2026-06-25, 12:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herrsnigel
Alltså allvarligt, 8 rör?!? Känns helt orimligt och överdrivet. Skulle verkligen vilja veta samtliga analyser för att få ihop det.
Ja man undrar ju. Och sen ytterligare prover för sköldkörteln. Som att det inte räckte med de extra hon nyligen tog? Vanliga människor med hypotyreos brukar ha svårt att få läkare ta omfattade prover men H ligger väl på som en igel, och det har tydligen klämts och känts med. Många psykiska symtom påminner om sköldkörtelproblem så det är nog nåt sånt.
Citera
2026-06-25, 13:07
Medlem
Har man gula linjer på vägen nånstans i Sverige? Har jag inte sett nånstans. Är det kanske ölandsbron? Är det i Norge hon är?
Citera
2026-06-25, 13:13
Medlem
DiskussionFlyktings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skippan123
Har man gula linjer på vägen nånstans i Sverige? Har jag inte sett nånstans. Är det kanske ölandsbron? Är det i Norge hon är?

Kanske tillfälliga linjer, ser ut som vägen förbi Vättern.
Citera
2026-06-25, 13:29
Medlem
Skrev inte Hanna i ett samarbete att hon slutat med muskelavslappnande läkemedel? Varför tar hon ens muskelavslappnande och i 10 + år?
Citera
2026-06-25, 13:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dinpappasmamma
Skrev inte Hanna i ett samarbete att hon slutat med muskelavslappnande läkemedel? Varför tar hon ens muskelavslappnande och i 10 + år?

För sin skolios skulle jag tro.
Citera
2026-06-25, 14:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Upp-till-bevis
Ja man undrar ju. Och sen ytterligare prover för sköldkörteln. Som att det inte räckte med de extra hon nyligen tog? Vanliga människor med hypotyreos brukar ha svårt att få läkare ta omfattade prover men H ligger väl på som en igel, och det har tydligen klämts och känts med. Många psykiska symtom påminner om sköldkörtelproblem så det är nog nåt sånt.

Samarbetar inte läkaren och psykologen? Fattar inte hur hon lyckas få läkare att ta prover på prover på prover. Vad är det hon hoppas på att alla dessa prover ska visa?! Psykologen hade ju förslag på lösningar på hennes problem? Men då slutade hon gå dit ist.
Citera
2026-06-25, 14:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dinpappasmamma

Haha var det det där otroliga magpulvret som ”botar IBS” som skulle bota skolios också?

Verkligen speciellt att ta Paraflex dagligen år ut och år in. Och ingen sjukgymnastik?
Citera
2026-06-25, 14:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av surkorv
Haha var det det där otroliga magpulvret som ”botar IBS” som skulle bota skolios också?

Verkligen speciellt att ta Paraflex dagligen år ut och år in. Och ingen sjukgymnastik?
Exakt. Är hon ens opererad för sin skolios? Eller är den självdisgnostiserad som med allt annat hon "har?" Är hon diagnostiserad så är det sjukgymnast som gäller. Läkare skriver inte ut muskelsvslappnande i så många år utan att hon själv gör övningar som sjukgymnast har gett henne.
Citera
2026-06-25, 14:58
Medlem
"8 rör" hahahahahahaa jag dör orkar inte så pinsamt töntig hon är.

O vadå glad ny medicin för muskavslappande. För den gamla har slutat fungera. Sure Jan
Citera
2026-06-25, 15:00
Medlem
Citat:
Alltså allvarligt, 8 rör?!? Känns helt orimligt och överdrivet. Skulle verkligen vilja veta samtliga analyser för att få ihop det.

Glöm inte hennes SJU rör förra gången🤣🤣🤣🤣 man tro hon e döende men hon verkar glad. Hon e så sjukt osympatisk o konstig
Citera
2026-06-25, 15:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DiskussionFlykting
Ja eller hur, kunde ju börjat jobba upp ett intresse redan vid packningen för samarbetsresan, men nej, man fattade inte ens om hon skulle till Turkiet eller Sverige. Hur är det bra reklam?
Vi kanske får några trötta bilder på Lars rygg när hon står framför nått hus eller annat efter resan är över. Eller så filmar hon och det blir svart.

Allt hon gör *reklam* för vill man bojkotta för all framtid😅 jag svär ja har börjat hata rusta föe ja förknippar det med henne. Ica maxi likaså. Matsmart o hellofresh ska vi inte ens prata om
Det ger bara dåliga vibbar när någon vill ha henne som ansikte utåt🤣🤣🤣
Citera
2026-06-25, 15:13
Medlem
Citat:
Jo men jag tycker det låter mycket ändå. Jag är ändå både cancersjuk och sjuksköterska och tror aldrig dom tagit så många rör på en gång på mig och väldigt sällan vi tar 8 rör om det inte är någon väldigt bred utredning… Många analyser går ju på ett rör också. Men hade gärna velat veta analyserna för det gör mig väldigt nyfiken 🧐🤣

Jag tror att hon ljuger. Jag har gjort den här utredningen två gånger och dessa prover får man göra inför en sån här utredning.

1. HIV-test
2. Hepatit B
3. Hepatit C

4. TSH och TPO-antikroppar (prover för att bedöma sköldkörtelfunktionen) och Vitamin D

Skulle vara kul om hon redovisade allt hon tagit blodprov för😅 16 rör my ass
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in