Igår, 08:02
  #43801
Medlem
Hade hon inte kunnat säga då igår att det var resdag hela dagen? Hon fick det att låta som att igår var dagen för det stora sommaräventyret
Citera
Igår, 08:14
  #43802
Medlem
DiskussionFlyktings avatar
2 sängbilder än så länge, blir väl lite fotbilder snart när dom promenerar in. Hur i helvete kan man vilja ha henne som reklampelare för sitt ställe, hon är ju sämst. Och att planera in ett vårdbesök före man ska resa långt är också skitmärkligt.
Citera
Igår, 08:17
  #43803
Medlem
Låter ju som att hon inte hade någon aning alls i förväg hur lång resvägen skulle vara..
Citera
Igår, 08:20
  #43804
Medlem
Aldrig varit så högt upp i landet, haha? Ursäkta var hämtade du din 12-timmars kamera? Inte fan var det neråt, för bor man i smålandsstenar kan man inte köra sex timmar neråt. Så oklart att köra så sent hemifrån också, var det bara på grund av vårdcentralen? L brukar väl gå upp fyra ändå vad det verkar och det hade ju varit mycket rimligare att starta tidigt. Så har vi alltid gjort med små barn iallafall eller till och med börjat köra på natten. Ska bli kul att jämföra reklamen med den andra influencern sen.
Citera
Igår, 08:28
  #43805
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frunilillabyn
Aldrig varit så högt upp i landet, haha? Ursäkta var hämtade du din 12-timmars kamera? Inte fan var det neråt, för bor man i smålandsstenar kan man inte köra sex timmar neråt. Så oklart att köra så sent hemifrån också, var det bara på grund av vårdcentralen? L brukar väl gå upp fyra ändå vad det verkar och det hade ju varit mycket rimligare att starta tidigt. Så har vi alltid gjort med små barn iallafall eller till och med börjat köra på natten. Ska bli kul att jämföra reklamen med den andra influencern sen.
Kameran hämtade hon nog i trakten av Stockholm och det är inte lika långt upp som Dalarna och inte alls samma natur.
Citera
Igår, 08:35
  #43806
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDolphin
Kameran hämtade hon nog i trakten av Stockholm och det är inte lika långt upp som Dalarna och inte alls samma natur.
Fast det är bara 5 mil längre till Leksand. Så visst det är högre upp men på Hanna lät det som att hon var i Kiruna.
Citera
Igår, 08:43
  #43807
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDolphin
Kameran hämtade hon nog i trakten av Stockholm och det är inte lika långt upp som Dalarna och inte alls samma natur.


Skulle det ta 10 timmar att köra från S
-stenar till Sthlm??
Citera
Igår, 08:44
  #43808
Medlem
DiskussionFlyktings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skippan123
Fast det är bara 5 mil längre till Leksand. Så visst det är högre upp men på Hanna lät det som att hon var i Kiruna.

Dom verkar ju också åkt den längre vägen eftersom dom var förbi vägarbetet vid Vättern. Men kanske var polkagrisarna som lockade.
Citera
Igår, 08:59
  #43809
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDolphin
Kameran hämtade hon nog i trakten av Stockholm och det är inte lika långt upp som Dalarna och inte alls samma natur.

Nu bortsåg jag från naturen och tänkte bara avstånd. Så mycket högre är det inte.
Citera
Igår, 08:59
  #43810
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Channy
Skulle det ta 10 timmar att köra från S
-stenar till Sthlm??
Dom var hemifrån i 12 tim den dagen men ingen vet exakt vart dom var eller hur många mil dom åkte. Dom tog säkert många pauser med.
Citera
Igår, 09:01
  #43811
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DiskussionFlykting
Dom verkar ju också åkt den längre vägen eftersom dom var förbi vägarbetet vid Vättern. Men kanske var polkagrisarna som lockade.

Enligt Google Maps tar det bara 12 minuter längre så jag hade också valt den vägen. Roligt för barnen att se hur man gör polkagrisar och Gränna är så mysigt tycker jag.
Citera
Igår, 09:02
  #43812
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DiskussionFlykting
Dom verkar ju också åkt den längre vägen eftersom dom var förbi vägarbetet vid Vättern. Men kanske var polkagrisarna som lockade.
Det är en längre sträcka men tar lika lång tid som att ta västra sidan av Vättern!
__________________
Senast redigerad av MissDolphin Igår kl. 09:18.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in