• 1
  • 2
2023-09-05, 14:21
Medlem
Hej! Måste gå av min "egen gjorda" cruising TRT, basically, jag har gått på 125mg testo i ca 2 år, efter att jag tidigare missbruakde och itne fick upp egen produktion igen.

Nu måste jag lägga av även om jag inte vill.

Jag har arminidex, beställt HCG, och Clomid.

Tror ni detta kan hjälpa mig bibehålla funktion i välmående, sex m.m. och bibehålla muskelmassa?

Finns där preperat man kan ta som inte skulle kunna bli upptäcka vid kontinuerliga kontroller? Förstår de finns andra trådar om detta men det är en JUNGEL och folk har så mycket olika åsiker och behöver akut hjälp helt enkelt
Citera
2023-09-05, 14:35
Bannlyst

Låter som det är p.g.a arbete eller liknande situation där återkommande pissprov kan förekomma?

Har du pratat med läkare, eller försökt förklara för dom du ska lämna prover till?
Citera
2023-09-05, 14:42
Medlem
StonedAssassins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 12hoppihagen

Låter som det är p.g.a arbete eller liknande situation där återkommande pissprov kan förekomma?

Har du pratat med läkare, eller försökt förklara för dom du ska lämna prover till?

Jag har aldrig torskat ett pissprov på test. Bara genom blodprov! Kan tillägga att jag legat på sen 4 år tillbaka!
Citera
2023-09-05, 14:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StonedAssassin
Jag har aldrig torskat ett pissprov på test. Bara genom blodprov! Kan tillägga att jag legat på sen 4 år tillbaka!

Samma här,men de kommer testa uttryckligen för steroider.
Citera
2023-09-05, 14:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av StonedAssassin

okej!

Är det kopplat till mängd man tar, och när och hur man lämnar provet? eller är det extremt svårupptäckt i urin?
Citera
2023-09-05, 14:47
Medlem
Citat:
okej!

Är det kopplat till mängd man tar, och när och hur man lämnar provet? eller är det extremt svårupptäckt i urin?

Alltså testosterone e ju gjort på soja, så sättet de kan se att man tar testo e genom att man ser att testosteronet är utvinnet ur vegetanskt fett och inte animalisk (så som jag förstår de)
Citera
2023-09-06, 13:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brexitman
Alltså testosterone e ju gjort på soja, så sättet de kan se att man tar testo e genom att man ser att testosteronet är utvinnet ur vegetanskt fett och inte animalisk (så som jag förstår de)

Är du säker på detta? Om man har trt från läkare, tex gel och sedan mellan proven kör testo p, om det skulle bli dopingtest och man har recept och man inte kört allt för mkt test p kommer det synas så? Letar dom Ester? Att dom har sett vilken olja man använt har jag aldrig hört?
Citera
2023-09-07, 13:41
Medlem
StonedAssassins avatar
Citat:
okej!

Just kring piss och test kommer alltid vara ett stort frågetecken hos majoriteten. Det sägs att det inte utsöndras i urinen. Angående blov så ser man nivåerna på test och då fattar man direkt! Men som jag sa, detta kommer alltid vara ett frågetecken! Däremot alla andra ''substanser'' ser de på ett dopingprov om du lämnar piss!
Citera
2023-09-08, 04:33
Medlem
Jag kommer definitivt tas blodprov, jag ska försöka få TRT av läkare men ja de e sverige, både piss och blodprov reguljärt, jag överväger HGH/MK677 och letar preperat som potentiellt kan hjälpa mig bibehålla en normal testo nivå

HCG / Clomid kommer alltid synas korrekt?

Men HGH/MK677 vet ni något om de+
Citera
2023-09-08, 04:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bomben79
Är du säker på detta? Om man har trt från läkare, tex gel och sedan mellan proven kör testo p, om det skulle bli dopingtest och man har recept och man inte kört allt för mkt test p kommer det synas så? Letar dom Ester? Att dom har sett vilken olja man använt har jag aldrig hört?

Inte helt säker, men förstått efter att lyssna på Derek på More Dates More Plates att teorin är att man kan undkomma steroidmisstankar i blodprov (om man tar trt doser) om man använder animalisk fett baserad testo istället för vegitanskt
Citera
2023-09-08, 08:22
Medlem
Stor-Franks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brexitman
Nu måste jag lägga av även om jag inte vill.

Jag har arminidex, beställt HCG, och Clomid.

Tror ni detta kan hjälpa mig bibehålla funktion i välmående, sex m.m. och bibehålla muskelmassa?

Du kommer att ha nytta av framöverallt HCG.
Men tänk på att det stänger oxå ner dig även om bollarna kommer igång så kör inte HCG I evigheter.

Massa kommer du tappa.
Håll i, håll ut, det tar tid att återhämta sig när man legat på länge.
Lyckosamt att du bara kört lågdos testo senaste tiden.
Citera
2023-09-08, 13:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stor-Frank
Du kommer att ha nytta av framöverallt HCG.
Men tänk på att det stänger oxå ner dig även om bollarna kommer igång så kör inte HCG I evigheter.

Massa kommer du tappa.
Håll i, håll ut, det tar tid att återhämta sig när man legat på länge.
Lyckosamt att du bara kört lågdos testo senaste tiden.

Storttack för ditt svar

Jag har hört att vissa använder HCG istället för TRT? Och att de inte syns på bloodprover?

Men även HGH, där har jag förstått de som att de sällan testas förutom i militära och högprofilärende sport m.m, vore de ett alternativ att börja på HGH istället?

Jag e jätte rädd för gå av
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in