2024-06-03, 08:04
Medlem
Tack för alla recensioner av vloggen, nu vet jag att jag inte behöver slösa 13 minuter av mitt liv för att se den.
Men en vlogg jag däremot hade velat se av HT var hennes förlossningsvideo som hon lovade skulle komma. Var därför jag började följa henne i höstas då jag fick mitt andra barn i samma veva. Blev dock väldigt besviken och förundrad över att den inte kom när hon sagt det (aldrig varit med om att en influencer lovat något som inte sen kommer), men förstår nu att det är hennes melodi. Slutade följa henne kort därefter för var så tråkigt innehåll och noll igenkänning kring mammalivet!

Börjat spökfölja lite igen nu då jag hittade denna tråd när jag sökte efter information kring Fanni (undra hur många som hittat hit pga det?) ”Följer” inte HT för att hon på något sätt är inspirerande eller rolig utan enbart för att den här tråden är så underhållande att läsa efter man sett hennes inlägg (om man är snabb och har tur innan de raderas).
Citera
2024-06-03, 08:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blomblad1
Tack för alla recensioner av vloggen, nu vet jag att jag inte behöver slösa 13 minuter av mitt liv för att se den.
Men en vlogg jag däremot hade velat se av HT var hennes förlossningsvideo som hon lovade skulle komma. Var därför jag började följa henne i höstas då jag fick mitt andra barn i samma veva. Blev dock väldigt besviken och förundrad över att den inte kom när hon sagt det (aldrig varit med om att en influencer lovat något som inte sen kommer), men förstår nu att det är hennes melodi. Slutade följa henne kort därefter för var så tråkigt innehåll och noll igenkänning kring mammalivet!

Börjat spökfölja lite igen nu då jag hittade denna tråd när jag sökte efter information kring Fanni (undra hur många som hittat hit pga det?) ”Följer” inte HT för att hon på något sätt är inspirerande eller rolig utan enbart för att den här tråden är så underhållande att läsa efter man sett hennes inlägg (om man är snabb och har tur innan de raderas).

Det finns ju en lite kortare förlossningsvideo på hemmes IG!
Citera
2024-06-03, 08:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Valle123
Jag tog ut vad hon hade för inkomst år 2022.
Då hade hon 230 527 vilket motsvarar 19210 kr i månaden.
Någon annan tog ut vad hon deklarerade förra året och det var 900 000 vilket är 75000 per månad.
Helt otroligt med tanke på hur kass hon är på sitt jobb.

Tycker det är så obegripligt. Tjänar andra influensers motsvarande? För då behöver man verkligen inte göra mycket för att ha ordentligt med pengar.
Tycker det känns så skumt, för vet flera som har vanliga jobb också men absolut gör mer än HT.
Citera
2024-06-03, 08:27
Medlem
Nu vet vi att det är 1 dag kvar till mens.
Viktig uppdatering som vi icke kan vara utan. Jag blir så influensad 😅🙃
Citera
2024-06-03, 08:54
Medlem
Tänk att hon envisas med att klämma in dammiga fula plastblommor på exakt varje bild hon lägger ut. På de mest konstiga opassande ställen så står där en plastblomma.
Visst använder många blommor på sina bilder men det är ju levande blommor.
Citera
2024-06-03, 09:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enforvirradtjej
Men den förändringen/ökningen är ju det sjukaste jag hört. 200 är ingenting, medan 900 är svinmycket. Tycker det är så jävla märkligt att hon inte har råd med någonting med den inkomsten. Allt kan ju inte gått till grejer från Rusta?

Jag skulle tro att allt har att göra med att hon var gravid förra året och det ökade på inkomsterna. 200’ kanske är mer nära hennes normala inkomst. Och det är väl därför de inte sparar men konsumerar så inåt helvete för hon har ingen aning om hur man handskas med pengar.
Citera
2024-06-03, 09:15
Medlem
Uncloaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Channy
Kollade vloggen, varför säger hon att de är 4 vuxna?? Var det någon mer ur hennes familj som åkte med då? O dessa bodde i lägenheten?
Inget konstigt att åka flera men lite udda att hon inte nämnt det tidigare då. O varför umgås dem inte alls med dessa andra i så fall?
Tyckte videon var stolping och opersonlig. Är inte mkt för vloggar alls men om man ser andra flunsor göra dessa så har dem ett helt annat flow och värme i sina videos.
O förlåt men vad för tråkigt ställe är det dem åkte till? Såg helt öde ut på vissa ställen o stranden var inte speciellt drömmig😳

Hon har nämnt det tidigare, att hennes mor och respektive skulle åka med och bo i lägenheten. De vill högst troligen inte vara med i hennes kanaler och syns därför inte / pratas inte om. Det får man ändå respektera.
Citera
2024-06-03, 09:37
Medlem
Gotyourbacks avatar
Jag tänkte lite på en av hennes kommentarer i vloggen. När hon säger något i stil att hon ”fått inspiration från någon på nätet”, är inte det rätt fult gjort? Jag kan tycka att det är internet-vett och ettikett att nämna vem som man blivit inspirerad av.

Nu går det att kommentera på videon förresten.
Citera
2024-06-03, 10:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skippan123
Nu vet vi att det är 1 dag kvar till mens.
Viktig uppdatering som vi icke kan vara utan. Jag blir så influensad 😅🙃

Haha, fick exakt samma tanke när jag såg det! Tycker hon verkligen det är såååå intressant att informera om?!
Hon är verkligen helt världsfrånvänd.
Citera
2024-06-03, 10:11
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Banansemla
Haha, fick exakt samma tanke när jag såg det! Tycker hon verkligen det är såååå intressant att informera om?!
Hon är verkligen helt världsfrånvänd.

Känns som att hon tror att folk är intresserade för att folk VAR intresserade under IVF svängen, när återföringar osv skulle ske. Men det var ju inte mensen i sig folk var intresserad av hahaha och verkligen inte nu??
Citera
2024-06-03, 10:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Uncloak
Hon har nämnt det tidigare, att hennes mor och respektive skulle åka med och bo i lägenheten. De vill högst troligen inte vara med i hennes kanaler och syns därför inte / pratas inte om. Det får man ändå respektera.

Ok. Konstigt att inte säga nåt alls iofs tycker jag.
Citera
2024-06-03, 10:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hejhoppchokladtopp
Känns som att hon tror att folk är intresserade för att folk VAR intresserade under IVF svängen, när återföringar osv skulle ske. Men det var ju inte mensen i sig folk var intresserad av hahaha och verkligen inte nu??

Precis, då fanns det väl lite mer av ”ett syfte” att informera, men nu är det ju en information hon behöver ge till… absolut INGEN!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in