Flashback bygger pepparkakshus!
2024-05-22, 14:59
Medlem
Vad är det för tramscontent HT fortsätter lägga upp?? När Kebaben härmar hur Hanna ser ut när hon vill bli fotad. Jag tvivlar inte på att det är exakt så hon håller på men det struntar vi väl i!! Finns så mycket annat man vill se från deras semester än sådant hjärndött trams😴😴😴 de måste verkligen ha tråkigt om de tyckte detta var en rolig grej att posta🥱
Citera
2024-05-22, 15:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mekelek
Vad är det för tramscontent HT fortsätter lägga upp?? När Kebaben härmar hur Hanna ser ut när hon vill bli fotad. Jag tvivlar inte på att det är exakt så hon håller på men det struntar vi väl i!! Finns så mycket annat man vill se från deras semester än sådant hjärndött trams😴😴😴 de måste verkligen ha tråkigt om de tyckte detta var en rolig grej att posta🥱

Håller verkligen med, inte ett dugg roligt. De beter sig så pinsamt och ibland undrar man hur det står till. .
Citera
2024-05-22, 15:09
Medlem
Varför gör ni inget på er semester Hanna?? Du läser ju här så jag frågar rakt ut här.
Citera
2024-05-22, 15:15
Medlem
Att du inte skäms H. Inte det minsta roligt utan det är löjligt. Skärp dig.
Citera
2024-05-22, 15:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mallanson
Håller verkligen med, inte ett dugg roligt. De beter sig så pinsamt och ibland undrar man hur det står till. .

Känns som Hannas utveckling avstannade för X antal år sen.
De stories hon lägger ut nu är ju mer än pisamt, som igår rätt in i Hannas mun!!!!
Tack men nej tack, bespara mig det.
Citera
2024-05-22, 15:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mekelek

Och hela skaran med sekten lär väl applådera i kommentarsfältet och ifrågasätta vaaaaatför kebab inte kan medverka i mera filmer, ’’ni är ju så tossigt härliga, vilka härliga föräldrar Lars har!’’ **ryser**
Citera
2024-05-22, 16:32
Medlem
Kebaben ser bara retarderad ut.
Citera
2024-05-22, 16:43
Medlem
Förlåt men… hennes outfits är riktigt gräsliga just nu.
Citera
2024-05-22, 16:46
Medlem
Alltså vad är det som händer?! Det är fan det mest bonniga, töntiga inlägget jag har sett när kebaben gör sin ”show”. HUR kan man tycka detta är ROLIGT?! jag blir fan sjukt provocerad av att hon får så mycket skrattemojis i kommentarerna. HUR?!?
Citera
2024-05-22, 16:48
Medlem
Men visst la hon upp ett samarbete tidigare idag, vet ej om det var i flödet eller storys. Något med deras barnvagn och fläkten som de har. Är det borttaget eller bara min Instagram som det är fel på?
Citera
2024-05-22, 16:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skuggland
Men visst la hon upp ett samarbete tidigare idag, vet ej om det var i flödet eller storys. Något med deras barnvagn och fläkten som de har. Är det borttaget eller bara min Instagram som det är fel på?

Ja det var från beemoo, det är borttaget när jag tittar också. Nu är där istället ett samarbete med Hello Fresh 🤷🏼‍♀️
Citera
2024-05-22, 17:01
Medlem
Är detta Hannas all time low som influenser? Jäklar vad dåligt content det här är på alla punkter.
Gräsligt.

Varför gör hon hello fresh samarbetet från Turkiet?
Och vart är samarbetet med fläkten?

Blir på allvar rädd för att dessa 2 människor har rösträtt, de verkar ju helt efter?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in