2026-05-07, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frunilillabyn
Jag gillade filmsnutten med stövlarna som gick. Det var påhittigt, istället för att filma L.
Haha ja och det var gulligt med.
Citera
2026-05-08, 08:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frunilillabyn
Jag gillade filmsnutten med stövlarna som gick. Det var påhittigt, istället för att filma L.

Håller med, ett stort steg framåt. (Haha) Lite gulligt och bra att hon inte använde L.
Sen kom tygblommorna in i bilden och ett steg bakåt igen. Varför måste hon blanda in dessa förbaskade fejkblommor i alla reklaminlägg hon gör!?
Citera
2026-05-08, 10:41
Medlem
Så tokigt! Nu har hon sovit med tofs igen! Väl värt att dela? Tokmaja. 🙄
Citera
2026-05-08, 12:20
Medlem
polka-maskinens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Exspektans

Ja, tihi, det är så tokigt så jag behövde fnissa lite… 🤪
Citera
2026-05-08, 13:27
Medlem
Jag blev otroligt influerad. Ska sova med tofs inatt
Citera
2026-05-08, 13:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Exspektans
Verkligen tokigt, så rolig hon är 😒

Så det enda hon lagt upp i dag är en "tokig" frisyr (som exakt alla människor vaknat med någon gång i livet när man inte orkat reda ut håret innan man lägger sig. Oftast efter en festkväll i ungdomen.) Men Hanns 30 år tycker det är såå himla tokigt så det ska göras content om. Efter det knäpptyst i flera timmar.. otroligt inspirerande.
Citera
2026-05-08, 14:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skippan123
Jag blev otroligt influerad. Ska sova med tofs inatt
Glöm inte att ha hårspray i hihihi
Citera
2026-05-08, 16:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mindiz
Glöm inte att ha hårspray i hihihi
Glöm inte att lägga upp en storie morgonen därpå…
Citera
2026-05-08, 17:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av surkorv
Haha även reklamen. Hon SKA testa avokadoolja. Jaha? Återkom med tips när du HAR testat kanske??
Idag SKA hon åka och fira sin mamma haha
Citera
2026-05-08, 17:58
Medlem
polka-maskinens avatar
Inget samarbete med robotgräsklipparen?!? Jag är CHOCKAD!!
Citera
2026-05-08, 20:07
Medlem
Alltså Hanna och Kevin är väl bara fööör lata? Hur orkar man inte klippa den där lilla plätten själva? Haha förlåt men inte heller som att de har mkt annat som händer i livet.

Btw vad nice att tjäna miljonen om året på att skriva (väldigt få uppdateringar) vad man ska göra hela tiden. I princip hade man ju då kunnat hitta på allt! Snart ska jag till simhallen! Snart ska jag till en kompis! Snart ska jag ut och äta middag! Snart ska jag sova! OKEJ?
Citera
2026-05-08, 20:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonymsaklart12
Alltså Hanna och Kevin är väl bara fööör lata? Hur orkar man inte klippa den där lilla plätten själva? Haha förlåt men inte heller som att de har mkt annat som händer i livet.

Btw vad nice att tjäna miljonen om året på att skriva (väldigt få uppdateringar) vad man ska göra hela tiden. I princip hade man ju då kunnat hitta på allt! Snart ska jag till simhallen! Snart ska jag till en kompis! Snart ska jag ut och äta middag! Snart ska jag sova! OKEJ?

Det är på riktigt pinsamt att inte klippa gräset själv i ett litet radhus. Jag kan förstå K som jobbar femskift och varannan helg men Hanna är hemma HELA TIDEN.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in