2026-07-01, 19:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stjernglans
Jag tror att hon gillar att provocera för hon tycker det är roligt att läsa här om sig själv 😅

Om det är så är det nästan ännu sjukare att hon drar in barnet i det än om hon bara är dum i huvet.
Citera
2026-07-01, 19:26
Medlem
Så fortfarande inget inlägg om resan + tävlingen?
De andra influencerna fixade inlägg redan dagen efter/kort efter resan.
Hon skrev ju igår att allt är färdigt. Och hon har ju ändå lagt upp andra samarbeten. Har en känsla att även om hon lägger upp senare idag eller imorgon så kommer inte kvaliten vara på topp🫣
Citera
2026-07-01, 19:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruPelargon
Smidigare för Hanna att använda badblöja än att potträna L 😅
Lars som var HELT MED på att sluta med blöja i sommar 😂
Citera
2026-07-01, 20:21
Medlem
Men vänta, stopp.. ser jag rätt? Har hon en PLASTpelargon i kruka utomhus? Pelargon är den mest lättskötta växt du kan hitta. Behöver vatten typ var fjärde dag och behöver plocka bort vissna blommor några gånger per säsong. That’s it. Vad är syftet med att ens ha krukor ute om man inte har levande växter i dem?

Måste dock säga emot alla som tycker att det är helt galet att en 2,5-åring fortfarande har blöja. Alla barn är olika och vissa barn är inte mogna för att sluta med blöja förrän senare. Det säger inget om deras generella utveckling. Har själv ett barn som hade blöja till 3-års åldern. Är barnet dessutom på förskolan om dagarna kan det vara svårt att få till ordentligt potträning då man har begränsat med tid att avsätta för detta projekt.
Citera
2026-07-01, 20:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av surkorv
Candy Zone 🤦‍♀️ Hade de inte en annan liten pool när Lars badade med storkusinen för någon vecka sen? Hur många pooler behöver de? Köper de ny istället för att sköta om den de har?

Det är ju för att skapa en liten fantasivärld hemma i tryggheten där allt Lars kan behöva finns. På så vis behöver de aldrig lämna hemmets trygga vrå. Precis som Hanna vill ha det.

Vill också skriva ”NEJ DU BEHÖVER INTE TA MED ALLT DET DÄR UTOMLANDS MEN DET ÄR VÄL ETT SVEPSKÄL FÖR ATT FÅ SHOPPA MER MER MEEEER”
Citera
2026-07-01, 20:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RItD
Men vänta, stopp.. ser jag rätt? Har hon en PLASTpelargon i kruka utomhus? Pelargon är den mest lättskötta växt du kan hitta. Behöver vatten typ var fjärde dag och behöver plocka bort vissna blommor några gånger per säsong. That’s it. Vad är syftet med att ens ha krukor ute om man inte har levande växter i dem?

Måste dock säga emot alla som tycker att det är helt galet att en 2,5-åring fortfarande har blöja. Alla barn är olika och vissa barn är inte mogna för att sluta med blöja förrän senare. Det säger inget om deras generella utveckling. Har själv ett barn som hade blöja till 3-års åldern. Är barnet dessutom på förskolan om dagarna kan det vara svårt att få till ordentligt potträning då man har begränsat med tid att avsätta för detta projekt.
Håller med men Larsa är sällan på förskolan. Hanna har hela dagarna på sig att få henne blöjfri men jag tror inte att hon orkar anstränga sig för det. Spännande att se hur länge Larsis kommer ha blöja jag tror det kan bli länge. Kanske får Hanna kontakta vården om det sen så de kan ha koll det vore väl drömmen för henne!

På en nivå som hon skriver hela tiden vad menar hon? Märkligt utryck.
Citera
2026-07-01, 20:36
Medlem
Nutstores avatar
Ravioli och räkost i resväskan, whaaat
Citera
2026-07-01, 20:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kladdkakautankladd
Så fortfarande inget inlägg om resan + tävlingen?
De andra influencerna fixade inlägg redan dagen efter/kort efter resan.
Hon skrev ju igår att allt är färdigt. Och hon har ju ändå lagt upp andra samarbeten. Har en känsla att även om hon lägger upp senare idag eller imorgon så kommer inte kvaliten vara på topp🫣

Hon sa den kommer upp så fort dom godkänt allt. Känns lite konstigt då dom andra kunde lägga ut direkt
Citera
2026-07-01, 20:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av E.mmas
Hon sa den kommer upp så fort dom godkänt allt. Känns lite konstigt då dom andra kunde lägga ut direkt

Det kanske har blivit något problem med samarbetet, jag själv mailade Leksands resort för feedback kring samarbetet med henne och jämförde hur en annan influencer hade uppdaterat. De skulle ta det vidare till sin avdelning för marknadsföring.
Citera
2026-07-01, 20:51
Medlem
Citat:

Nu är ju inte barnet på förskolan om dagarna och när hon var det var hon max 15 timmar i veckan. Dessutom har ju Hanna själv skrivit för minst en månad sedan att Lars är ”helt införstådd” med att hon ska sluta med blöja i sommar… Då borde man väl verkligen passa på och inte dra ut på det mer.
Citera
2026-07-01, 21:35
Medlem
Citat:

Det är inte galet. Man kan av olika anledningar fortfararande behöva ha blöja till lite större ålder. Men i MÅNGA fall är det bara lathet från föräldrarna. ”Mitt barn är inte redo” men är det inte extremt mycket hur man själv är som förälder också?
När barnet inte är redo att gå hem från lekplatsen säger man då ”ja men självklart stannar vi längre?”

Om man börja introducera tidigt, leta efter signaler och framförallt bestämma sig då tänker jag det går. Sen nej kanske inte för alla, men började alla vid 1.5 med träning så vore de flesta blöjfria innan 2.5. Blöjor är bara lite för smidigt att köpa. Och ju äldre barn = desto mer trotts och egen vilja.
Citera
2026-07-01, 21:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frejaswen
Det är inte galet. Man kan av olika anledningar fortfararande behöva ha blöja till lite större ålder. Men i MÅNGA fall är det bara lathet från föräldrarna. ”Mitt barn är inte redo” men är det inte extremt mycket hur man själv är som förälder också?
När barnet inte är redo att gå hem från lekplatsen säger man då ”ja men självklart stannar vi längre?”

Om man börja introducera tidigt, leta efter signaler och framförallt bestämma sig då tänker jag det går. Sen nej kanske inte för alla, men började alla vid 1.5 med träning så vore de flesta blöjfria innan 2.5. Blöjor är bara lite för smidigt att köpa. Och ju äldre barn = desto mer trotts och egen vilja.

Men Lasse började potträna redan i nov 2025. Vad hände med det🤣 eller var det bara reklam morsan gjorde som vanligt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in