2023-09-05, 19:08
Medlem
Känner någon en bra dejting sida med många kvinnor som bor i Värmland?

Jag redan provat:
darkside
klubb6
hemligg
knullkontakt
lustcontact
porrigt(som är offline)
happy pancake
tinder
badoo

Antagligen har dom få som finns där inte haft intresse i mig, eller att hitta engångsligg/en knullkompis, så jag undrade om det kanske finns nån bra alternativ som jag kanske inte hittade än, som är faktiskt äkta och ingen scam.

Jag vet att bodycontact finns, men utan att veta hur många aktiv användare från Värmland finns där, skulle jag aldrig betala för det.
Citera
2023-09-05, 19:30
Medlem
kordens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schmanuel

Jag redan provat:
darkside
klubb6
hemligg
knullkontakt
lustcontact
porrigt(som är offline)
happy pancake
tinder
badoo

Antagligen har dom få som finns där inte haft intresse i mig, eller att hitta engångsligg/en knullkompis, så jag undrade om det kanske finns nån bra alternativ som jag kanske inte hittade än, som är faktiskt äkta och ingen scam.

Jag vet att bodycontact finns, men utan att veta hur många aktiv användare från Värmland finns där, skulle jag aldrig betala för det.

Finns inte intresset av andra könet utanför internets väggar så chansen på internet minimalt
Citera
2023-09-05, 20:05
Medlem
Är internet ett krav? Varför inte odla skägg och gå till närmsta bar och lek mystisk? De funkar alltid för mig.
Citera
2023-09-06, 05:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Schmanuel

Jag redan provat:
darkside
klubb6
hemligg
knullkontakt
lustcontact
porrigt(som är offline)
happy pancake
tinder
badoo

Har du testat alla de där sidorna då är det nog kört. Sen är det svårt att träffa kvinnor sidor för sex, sexdejting sidor är 95% män och homosexuella och 5% kvinnor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in