
Nej du, den såg riktigt illa ut. Hoppas det gick bra med Berglund.

Tack Sanny för att du tyckte straffet var för stort
Citera
2024-02-05, 13:47
Medlem
Tack Sanny för att du belyser att Lakers är både bäst, snyggast och svårast att möta.
Citera
2024-02-10, 16:41
Bannlyst
Skellefteå är så jävla ojämna, man vet aldrig om det blir plattmatch o förlust mot bottenlag som Malmö Modo, eller total dominans mot topplag som Växsjö, Färjestad leksand. Vad fan beror det på egentligen? Jag tror det är delvis för ingen av målvakterna kommit i närheten av sin tidigare toppnivå, men ändå inte helt sopiga, Lindvall o Söderström spelar på semifinalsnivå, om dom steppar upp så är Skellefteå storfavorit till guldet

Booom!

.
Citera
2024-02-11, 21:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trumpisking
Skellefteå är så jävla ojämna, man vet aldrig om det blir plattmatch o förlust mot bottenlag som Malmö Modo, eller total dominans mot topplag som Växsjö, Färjestad leksand. Vad fan beror det på egentligen? Jag tror det är delvis för ingen av målvakterna kommit i närheten av sin tidigare toppnivå, men ändå inte helt sopiga, Lindvall o Söderström spelar på semifinalsnivå, om dom steppar upp så är Skellefteå storfavorit till guldet

Booom!

.

Jag tror det beror på att de inte hanterar pucken så väl. De är inte rädda om den, när de har den. Har laget pucken, kan inte motståndarna göra mål. Självklart för Lakers, men många andra klubbar har helt missat det.

Lakers står på toppen av framgång nu, och det kommer börja gå sämre kommande åren, bästa mästarna kommer behöva kämpa för att nå slutspel, bygga om ledarstab och det kommer leda till motgångar, vilket kommer göra shl jämnare.
Senast redigerad av MitchRapp 2024-02-11 kl. 21:40.
Citera
2024-02-13, 16:14
Medlem
Bartman777s avatar
Är det SHL-pride-week denna vecka? Politiska färger och hela köret alltså?
Citera
2024-02-13, 16:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bartman777
Är det SHL-pride-week denna vecka? Politiska färger och hela köret alltså?
Yes, vissa går även så långt att klubbmärket får dess färger. Obegripligt..
Citera
2024-02-13, 16:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tech_85

Heh hv och skellefteå bland annat. Klubbmärket rör man inte.

Okej att Pride få en vecka per säsong stör mig inte men att ändra klubbmärket är stort nej nej.
Senast redigerad av pyssen87 2024-02-13 kl. 16:45.
Citera
2024-02-13, 17:15
Medlem
Bartman777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tech_85
Jag skulle kunna sitta och spy galla över det hur länge som helst, men jag bespar er andra det. Jag nöjer mig med att säga att det är vidrigt och politik borde inte få ta sådan plats i sporten.
Jag blir illamående av att se det och får nog skippa hockeyn denna vecka, tråkigt.
Citera
2024-02-13, 17:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bartman777
Jag skulle kunna sitta och spy galla över det hur länge som helst, men jag bespar er andra det. Jag nöjer mig med att säga att det är vidrigt och politik borde inte få ta sådan plats i sporten.
Jag blir illamående av att se det och får nog skippa hockeyn denna vecka, tråkigt.

Det är häftigt, att de stör vissa, gör det bara häftigare. Men du byter väl hellre till något kaffepaket, som lila och gult i flera säsonger.
En vecka för en god sak, stör inte mig alls.
Ni överlever en vecka.
Senast redigerad av MitchRapp 2024-02-13 kl. 17:50.
Citera
2024-02-14, 18:35
Medlem
pompom123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MitchRapp
Det är häftigt, att de stör vissa, gör det bara häftigare. Men du byter väl hellre till något kaffepaket, som lila och gult i flera säsonger.
En vecka för en god sak, stör inte mig alls.
Ni överlever en vecka.
Vet inte vad som är häftigt med detta? Mindre tittarsiffror är alltså häftigt? hmm
Citera
2024-02-14, 19:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pompom123
Vet inte vad som är häftigt med detta? Mindre tittarsiffror är alltså häftigt? hmm

Menar du mindre siffror, eller menar du lägre? Varför skulle de bli lägre.
Du kan ta det lugnt, för bästa mästarna spelar på imorgon, så räkna med all time high.
Senast redigerad av MitchRapp 2024-02-14 kl. 19:22.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in