2023-10-12, 20:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sockerhicka
Nej jag har inte hört om andra som gör det. Tycker det verkar så genant att skaffa ett dagisnamn på varje embryo och sedan blir testet negativt. Och så är det samma sak igen efter någon vecka.
Det ser så naivt ut, som när småbarn tar hem en insekt/småfisk/sten och ska ha den som husdjur, döper den t.ex. till Larvis och det är bara att besjäla något lite för mycket. Risk för besvikelse finns, och fallet blir rätt hårt när det inte går som väntat.

Exakt! Det är ju likadant med det här att hon maniskt går till graven, går dit med tårta och ballonger osv. Det är som att hon lever i någon slags fantasivärld. Hon behöver komma ner på jorden och vara lite mer "här och nu".
Citera
2023-10-13, 11:45
Medlem
"Jag älskar det här så mycket"
Känns ju bara som hon skriver så bara för att?
Citera
2023-10-13, 12:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sweediie
Jag tänkte det samma. Tror att hon känner att hon nu måste visa och beskriva hur mycket hon älskar att ha barn, nu när hon kämpat för det så länge.
Citera
2023-10-13, 12:36
Medlem
Grurrars avatar
HT på story nyss "ni är många som frågat vad Lara tar för flaska". ÄÄÄÄÄR det verkligen många som frågat det? Bryr sig verkligen NÅGON om det? Jag tror jag inte kan komma på något som är mer ointressant än just det? Eller är hon bara så jävla van att säga så i stories eftersom det är ett sätt för henne att tjäna pengar på Adlinks?
Citera
2023-10-13, 12:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eliseei
Jag tänkte det samma. Tror att hon känner att hon nu måste visa och beskriva hur mycket hon älskar att ha barn, nu när hon kämpat för det så länge.

Precis. Det känns inte genuint alls faktiskt. Finns inga känslor bakom det
Citera
2023-10-13, 12:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grurrar
HT på story nyss "ni är många som frågat vad Lara tar för flaska". ÄÄÄÄÄR det verkligen många som frågat det? Bryr sig verkligen NÅGON om det? Jag tror jag inte kan komma på något som är mer ointressant än just det? Eller är hon bara så jävla van att säga så i stories eftersom det är ett sätt för henne att tjäna pengar på Adlinks?

Garanterat för att tjäna pengar på adlinks. vem fan bryr sig vilken flaska Lara, 7 dagar tar? ärligt.....
det som är M E S T ironiskt är när hon skrivit "ni är många som vill ha recept"
VEM
VILL
HA
RECEPT

HENNES
MAT???? vem.
Citera
2023-10-13, 13:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sweediie

Hon är så konstig. Hon känns inte genuin och jag kan inte riktigt sätta fingret på vad det är.
Kanske att hon alltid överdriver. Och varför skulle någon undra vilken flaska dom använder! Dom har ju knappt visat henne, så varför skulle en massa människor skriva och undra vilken jäkla flaska dom har🤦‍♀️

Hon borde lägga av med sitt influerande för hon är kass på det. Hon skulle nog må bättre av att leva ett vanligt liv utan Instagram.
Citera
2023-10-13, 15:35
Medlem
Jag har lite svårt att släppa det här med att hon mest lägger ut tråkiga bilder på sig själv.
Hade typ väntat mig ett fint inlägg där hon visar upp Lara och så.
Men om hon nu inte alls vill visa henne så kanske hon ska skriva det, dom flesta lär ju respektera det men hennes konto lär tappa följare.
Citera
2023-10-13, 16:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ivak84
Jag har lite svårt att släppa det här med att hon mest lägger ut tråkiga bilder på sig själv.
Hade typ väntat mig ett fint inlägg där hon visar upp Lara och så.
Men om hon nu inte alls vill visa henne så kanske hon ska skriva det, dom flesta lär ju respektera det men hennes konto lär tappa följare.

Håller med. Hon kanske inte mår så bra? Hoppas hon får hjälp isåfall. Båda kanske behöver stöd och hjälp nu
Citera
2023-10-13, 16:48
Medlem
För folk som inte har spädbarn är det helt oinspirerande och ointressant att veta vilken flaska någons barn. Nej vänta. För oss med spädbarn är det också helt ointressant vilken flaska en främling använder på sitt barn. NOLL INTRESSE.
Citera
2023-10-13, 19:31
Medlem
Haha, komiskt att Fannidays gör reklam för nåt lystergivande serum av en annan sort typ tre dagar efter att hon gjort reklam för ett annat märke med samma produkt?! Blir nästan ledsen över att hon verkar ha noll pejl på läget.

Att hon, som redan nämnts, dessutom slutat med antidepp låter inget vidare. När man är bipolär brukar man väl dessutom inte ta ”vanliga” SSRI utan snarare specialmediciner som litium? Kan bara inte förstå hur man kan försöka skaffa barn utan att ta tag i sin egen mentala hälsa först. Risken att hon får förlossningsdepression eller ännu värre, förlossningspsykos, är ju relativt stor när hon är bipolär…
Citera
2023-10-13, 20:58
Medlem
Men asså bilderna som Hanna har lagt upp på sin story, vad i hela friden?
Så intimt? Kommer hon släppa en förlossningsvideo också där man får se allt och lite till?
Tycker hon börjar bli vulgär i sitt sätt att uttrycka sig kring avföring och nu dessa bilder...förstår verkligen inte alls.
Tror hon att hon är skön som visar upp detta?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in